Zet ze ook maar niet aan danquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik heb de streams nog niet aangehad. Maar als ik deze cap zie denk ik wat een zelfingenomen klootzak is dat. Wat een eigenwijze uitstraling.
laat maar uitquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik heb de streams nog niet aangehad. Maar als ik deze cap zie denk ik wat een zelfingenomen klootzak is dat. Wat een eigenwijze uitstraling.
Valt best mee hoor....hij praat in ieder geval gezelligquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Nix gaat keihard knallen bij die ADHDquote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef Scandalous het volgende:
De nixheid van Dennix valt nu nog meer op
Ja, das wel een goeie, ja!quote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef Ziet het volgende:
ik hoop zo dat nadia mag lopen in de show
wil die bek van amanda wel eens zien als ze voor de 2e keer niet wordt gevraagd voor een show
Die moest toch ook helemaal niets van Lieke hebben?quote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef lorence1 het volgende:
hij zei trouwens ook dat hij goed bevriend was met mayday.... dat verklaard een hoop
Ben je om?quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor....hij praat in ieder geval gezellig![]()
Die zal dan een dezer dagen ook nog wel komen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef lorence1 het volgende:
hij zei trouwens ook dat hij goed bevriend was met mayday.... dat verklaard een hoop
quote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Die moest toch ook helemaal niets van Lieke hebben?
nee om die stijltangen rustig te houdenquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Clank het volgende:
Zou Janice er in zijn gezet om de streamers weg te jagen??? Is toch niet om aan te horen!
Dat was in opdracht van Palma.quote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Die moest toch ook helemaal niets van Lieke hebben?
Die is idd niet lang vol te houdenquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Clank het volgende:
Zou Janice er in zijn gezet om de streamers weg te jagen??? Is toch niet om aan te horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |