Klopt, maar er is er meestal maar één echt grappig in de familie en dat is hij in ieder geval NIET!!!quote:Op maandag 12 november 2007 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Markmarie is nog wel eens grappig en daar heb ik deze gast nog niet op kunnen betrappen.
Hij is wel heeeel erg druk maar heeft gelukkig niet zo een (hele erge) nagemaakte relnichten stem als Eric en die pisnicht butt lur(k) als een Rie KWAL doquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Clank het volgende:
Zou Janice er in zijn gezet om de streamers weg te jagen??? Is toch niet om aan te horen!
en die hardheid van huub in het spel zal dan wel betrekking hebben op het wegwerken van ericquote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Die moest toch ook helemaal niets van Lieke hebben?
Groot gelijkquote:Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
Ik kap ermee
Kun je nagaan, die gast weet gewoon niet waar ie het over heeft. Klok klepel enzo.quote:Op maandag 12 november 2007 23:49 schreef Desii het volgende:
Het kan nog verkeren met Janice......... heb nog hoop dat tie ook Huub en Lieke een kans geeft
Alleen zegt tie tegen Lieke girlpower...... nou als er eentje power heeft is het Lieke wel; kan die beter tegen Amanda zeggen
En nog steeds maar geloven dat 't echt sperma was wat hij in haar mond "spoot". Aardbeien-smaak zei ze toch? Die jongen heeft er gewoon verwarmde yogert met een smaakje in gegotenquote:Op maandag 12 november 2007 23:50 schreef Scandalous het volgende:
Nadia vertelt haar spermaverhaal maar alvast aan Janice
Oh zie je wel.. hij heet gewoon JAN!!quote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is hem: http://www.lantaerntje.nl/content.php?review.754
2007 april Opening atelier Janice
Jan, proficiat met de opening van Atelier Janice, en wij hopen dat je nog veel prachtig maatwerk mag maken!
vind je hem nog niet druk genoeg dan?quote:Op maandag 12 november 2007 23:52 schreef agter het volgende:
ik vraag me af of hij met alcohol op NOG drukker wordt...
Oooooh ja natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 23:51 schreef lorence1 het volgende:
[..]
en die hardheid van huub in het spel zal dan wel betrekking hebben op het wegwerken van eric
omg ik lig dubbel hierquote:Op maandag 12 november 2007 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wat in zijn kontje wat ie vergeten is....![]()
Bedoel je Jan?quote:Op maandag 12 november 2007 23:53 schreef Copycat het volgende:
Jippie. Janice in tha house.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |