ja, echt onpartijdig komt tie er niet in......quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:20 schreef pasjesjen het volgende:
Die janice heeft echt de opdracht om lieke van huub los te maken volgens mij![]()
Mn oren tetteren er gewoon van niet normaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig nog an toe. Hoort ie zichzelf nou zo graag praten of wat is dat.
Ik woon gelukkig heeeeeel ver van Den Doschquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Den Bosch(?)echt heel erg choquerend.![]()
Ben je (ook) dronkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:13 schreef Marieke_B het volgende:
sorry, effe offtopic loopt erna F5 bij jullie ook telkens een schildpad onder in beeld?
OT
Als je van kleren houdt moet je naar Kopenhagen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Mn oren tetteren er gewoon van niet normaal![]()
Die is leuk Wakker worden maar das offtopicquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ach.. hij valt in het niet bij Jochem Myier![]()
![]()
Echt die klep staat nooit stil volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb oordopjes in inmiddels...zie alleen zijn mond in een razend tempo op en neer gaan....
![]()
Jij had het toch net over wurgsex tussen B en A? Dat doen ze inderdaad, een paar weken terug hebben ze daar over gesproken, Brian deed het een beetje te hard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
Jan denkt dat hij de eerste is die uit een ander tvprogramma in DGK komt..
Wat dacht je van Melissa?
Is dat niet Dennis dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb oordopjes in inmiddels...zie alleen zijn mond in een razend tempo op en neer gaan....
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
Dit is echt ernstig! Ik snak naar een streamlock! En gooi dr s wat extra buffers in HOKJE!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |