Piglet van harte gefeliciteerd, wat een beeldschoon meisjequote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef piglet het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan:
Emma Merel
Geboren op 10 november om 9.24 uur.
De bevalling was snel (3 uur en 45 minuten) en heftig, het resultaat is![]()
Oei, wat moeilijk dan zeg.quote:Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef S_oepstengel het volgende:
@ BE, ik heb wel een keuze of ik wil bevallen met KS of niet, maar ze raden het me ten zeerste aan omdat ze echt denken dat het anders een uitputtingsslag voor me gaat worden en ik dan na de bevalling niet kan genieten van m'n kindje..
Spannend en leuk E.T.!
En je hebt 'm nog laten staan ook!quote:
Auw auw. Bij mij ook op mijn borsten en 's nacht krab ik het gewoon open. Ik heb er wat babyolie opgesmeerd dat lijkt wel wat te helpen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef Pruk het volgende:
Hier ook meer eczeem. Voor de zwangerschap was het eigenlijk weg en kwam het alleen als ik zelf ziek was, nu heb ik Cardiflor wat ik af en toe smeer. Ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken, maar zonder krab ik mezelf helemaal kapot (en dan zit het nog deels op mijn rechterborst ook)
Volgens mij was het cynisch. Dan voorkom van je die vervelender opmerkingen zoals ik ze nou naar mijn hoofd krijg geslingerd te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Nee, daar had ik dan helaas al eerder mee moeten beginnenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Alle enigszins leuke programma's van de tv 's avonds opnemen en dan overdag afkijken. Met je laptopje in bed zitten om te bouwen aan een site voor de baby, je ergeren aan het feit dat je na vijf minuten al op een andere manier moet gaan liggen omdat het pijn gaat doen aan je ledematenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:50 schreef Tuc het volgende:
Moeilijk hoor!
Ik heb zelf ook een tijd thuis gezeten een tijdje geleden (ziektewet) en op een gegeven moment weet je inderdaad niet meer wat je moet doen..
Sterkte met afwachten in ieder geval!
Ik mag 3 decemberquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef Tuc het volgende:
Ik krijg over 3 weken een echo![]()
4 december, lekker 's ochtends vroeg![]()
Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwatquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik mag 3 december...sávonds om 6 uur pas helaas
![]()
ja iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwat.
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja idd....maargoed ben wel echt blij als t zover is hoor, wil echt bewijs zien dat er iets zit en dat goed gaat
![]()
Ja, maar, ja maar, als de hulp komt, dan moet ze wel aan de slag kunnen. Dus dan moet de stapel was die stapel blijft omdat meneer ook niets opvouwt toch wel verplaatst worden, dus er ligt nu een stapel was op mijn bed. En ik word er zelf gewoon klierig van dat ik het wel op wil ruimen, maar dat het me teveel is en dat hij gewoon geen poot uitsteektquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef YPPY het volgende:
Goed gedaan hestria.
Pruk, laat dat huishouden nou gewoon zitten. Het hoeft echt niet perfect. Uitrusten jij.wordt vanzelf beter, kan hij weer meer doen. Heeft hij al leren koken inmiddels?
Over bewegen gesproken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen. Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken
.
ow...ja dat zul je net zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen. Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken
.
nee, ik wil niet dat jij hier de was op komt vouwen. Ben je gek! Je bent van harte welkom, maar van mijn was blijf je afquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef YPPY het volgende:
Niks te ja maar, hij moet het doen. Jij bent zwanger en moet rust houden. Ligt het probleem niet meer bij hem? Zal ik nog een uurtje was komen vouwen? Hoef pas vanmiddag te werken. Je moet echt, echt, echt rustig aan doen.Je hebt vast niet veel zin om te eten na de bevalling en anders laat je de kraamhulp gewoon eten klaarzetten.
Mijn schoonvader (ja, je vraagt je toch af waarom die genen niet doorgekomen zijn) strijkt netjes elke zondagochtend zijn eigen overhemden en vouwt ook gewoon de was op (ok, koken doet hij niet).quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één. Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt
.
Mijn mannetje vouwt de was opquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één. Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt
.
Mijn man weet daarentegen niet hoe hij de was aan het wasrek moet hangen. Meestal legt hij alles op erop en als het wasrek dan vol ligt gaat hij stapelen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
.
Dat was om even te laten zien wat een enoooooooooooorme fout ze maakte.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
En je hebt 'm nog laten staan ook!![]()
Hoe erg moet je op je handen zitten?![]()
Ja hoor, dat zien ze in je bloed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef KD-fotografie het volgende:
kan je je laten testen op toxoplasmose eigenlijk? mijn man doet nu de kattenbak maar is toch handiger als ik het zelf doe.
Ik heb het nooit gehad, maar ik blijf wel de kattenbak doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik krijg 27 november mijn eerste echo, ben heel erg benieuwd!!
kan je je laten testen op toxoplasmose eigenlijk? mijn man doet nu de kattenbak maar is toch handiger als ik het zelf doe.
Ja, dat kan wel, maar hier deden ze dat niet. Heb het toen nog specifiek gevraagd, omdat ik altijd de bakken deed, voor hetzelfde geld heb je 't al eens gehad en kun je het dus gewoon blijven doen. Maar dat wouden ze hier niet zomaar testenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik krijg 27 november mijn eerste echo, ben heel erg benieuwd!!
Bij mij werd er standaard op getest... Maar dat was toen ik nog in het ziekenhuis onder controle was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:09 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar hier deden ze dat niet. Heb het toen nog specifiek gevraagd, omdat ik altijd de bakken deed, voor hetzelfde geld heb je 't al eens gehad en kun je het dus gewoon blijven doen. Maar dat wouden ze hier niet zomaar testen![]()
Wij hebben ook 4 binnenkatten maar heb begrepen dat het niks uitmaakt of het binnenkatten of buitenkatten zijn.(maar kan het mishebben uiteraard)quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad, maar ik blijf wel de kattenbak doen.
Onze katten komen nooit buiten en dus is het risico dat ze de bacterie toch nog dragen zeer klein. (En het zit in kattendrollen)
Dus gewoon de handen goed wassen na de kattenbakken, maar het lijkt mij dat dat wel normaal is..
Ik had het verkeerd ingevuld en toen raakte in gefrustreerd en dacht ik "Fuck it, komt morgen wel." Zal het even opnieuw doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:09 schreef Pruk het volgende:
Uhm, Sil
Je bent 148 dagen over tijd of al bevallen, heb je toevallig 2007 ingevuld
Echo
Nou ja... met een beetje fantasie...quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
't is geen bootje hoor, BE!!
gefeliciteerd Knut & Silmarwen, fijn dat 't er goed uitziet!
Leeloo is uit de Fifth Element en uh verder zeg ik maar niets meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaa! Er zit een boontje hoor!![]()
![]()
Leuk! Fijn dat je verder ook gewoon bij de vk kan op controle.
Vanwaar het Leeloo? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Nu maar hopen dat het de laatste keer was!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef amaranta het volgende:
Nou ben weer apk gekeurd.
leuke leeloo SIl.
Precies!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het de laatste keer was!![]()
Ik niet, ik weet al wel wat DeLiedje gezien heeft. Die heeft gewoon een ontwerpje van jullie kaartje gezienquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hestria, fijn dat alles gewoon in orde is!DeLiedje... ik hoop voor je dat het nog aangepast kan worden. Lijkt mij bijna wel trouwens.
Ben nu wel heel nieuwsgierig!![]()
Meebeslissenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:07 schreef Lishe het volgende:
Zal ik meebeslissen Deliedje? Ik ben een kei in keuze's maken. Echt heel goed kan ik dat.
Mag ik alvast een applaus voor die lieve kleine punk? Gisteren had ik op stel en sprong een thermometer nodig, en mochten we zo die van Punk op komen halen. (Dankjewel nog Lief Liedje!)
Anders ik welquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:DeLiedje... ik hoop voor je dat het nog aangepast kan worden. Lijkt mij bijna wel trouwens.
Ben nu wel heel nieuwsgierig!![]()
Nou, mijn vriend doet dat soort dingen gelukkig wel gewoon. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
.
die zag ik in het prenatal boekje staanquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:25 schreef DeLiedje het volgende:
kijk nou.... ik ben verliefd.... kan alleen de prijs nergens vinden....
[ afbeelding ]
Jij bent eerder aan de beurt hoor, ik heb er al tweequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
beefcake, heel even dacht ik dat je iets anders kwam vertellen!!!
Jij had gehoopt dat dit de reactie op de post van moussy wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
beefcake, heel even dacht ik dat je iets anders kwam vertellen!!!![]()
![]()
Hoelang het precies duurt weet ik niet meer...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Grijs het volgende:
Hoelang duurt de vermoeidheid van de eerste tijd meestal ook weer? Ik ben nu zo'n 12 weken zwanger en ben die vermoeidheid behoorlijk zat! Zelfs als ik de hele dag (bijna) niets doe en 's middags een dutje doe, ben ik nog moe.
Het stond wel op de agenda voor vandaag, maar het is er niet van gekomen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:33 schreef beefcake het volgende:
Hee Be houd even op ja wil je![]()
Heb jij niet nog toevallig een buikfoto ofzo?
Leuk he? Ik twijfel nog tussen die dus (uit de nieuwe rainforest-serie van fisherprice) en deze nieuwe van tiny love, met die boerderij diertjes... die is ook zo leuk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef E.T. het volgende:
die zag ik in het prenatal boekje staan(ik meen iets van 55 euro ofzo)
Ik wil niet zeiken he.. maar het is heel leuk zelf iets te kopen maar het is ook heel leuk om iets te krijgen. En voor anderen is het ook fijn dat ze iets mogen geven!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Leuk he? Ik twijfel nog tussen die dus (uit de nieuwe rainforest-serie van fisherprice) en deze nieuwe van tiny love, met die boerderij diertjes... die is ook zo leuk!
[ afbeelding ]
Wordt dat ook bij normale speelgoedwinkels verkocht? Ik wilde die mobiel eigenlijk als kraamkadootje vragen, maar dan vind ik het wat vervelend als het alleen bij online winkels zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef p_iglet het volgende:
De Liedje, wij zijn hier dolgelukkig met die van tiny love (hebben een andere versie). Muziekjes duren 15 minuten en zijn niet zo onwijs irritant. Ook heeft dat ding 2 volumes.
Erg fijn dat je niet om de paar minuten dat ding op moet winden ofzo.
Die van Tinylove heeft 3 verschillende muziektjes en dat zijn geen bekende kinderliedjes, fuhr elise, its a small world of iets anders irritants.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef Leah het volgende:
Tipje.
Bedenk even of je in staat bent om het bijbehorende liedje 100duizend keer aan te horen. Altijd is Kortjakje ziek was niet goed voor mijn zenuwen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Be, het is soms ook heel verfrissend en verrassend iets te krijgen wat je wel gevraagd had maar gehoopt had op een andere
Hoezo niet??quote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef Mibos het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen...
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef Mibos het volgende:
Hahaha nee hoor hier nog geen tweede onderweg (toegegeven het rammelt best wel weer maar is nu nog helemaal niet verstandig lichamelijk gezien (door de EDS) en nog steeds herstellende van bevalling nummer 1). Komt denk ik ook omdat Kaith nu een jaar geworden is en ik twee nachten mijn bevalling tot in de puntjes heb gedroomd (heel fijn maar niet heus). Heb het idee dat ik nu pas het helemaal verwerkt heb zeg maar.
Piglet wat een mooie Emma heb jij gebakken. Gefeliciteerd met haar...
Maneki ik zou gewoon even contact opnemen met de vk.
(mag ik hier nu niet meer posten???)
Nee... Misschien staat het op de site van de vk. Ik zal eens kijken... En anders zijn er een helehoop checklijsten op internet. Maar goed daar staan soms dingen op waarvan ik denk... is dat nodig. Zo stond er in een dat je wat te lezen mee moet nemen.... Alsof je daar tijd voor hebt..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef Mibos het volgende:
Lewis het verdoofd dus het is echt wel koud ondanks het washandje maar het is best prettig ja...
Ticootje ik kreeg van de vk een lijstje voor thuis en in het ziekenhuis heb je dat niet?
Hahaha BE ik zat ook maar een beetje te plagen hoor! Ik weet wel dat je het niet rot bedoelde hoor!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry! Ik bedoelde het verder niet rot hoor.
Maar heel vaak is er uit zo'n postopleving wel het eea af te leiden.![]()
Enneh... meeposten is zelfs erg gewenst hoor!![]()
Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houdenquote:Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef E.T. het volgende:
je hebt toch al een tijdje last van die harde buiken Maneki? Zo veel en zo pijnlijk is idd wel iets om even bij de vk neer te leggen..
Heb je deze keer geen last van je bekken, krijg je dit![]()
Ik heb van half zes tot een uur aan de ruggenprik gelegen en met een tv kanaal 1,2 en 3 omdat er storing was niet meer was ik blij met mijn puzzelboekje eerlijk gezegd. Wij hebben samen zitten kruiswoordraadselen...quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee... Misschien staat het op de site van de vk. Ik zal eens kijken... En anders zijn er een helehoop checklijsten op internet. Maar goed daar staan soms dingen op waarvan ik denk... is dat nodig. Zo stond er in een dat je wat te lezen mee moet nemen.... Alsof je daar tijd voor hebt..
Nee, maar ik bedacht me ineens dat het mss wel eens een van 'dingen die je nooit meer wilt horen' zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Mibos het volgende:
[..]
Hahaha BE ik zat ook maar een beetje te plagen hoor! Ik weet wel dat je het niet rot bedoelde hoor!!!
Jij wil niet direct foto`s maken van je kind? Maf mensquote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Misbos, iets te snoepen?? Heb je daar wel trek in??
* Ticootje noteert mars, snickers..
Ik keek even op de site van de vk, daar staan inderdaad dezelfde dingen op die ik ook al had bedacht. Ik moet alleen even stickers laten maken voor het ziekenhuis. Maar dat wilde ik doen als ik ging kijken.
Ik weet niet of ik een fototoestel mee wil. Manlief wil dat wel, maar ik niet.
Huh? Idd ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jij wil niet direct foto`s maken van je kind? Maf mens![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houdenen dan kijken of het beter gaat.
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jij wil niet direct foto`s maken van je kind? Maf mens![]()
Als het lang duurt wel ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Misbos, iets te snoepen?? Heb je daar wel trek in??
* Ticootje noteert mars, snickers..
Ik keek even op de site van de vk, daar staan inderdaad dezelfde dingen op die ik ook al had bedacht. Ik moet alleen even stickers laten maken voor het ziekenhuis. Maar dat wilde ik doen als ik ging kijken.
Ik weet niet of ik een fototoestel mee wil. Manlief wil dat wel, maar ik niet.
Ik had mijn post al aangepast...quote:
Hoe kan je daar dan baarmoederontsteking van krijgen?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben zo`n uilskuiken dat na de bevalling wel Always had gebruikt..kon mooi na een week met spoed naar het ziekenhuis met een baarmoederontsteking.
Je krijgt die kraammatrassen niet voor niks!
Sorry...quote:
Het broeit en sluit de boel af door die plastic bovenlaag. Die goedkope dingen laten de boel meer doorwapperen blijkbaar.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe kan je daar dan baarmoederontsteking van krijgen?. Goed dat je het zegt trouwens, want ik had het anders ook zo geprobeerd
.
haha wat jij zegt dus poste tegelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Het broeit en sluit de boel af door die plastic bovenlaag. Die goedkope dingen laten de boel meer doorwapperen blijkbaar.
Voor mij dus straks gewoon weer onderbroeken voor mijn man, met zo`n matras erin
Die zijn al wat ouder gelukkig, dus ze kunnen hun eigen gang gaan. Manlief werkt achter ons huis dus in geval van nood kunnen ze daar even heen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Mibos het volgende:
Maneki een dikke knuffel voor jou en kan je wel op je gemak rust nemen op bed met je twee andere kindjes in de buurt?
In Reinier de graaf werken ze met stickers en niet met een ponskaartje.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Mibos het volgende:
Stickers voor het ziekenhuis??? Nu ben ik misschien blond maar waarvoor dan?
Den haag, tegen Rijswijk aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ga je in het RdG bevallen? Waar woon jij dan?
Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maarquote:Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Den haag, tegen Rijswijk aan.
Ik mag kiezen, reinier de graaf of westeinde. Maar het is allebei even lang rijden. En op een of andere manier trekt reinier de graaf mij meer dan westeinde.
Ah oke maar bankhangen kan ook heel lekker zijn. Hoop echt dat je gauw weer op de been bent.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
tv op de slaapkamer heb ik niet, daar ben ik altijd op tegen geweest
Ik ga wel in de woonkamer liggen, heb een megagrote bank en zo ben ik bij de jongens
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houdenen dan kijken of het beter gaat.
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maar
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb inderdaad een laptop (GODZIJDANK!)
Tis m`n bedoeling om gewoon thuis te bevallen, maar wie weetquote:Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.
S_oepstengel, wat spannend zeg. Gewoon nog maar 8 dagen!
Ik zit regelmatig te verversen op een volle pagina. Dan denk ik, waarom post er niemand meerquote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef E.T. het volgende:
of je ververst je pagina even nadat je je kind op bed hebt gelegd
soepstengel, wat spannend!!! Nog maar 8 dagen en dan ben je mama!
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Den haag, tegen Rijswijk aan.
Ik mag kiezen, reinier de graaf of westeinde. Maar het is allebei even lang rijden. En op een of andere manier trekt reinier de graaf mij meer dan westeinde.
Ow ja...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief YoniKun jij me een keertje priveles geven? Zondag schiet er nu ook bij in namelijk
Jammer!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief YoniKun jij me een keertje priveles geven? Zondag schiet er nu ook bij in namelijk
Ik ben dr. En ik heb weeen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh enneh... idd is Amaranta wat stil vandaag... Waar zit je?
En Lewis, doe jij je ook eens melden?
Jeej!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben dr. En ik heb weeen.
Ze komen zo tussen de 5 a 7 minuten (denk ik).
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oeh, spannend!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
BE, als jullie nou niet zoveel lullen dan had je allang gezien dat ik had gepost![]()
Daarom dus de MP3 speler..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
BE, als jullie nou niet zoveel lullen dan had je allang gezien dat ik had gepost![]()
Ticootje, wat zoetigheid voor onderwijl voor manlief en anders voor jezelf na de bevalling. Ik had bij beide bevallingen nadien vreselijk trek. En een boekje, heb je genoeg tijd voor. Is het niet tijdens, dan zeker wel nadien, want je baby zal niet meer doen dan uitrusten van een bevalling. Dus voor jouw tijd genoeg om je eigen te vervelen terwijl je nog teert op je adrenaline. Ok en dat je je camera maar wel mee moet nemen bij bevalling, weet je nu zo'n beetje wel denk ik![]()
Maneki, wat een domper zeg, bedrustEn je moet nog zolang. Ik neem aan dat je over een paar weken ook niet zomaar veel meer kan doen ineens. Erg vervelend lijkt me.
Amaranta, hoe is't bij jouw?
Echt, ik moet zo om je lachen soms!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Misschien is het handig dat als de weeen beginnen dat manlief gewoon een boterhammetje voor zichzelf smeert. En dat dan ook in de tas doet. Ja en anders gaat ie maar even langs de mac ofzo...
Whoeee! Kippenvel! Een 'live-bevalling!' Spannend! Succes Zet hem op!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Onderweg naar het ziekenhuis komen we langs de macquote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt, ik moet zo om je lachen soms!Echt onverbeterlijk!
Even langs de mac...
Nou ja goed, zolang jullie het samen maar eens worden over wie wat voor wie mee neemt...
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.
S_oepstengel, wat spannend zeg. Gewoon nog maar 8 dagen!
Kijk daar heb je nou weer geen tijd voor en waarschijnlijk ook weinig erg in als dat zou gebeurenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ja, ik neem die camera meeZolang er maar geen foto's tijdens de bevalling gemaakt worden. Ik denk dat ik dan een moord bega.
Misschien is het handig dat als de weeen beginnen dat manlief gewoon een boterhammetje voor zichzelf smeert. En dat dan ook in de tas doet. Ja en anders gaat ie maar even langs de mac ofzo...
Surequote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Smakelijk! En heel veel succes!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
ik heb zojuist nog een tosti gekregen van mijn man
vk is in gesprek, ik moet terug bellen
Ah, dan loop/liep jij ergens andersquote:Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef amaranta het volgende:
gestel strijp icicle, heb net de vk aan de lijn gehad, ik moet wachten tot ze om de 4 minuten komen, en dan gedurende een uur. Dan pas begint het. Dit is voorwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |