En je hebt 'm nog laten staan ook!quote:
Auw auw. Bij mij ook op mijn borsten en 's nacht krab ik het gewoon open. Ik heb er wat babyolie opgesmeerd dat lijkt wel wat te helpen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef Pruk het volgende:
Hier ook meer eczeem. Voor de zwangerschap was het eigenlijk weg en kwam het alleen als ik zelf ziek was, nu heb ik Cardiflor wat ik af en toe smeer. Ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken, maar zonder krab ik mezelf helemaal kapot (en dan zit het nog deels op mijn rechterborst ook)
Volgens mij was het cynisch. Dan voorkom van je die vervelender opmerkingen zoals ik ze nou naar mijn hoofd krijg geslingerd te pas en te onpas.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Nee, daar had ik dan helaas al eerder mee moeten beginnenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Alle enigszins leuke programma's van de tv 's avonds opnemen en dan overdag afkijken. Met je laptopje in bed zitten om te bouwen aan een site voor de baby, je ergeren aan het feit dat je na vijf minuten al op een andere manier moet gaan liggen omdat het pijn gaat doen aan je ledematenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:50 schreef Tuc het volgende:
Moeilijk hoor!
Ik heb zelf ook een tijd thuis gezeten een tijdje geleden (ziektewet) en op een gegeven moment weet je inderdaad niet meer wat je moet doen..
Sterkte met afwachten in ieder geval!
Ik mag 3 decemberquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef Tuc het volgende:
Ik krijg over 3 weken een echo![]()
4 december, lekker 's ochtends vroeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |