abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54563252
S_oepstengel wat een dilemma! Doe wat goed voelt
Saartje
pi_54563456
Piglet gefeliciteerd!
pi_54564448
ow piglet, wat een prachtig meisje is emma zeg gefeliciteerd!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:07:03 #34
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54567578
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
Lois! Die komma, wat doe je!
En je hebt 'm nog laten staan ook!
Hoe erg moet je op je handen zitten?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:13:35 #35
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54567637
Luna, wat een goed nieuws! Nu lekker genieten

Soepstengel, moeilijke keuze, veel succes met het maken ervan
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:23:03 #36
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54567745
Luna, ook hier nog eens gefeliciteerd!

Piglet, gefeliciteerd met julie mooie meisje!

Soepstengel, lastige keuze! veel sucses.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:26:43 #37
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54567801
werd trouwens vanochtend wakker en het was helemaal nat tussen mijn benen(lekker smakelijk s'ochtens vroeg) en ook nu blijft het maar een beetje druppelen(nu moest ik ook wel erg nodig toen ik wakker was). zometeen toch maar eens de verloskundige bellen, of mischien wachten tot morgen omdat ik dan toch een afspraak heb? Waarschijnlijk zal het wel incontinentie zijn en is het alleen maar paniek voetbal. Wat denken julie?
pi_54567834
Je kunt altijd bellen om te vragen waar je op moet letten. Misschien mag je vandaag al even langskomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54567899
Luna wat een fijn nieuws geniet er van!!
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:40:52 #40
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54567965
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef Pruk het volgende:
Hier ook meer eczeem. Voor de zwangerschap was het eigenlijk weg en kwam het alleen als ik zelf ziek was, nu heb ik Cardiflor wat ik af en toe smeer. Ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken, maar zonder krab ik mezelf helemaal kapot (en dan zit het nog deels op mijn rechterborst ook )
Auw auw. Bij mij ook op mijn borsten en 's nacht krab ik het gewoon open. Ik heb er wat babyolie opgesmeerd dat lijkt wel wat te helpen.

Zo naar de gyneacoloog. Zenuwachtig!
pi_54568035
Hestria, heb je er al aan geroken? Dan ruik je heus wel of het plas is. Ruik je niets, dan zou ik zeker de verloskundige even bellen

[ Bericht 2% gewijzigd door beefcake op 13-11-2007 10:09:25 ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:00:41 #42
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54568219
nou ja, ik ruik het niet als plas zijnde, is ook gewoon geen kleur. Heb net toch maar even verloskundige gebeld, en word terug gebeld.

Heb met miesje toen ook urine verlies gehad waarvan gedacht werd dat het vruchtwater was, ben toen zelfs naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken, bleek toen ook gewoon allemaal paniek voetbal. En verwacht dat het nu ook weer zo is, en dan daarbij dat ik nu met miesje zit, en geen oppas heb en haar dus dan moet meenemen en dat is weer helemaal niks voro een peuter etc etc.
pi_54568270
Hestria, ik hoop dat het inderdaad niets is!! Je zal je wel rotgeschrokken zijn....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54568394
wooow wat een mooie meisje en mooie namen, piglet en partner geniet van jullie kraamtijd.
Mama van Isa en Ties
pi_54568458
@ Soepstengel, moeilijk keuze, als ik voor mezelf spreek dan zou ik voor de KS kiezen. Wat doen ze als je besluit geen KS te 'nemen'? Wordt je dan ingeleid?

@Hestria, goed dat je de vk even hebt gebeld. Zij kunnen het makkelijk uitsluiten (of bevestigen).

@Mezelf. CTG was gisteren oke. Vandaag 'regular' controle bij de vk. Nog steeds geen tekenen van een naderende bevalling helaas. We (ik en iedereen die ik ken) wachten rustig af.
Ik sluit echter niet uit dat ik een dezer dagen een moord bega. Zinnen in de trant van:
"Er is er nog nooit een blijven zitten'"
"Wat er in gaat komt er ook weer uit"
"Heb je al wonderolie,drempels etc vul maar in, geprobreerd"
Zijn erg goed bedoeld maar beginnen nu onderhand het verkeerde keelgat te bereiken....
pi_54568485
Spoepstengel, succes bij het maken van keuze.
Ik ha die keuze ook dacht ik.... toen eenmaal de bevalling dan toch spontaan begon en ik al de eindstreep in zicht had en toch de ks moest krijgen (de gyn wilde het niet natuurlijk doen), dat viel toen toch tegen ook al had ik van te voren hiervoor gekozen. (ja de geest is een apart iets)

denk er goed over na, wat is wijsheid en wat is beter voor je kindje, dan doe je het altijd goed.
Mama van Isa en Ties
pi_54568592
Amaranta, ik denk dat ik je wel begrijp hoor. Natuurlijk zijn alle opmerkingen leuk bedoelt, maar echt leuk is het natuurlijk niet dat de kleine nog niet wil.

Wel goed dat dat gister aan de ctg alles goed was!
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:24:52 #48
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54568621
Moeilijke keuze Soepstengel..ze geven het advies natuurlijk ook niet zomaar, maar toch moeilijk!

Ik krijg over 3 weken een echo
4 december, lekker 's ochtends vroeg
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54568723
Spannend Tuc! Hoe vroeger hoe beter, anders zit je echt de hele dag in spanning!!
pi_54568778
Misschien is het nog niet zo'n heel gek idee om dus standaard een maand later pas je uitgerekende datum te hebben Scheelt je in ieder geval van die opmerkingen.

Hier gaat het redelijk. Ik ben behoorlijk beroerd, is niet helemaal lekker (oorontsteking met alle gevolgend van dien (hij heeft gat in trommelvlies waardoor dat ook nog eens lekker aankomt), waardoor toch echt het grootste gedeelte van het huishouden nu op mij aankomt. Dan kan er wel 1 keer in de week een hulp komen, maarja, de rest moet natuurlijk ook gebeuren. Vorige week een flinke ruzie gehad toen meneer tot twee keer toe niet op tijd thuis was (half 8 thuis zijn, kwart voor 8 nog niet thuis, bellen, duurt nog kwartiertje, half 9 nog maar eens aan de telefoon hangen en echt pislink zijn). Ik snap echt gewoon niet dat als je niet lekker bent dat je dan tot zo laat op je werk blijft, maar ja... Het op tijd thuiskomen is hier sowieso nog een punt van discussie, ben benieuwd wat dat gaat worden
Vandaag maar weer lekker de hele dag in mijn bedje gaan liggen, dan gaat het morgen wel weer
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:33:53 #51
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54568783
Ja dat lijkt me ook echt helemaal niets!
Die mevrouw aan de telefoon vroeg ook al, gelijk maar 's ochtends vroeg
Eigenlijk wou ze een week later, toch maar ff gevraagd of het niet eerder kon
Ik ben op die dag 11 weken en 6 dagen, kunnen we het daarna echt aan iedereen vertellen
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:36:12 #52
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54568824
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54568942
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Volgens mij was het cynisch. Dan voorkom van je die vervelender opmerkingen zoals ik ze nou naar mijn hoofd krijg geslingerd te pas en te onpas.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:45:16 #54
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54569027
Oke, dacht ik al..kon het me moeilijk voorstellen
Begrijp momenteel sommige dingen wel eens verkeerd..best lastig...

Ben je nog een beetje rustig afwachtend Amaranta, of heb je echt niets meer te doen qua vermaak?
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54569071
Ik heb me de afgelopen 4 weken al helemaal te pletter verveeld, en dat is nu niet veranderd. Enige verschil is dat ik toen iets beter sliep.
Maargoed, wachten ja..
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:50:22 #56
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54569147
Moeilijk hoor!
Ik heb zelf ook een tijd thuis gezeten een tijdje geleden (ziektewet) en op een gegeven moment weet je inderdaad niet meer wat je moet doen..
Sterkte met afwachten in ieder geval!
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54569165
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Nee, daar had ik dan helaas al eerder mee moeten beginnen

Bij het Koninklijk Huis is dat trouwens wel altijd zo toch? Dat wordt de baby eind juli verwacht en komt het begin juni enzo
pi_54569287
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:50 schreef Tuc het volgende:
Moeilijk hoor!
Ik heb zelf ook een tijd thuis gezeten een tijdje geleden (ziektewet) en op een gegeven moment weet je inderdaad niet meer wat je moet doen..
Sterkte met afwachten in ieder geval!
Alle enigszins leuke programma's van de tv 's avonds opnemen en dan overdag afkijken. Met je laptopje in bed zitten om te bouwen aan een site voor de baby, je ergeren aan het feit dat je na vijf minuten al op een andere manier moet gaan liggen omdat het pijn gaat doen aan je ledematen
pi_54569415
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef Tuc het volgende:
Ik krijg over 3 weken een echo
4 december, lekker 's ochtends vroeg
Ik mag 3 december ...sįvonds om 6 uur pas helaas
pi_54569465
Ik mag 29 november!!!! Om 19.00, maar bij mij is het voor de lol. Ik denk toch maar de 3d echo, ondanks de spookbeelden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')