abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:11:30 #61
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54569508
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ik mag 3 december ...sávonds om 6 uur pas helaas
Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54569557
Ik wilde mijn laatste echo uploaden, maar photobucket werkt niet mee. In ieder geval lijkt het alsof je door Casper het spookje aangekeken wordt
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:16:00 #63
14746 k_i_m
pi_54569598
Ik heb een foto waar je gewoon echt zo'n doodshoofd op ziet . Schattig he? Wilde ik nog zeggen .
In my life
Why do I smile
pi_54569739
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwat .
ja idd ....maargoed ben wel echt blij als t zover is hoor, wil echt bewijs zien dat er iets zit en dat goed gaat
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:22:53 #65
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54569760
nou, verloskundige wil dat ik toch even langs kom, dus heb om 12:45 een afspraak.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54569779
Oh, ik heb kennis gemaakt met het verschijnsel kramp. 'S nachts als ik mn been strek dan schiet de kramp in mn kuit. Het is een vreselijk vervelend gevoel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54569811
Goed gedaan hestria.

Pruk, laat dat huishouden nou gewoon zitten. Het hoeft echt niet perfect. Uitrusten jij. wordt vanzelf beter, kan hij weer meer doen. Heeft hij al leren koken inmiddels?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:27:28 #68
14746 k_i_m
pi_54569849
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja idd ....maargoed ben wel echt blij als t zover is hoor, wil echt bewijs zien dat er iets zit en dat goed gaat
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen . Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken .
In my life
Why do I smile
pi_54569873
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef YPPY het volgende:
Goed gedaan hestria.

Pruk, laat dat huishouden nou gewoon zitten. Het hoeft echt niet perfect. Uitrusten jij. wordt vanzelf beter, kan hij weer meer doen. Heeft hij al leren koken inmiddels?
Ja, maar, ja maar, als de hulp komt, dan moet ze wel aan de slag kunnen. Dus dan moet de stapel was die stapel blijft omdat meneer ook niets opvouwt toch wel verplaatst worden, dus er ligt nu een stapel was op mijn bed. En ik word er zelf gewoon klierig van dat ik het wel op wil ruimen, maar dat het me teveel is en dat hij gewoon geen poot uitsteekt

Het koken gaat al ietsjes beter, ik heb tegenwoordig de neiging dat als hij erg laat komt, gewoon iets simpels voor mezelf te pakken en dan voor hem wat klaar te zetten, dat gaat prima. Maar o wee als hij ook voor mij moet koken
pi_54569918
Niks te ja maar, hij moet het doen. Jij bent zwanger en moet rust houden. Ligt het probleem niet meer bij hem? Zal ik nog een uurtje was komen vouwen? Hoef pas vanmiddag te werken. Je moet echt, echt, echt rustig aan doen.
Je hebt vast niet veel zin om te eten na de bevalling en anders laat je de kraamhulp gewoon eten klaarzetten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54569920
Dan bof ik. Mijn man kookt elke dag voor me
pi_54569933
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen . Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken .
Over bewegen gesproken.

Ik was gisterenavond ineens een draaimolen, mensenlief, het leek wel of die kleine een fitnessuurtje aan het houden was. Heerlijk
pi_54569935
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:
ow...ja dat zul je net zien
ach mezelf kennende maak ik me druk tot na de bevalling...en daarna vind ik vast weer nieuwe dingen om me druk over te maken
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:32:13 #74
14746 k_i_m
pi_54569936
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één . Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt .
In my life
Why do I smile
pi_54569960
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef YPPY het volgende:
Niks te ja maar, hij moet het doen. Jij bent zwanger en moet rust houden. Ligt het probleem niet meer bij hem? Zal ik nog een uurtje was komen vouwen? Hoef pas vanmiddag te werken. Je moet echt, echt, echt rustig aan doen.
Je hebt vast niet veel zin om te eten na de bevalling en anders laat je de kraamhulp gewoon eten klaarzetten.
nee, ik wil niet dat jij hier de was op komt vouwen. Ben je gek! Je bent van harte welkom, maar van mijn was blijf je af
pi_54569991
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één . Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt .
Mijn schoonvader (ja, je vraagt je toch af waarom die genen niet doorgekomen zijn) strijkt netjes elke zondagochtend zijn eigen overhemden en vouwt ook gewoon de was op (ok, koken doet hij niet).

Overhemden hangen hier ongestreken aan een hangertje in de kast, er gaat toch een trui overheen en ik vertik om te strijken. Ik strijk mijn eigen kleren ook niet
pi_54570008
quote:
Mijn mannetje vouwt de was op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54570009
quote:
Mijn man weet daarentegen niet hoe hij de was aan het wasrek moet hangen. Meestal legt hij alles op erop en als het wasrek dan vol ligt gaat hij stapelen.
Gelukkig hebben we sinds 2 weken een wasdroger
pi_54570028
J. vouwt ook de was op. En hij kan goed koken.
*OUD heilige*
pi_54570066
En mijn man denkt volgens mij dat ons toilet zichzelf reinigt...
Ik heb hem in ieder geval nog nooit de plee schoon zien maken/
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:38:10 #81
14746 k_i_m
pi_54570069
Als die van mij wat opvouwt past het niet meer in de kast. Dus doe ik het maar zelf . Maar daar staat dan weer tegenover dat hij de kattenbak doet (altijd al) en de vuilnis buiten zet en kookt en stofzuigt. En hij zet ook wel eens uit zichzelf de wasmachine of de droger aan. Dus daar wil ik best voor vouwen .
In my life
Why do I smile
pi_54570108
Piglet gefeliciteerd!

Lois of BE, kunnen jullie mij ajb in het lijstje zetten? Vorige topic al 2x vermeld dat mijn uitgerekende datum 7 juli is.
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54570127
Ik merk al dat ik gewoon de verkeerde man heb of dat hij nog niet opgevoed is

Overigens is hij (normaal) wel erg lief enzo hoor Hij is heel goed in cadeautjes vergeten voor verjaardagen, sinterklaas, noem maar op Hij staat altijd direct voor me klaar als ik een probleem heb met een computer en hij is binnen notime thuis als het me echt niet lekker gaat, op wat voor een manier dan ook.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:43:05 #84
14746 k_i_m
pi_54570190
Ik vond die ondertitel die Mirage een tijdje had wel hilarisch;

Je kunt een man nemen zoals hij is, maar je moet hem natuurlijk niet zo houden .

Of iets in die strekking dan he?
In my life
Why do I smile
pi_54570531
Andere oplossing gevonden:

http://picasaweb.google.nl/mailvoorpurk/EchoS

Zie daar voor Casper het spookje
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:21:26 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54571070
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:07 schreef E.T. het volgende:

[..]

En je hebt 'm nog laten staan ook!
Hoe erg moet je op je handen zitten?
Dat was om even te laten zien wat een enoooooooooooorme fout ze maakte.
Ik haal mijn handjes vanmiddag wel onder mijn kont vandaan.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:26:45 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54571189
Eveliene, je staat erbij hoor... Excuses, ik heb er overheen gelezen.

Hestria, succes straksjes, kan me voorstellen dat je het toch een beetje eng vindt.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 11:34:53 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_54571378
Al surfend kwam ik een bekende tegen, die is enorm voorgedrongen, maar dat komt ze vast zelf wel vertellen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_54571416
moussy, heb jij zelf ook nieuws ofzo!?
pi_54571458
Je bent er wel verdacht veel ineens.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')