Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwatquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik mag 3 december...sávonds om 6 uur pas helaas
![]()
ja iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwat.
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja idd....maargoed ben wel echt blij als t zover is hoor, wil echt bewijs zien dat er iets zit en dat goed gaat
![]()
Ja, maar, ja maar, als de hulp komt, dan moet ze wel aan de slag kunnen. Dus dan moet de stapel was die stapel blijft omdat meneer ook niets opvouwt toch wel verplaatst worden, dus er ligt nu een stapel was op mijn bed. En ik word er zelf gewoon klierig van dat ik het wel op wil ruimen, maar dat het me teveel is en dat hij gewoon geen poot uitsteektquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef YPPY het volgende:
Goed gedaan hestria.
Pruk, laat dat huishouden nou gewoon zitten. Het hoeft echt niet perfect. Uitrusten jij.wordt vanzelf beter, kan hij weer meer doen. Heeft hij al leren koken inmiddels?
Over bewegen gesproken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen. Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken
.
ow...ja dat zul je net zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen. Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken
.
nee, ik wil niet dat jij hier de was op komt vouwen. Ben je gek! Je bent van harte welkom, maar van mijn was blijf je afquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef YPPY het volgende:
Niks te ja maar, hij moet het doen. Jij bent zwanger en moet rust houden. Ligt het probleem niet meer bij hem? Zal ik nog een uurtje was komen vouwen? Hoef pas vanmiddag te werken. Je moet echt, echt, echt rustig aan doen.Je hebt vast niet veel zin om te eten na de bevalling en anders laat je de kraamhulp gewoon eten klaarzetten.
Mijn schoonvader (ja, je vraagt je toch af waarom die genen niet doorgekomen zijn) strijkt netjes elke zondagochtend zijn eigen overhemden en vouwt ook gewoon de was op (ok, koken doet hij niet).quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één. Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt
.
Mijn mannetje vouwt de was opquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één. Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt
.
Mijn man weet daarentegen niet hoe hij de was aan het wasrek moet hangen. Meestal legt hij alles op erop en als het wasrek dan vol ligt gaat hij stapelen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
.
Dat was om even te laten zien wat een enoooooooooooorme fout ze maakte.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
En je hebt 'm nog laten staan ook!![]()
Hoe erg moet je op je handen zitten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |