abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:33:53 #51
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54568783
Ja dat lijkt me ook echt helemaal niets!
Die mevrouw aan de telefoon vroeg ook al, gelijk maar 's ochtends vroeg
Eigenlijk wou ze een week later, toch maar ff gevraagd of het niet eerder kon
Ik ben op die dag 11 weken en 6 dagen, kunnen we het daarna echt aan iedereen vertellen
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:36:12 #52
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54568824
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54568942
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Pruk, Zeg jij tegen iedereen dat je een maand later uitgerekend bent dan je eigenlijk bent?
Volgens mij was het cynisch. Dan voorkom van je die vervelender opmerkingen zoals ik ze nou naar mijn hoofd krijg geslingerd te pas en te onpas.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:45:16 #54
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54569027
Oke, dacht ik al..kon het me moeilijk voorstellen
Begrijp momenteel sommige dingen wel eens verkeerd..best lastig...

Ben je nog een beetje rustig afwachtend Amaranta, of heb je echt niets meer te doen qua vermaak?
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54569071
Ik heb me de afgelopen 4 weken al helemaal te pletter verveeld, en dat is nu niet veranderd. Enige verschil is dat ik toen iets beter sliep.
Maargoed, wachten ja..
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:50:22 #56
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54569147
Moeilijk hoor!
Ik heb zelf ook een tijd thuis gezeten een tijdje geleden (ziektewet) en op een gegeven moment weet je inderdaad niet meer wat je moet doen..
Sterkte met afwachten in ieder geval!
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54569165
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:36 schreef Tuc het volgende:
Nee, daar had ik dan helaas al eerder mee moeten beginnen

Bij het Koninklijk Huis is dat trouwens wel altijd zo toch? Dat wordt de baby eind juli verwacht en komt het begin juni enzo
pi_54569287
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:50 schreef Tuc het volgende:
Moeilijk hoor!
Ik heb zelf ook een tijd thuis gezeten een tijdje geleden (ziektewet) en op een gegeven moment weet je inderdaad niet meer wat je moet doen..
Sterkte met afwachten in ieder geval!
Alle enigszins leuke programma's van de tv 's avonds opnemen en dan overdag afkijken. Met je laptopje in bed zitten om te bouwen aan een site voor de baby, je ergeren aan het feit dat je na vijf minuten al op een andere manier moet gaan liggen omdat het pijn gaat doen aan je ledematen
pi_54569415
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef Tuc het volgende:
Ik krijg over 3 weken een echo
4 december, lekker 's ochtends vroeg
Ik mag 3 december ...sávonds om 6 uur pas helaas
pi_54569465
Ik mag 29 november!!!! Om 19.00, maar bij mij is het voor de lol. Ik denk toch maar de 3d echo, ondanks de spookbeelden..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:11:30 #61
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54569508
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ik mag 3 december ...sávonds om 6 uur pas helaas
Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54569557
Ik wilde mijn laatste echo uploaden, maar photobucket werkt niet mee. In ieder geval lijkt het alsof je door Casper het spookje aangekeken wordt
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:16:00 #63
14746 k_i_m
pi_54569598
Ik heb een foto waar je gewoon echt zo'n doodshoofd op ziet . Schattig he? Wilde ik nog zeggen .
In my life
Why do I smile
pi_54569739
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Ooh, dan heb je nog de hele dag om je zorgen te maken over vanalles en nogwat .
ja idd ....maargoed ben wel echt blij als t zover is hoor, wil echt bewijs zien dat er iets zit en dat goed gaat
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:22:53 #65
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54569760
nou, verloskundige wil dat ik toch even langs kom, dus heb om 12:45 een afspraak.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54569779
Oh, ik heb kennis gemaakt met het verschijnsel kramp. 'S nachts als ik mn been strek dan schiet de kramp in mn kuit. Het is een vreselijk vervelend gevoel.
pi_54569811
Goed gedaan hestria.

Pruk, laat dat huishouden nou gewoon zitten. Het hoeft echt niet perfect. Uitrusten jij. wordt vanzelf beter, kan hij weer meer doen. Heeft hij al leren koken inmiddels?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:27:28 #68
14746 k_i_m
pi_54569849
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja idd ....maargoed ben wel echt blij als t zover is hoor, wil echt bewijs zien dat er iets zit en dat goed gaat
Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen . Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken .
In my life
Why do I smile
pi_54569873
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef YPPY het volgende:
Goed gedaan hestria.

Pruk, laat dat huishouden nou gewoon zitten. Het hoeft echt niet perfect. Uitrusten jij. wordt vanzelf beter, kan hij weer meer doen. Heeft hij al leren koken inmiddels?
Ja, maar, ja maar, als de hulp komt, dan moet ze wel aan de slag kunnen. Dus dan moet de stapel was die stapel blijft omdat meneer ook niets opvouwt toch wel verplaatst worden, dus er ligt nu een stapel was op mijn bed. En ik word er zelf gewoon klierig van dat ik het wel op wil ruimen, maar dat het me teveel is en dat hij gewoon geen poot uitsteekt

Het koken gaat al ietsjes beter, ik heb tegenwoordig de neiging dat als hij erg laat komt, gewoon iets simpels voor mezelf te pakken en dan voor hem wat klaar te zetten, dat gaat prima. Maar o wee als hij ook voor mij moet koken
pi_54569918
Niks te ja maar, hij moet het doen. Jij bent zwanger en moet rust houden. Ligt het probleem niet meer bij hem? Zal ik nog een uurtje was komen vouwen? Hoef pas vanmiddag te werken. Je moet echt, echt, echt rustig aan doen.
Je hebt vast niet veel zin om te eten na de bevalling en anders laat je de kraamhulp gewoon eten klaarzetten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54569920
Dan bof ik. Mijn man kookt elke dag voor me
pi_54569933
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, of je hebt zo'n kind als ik. Geen beweging in te krijgen . Dan heb je wel wat te zien op de echo, maar omdat er niks beweegt heb je nog steeds iets om je druk over te maken .
Over bewegen gesproken.

Ik was gisterenavond ineens een draaimolen, mensenlief, het leek wel of die kleine een fitnessuurtje aan het houden was. Heerlijk
pi_54569935
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef k_i_m het volgende:
ow...ja dat zul je net zien
ach mezelf kennende maak ik me druk tot na de bevalling...en daarna vind ik vast weer nieuwe dingen om me druk over te maken
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:32:13 #74
14746 k_i_m
pi_54569936
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één . Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt .
In my life
Why do I smile
pi_54569960
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef YPPY het volgende:
Niks te ja maar, hij moet het doen. Jij bent zwanger en moet rust houden. Ligt het probleem niet meer bij hem? Zal ik nog een uurtje was komen vouwen? Hoef pas vanmiddag te werken. Je moet echt, echt, echt rustig aan doen.
Je hebt vast niet veel zin om te eten na de bevalling en anders laat je de kraamhulp gewoon eten klaarzetten.
nee, ik wil niet dat jij hier de was op komt vouwen. Ben je gek! Je bent van harte welkom, maar van mijn was blijf je af
pi_54569991
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één . Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt .
Mijn schoonvader (ja, je vraagt je toch af waarom die genen niet doorgekomen zijn) strijkt netjes elke zondagochtend zijn eigen overhemden en vouwt ook gewoon de was op (ok, koken doet hij niet).

Overhemden hangen hier ongestreken aan een hangertje in de kast, er gaat toch een trui overheen en ik vertik om te strijken. Ik strijk mijn eigen kleren ook niet
pi_54570008
quote:
Mijn mannetje vouwt de was op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54570009
quote:
Mijn man weet daarentegen niet hoe hij de was aan het wasrek moet hangen. Meestal legt hij alles op erop en als het wasrek dan vol ligt gaat hij stapelen.
Gelukkig hebben we sinds 2 weken een wasdroger
pi_54570028
J. vouwt ook de was op. En hij kan goed koken.
*OUD heilige*
pi_54570066
En mijn man denkt volgens mij dat ons toilet zichzelf reinigt...
Ik heb hem in ieder geval nog nooit de plee schoon zien maken/
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:38:10 #81
14746 k_i_m
pi_54570069
Als die van mij wat opvouwt past het niet meer in de kast. Dus doe ik het maar zelf . Maar daar staat dan weer tegenover dat hij de kattenbak doet (altijd al) en de vuilnis buiten zet en kookt en stofzuigt. En hij zet ook wel eens uit zichzelf de wasmachine of de droger aan. Dus daar wil ik best voor vouwen .
In my life
Why do I smile
pi_54570108
Piglet gefeliciteerd!

Lois of BE, kunnen jullie mij ajb in het lijstje zetten? Vorige topic al 2x vermeld dat mijn uitgerekende datum 7 juli is.
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54570127
Ik merk al dat ik gewoon de verkeerde man heb of dat hij nog niet opgevoed is

Overigens is hij (normaal) wel erg lief enzo hoor Hij is heel goed in cadeautjes vergeten voor verjaardagen, sinterklaas, noem maar op Hij staat altijd direct voor me klaar als ik een probleem heb met een computer en hij is binnen notime thuis als het me echt niet lekker gaat, op wat voor een manier dan ook.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:43:05 #84
14746 k_i_m
pi_54570190
Ik vond die ondertitel die Mirage een tijdje had wel hilarisch;

Je kunt een man nemen zoals hij is, maar je moet hem natuurlijk niet zo houden .

Of iets in die strekking dan he?
In my life
Why do I smile
pi_54570531
Andere oplossing gevonden:

http://picasaweb.google.nl/mailvoorpurk/EchoS

Zie daar voor Casper het spookje
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:21:26 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54571070
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:07 schreef E.T. het volgende:

[..]

En je hebt 'm nog laten staan ook!
Hoe erg moet je op je handen zitten?
Dat was om even te laten zien wat een enoooooooooooorme fout ze maakte.
Ik haal mijn handjes vanmiddag wel onder mijn kont vandaan.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:26:45 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54571189
Eveliene, je staat erbij hoor... Excuses, ik heb er overheen gelezen.

Hestria, succes straksjes, kan me voorstellen dat je het toch een beetje eng vindt.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 11:34:53 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_54571378
Al surfend kwam ik een bekende tegen, die is enorm voorgedrongen, maar dat komt ze vast zelf wel vertellen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_54571416
moussy, heb jij zelf ook nieuws ofzo!?
pi_54571458
Je bent er wel verdacht veel ineens.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 11:41:29 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_54571530
Nee joh, kan niet meer hier.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:42:07 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54571545
Er is wel iemand anders die ik daarvan verdenk trouwens...
Mibos is ineens ook weer heel veel aanwezig. Joehoe, waar zit je? Heb jij niet iets te vertellen?
pi_54571829
leuk leuk purk!
pi_54571840
Ja hallo m`n zenuwen, wat doe je?
Saartje
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:04:09 #95
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54572073
Ik krijg 27 november mijn eerste echo, ben heel erg benieuwd!!

kan je je laten testen op toxoplasmose eigenlijk? mijn man doet nu de kattenbak maar is toch handiger als ik het zelf doe.
pi_54572086
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef KD-fotografie het volgende:

kan je je laten testen op toxoplasmose eigenlijk? mijn man doet nu de kattenbak maar is toch handiger als ik het zelf doe.
Ja hoor, dat zien ze in je bloed.
pi_54572149
quote:

Ik heb het nooit gehad, maar ik blijf wel de kattenbak doen.

Onze katten komen nooit buiten en dus is het risico dat ze de bacterie toch nog dragen zeer klein. (En het zit in kattendrollen)

Dus gewoon de handen goed wassen na de kattenbakken, maar het lijkt mij dat dat wel normaal is..
pi_54572203
quote:

Ja, dat kan wel, maar hier deden ze dat niet. Heb het toen nog specifiek gevraagd, omdat ik altijd de bakken deed, voor hetzelfde geld heb je 't al eens gehad en kun je het dus gewoon blijven doen. Maar dat wouden ze hier niet zomaar testen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54572234
Ow, hier doen ze dat automatisch.
pi_54572241
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:09 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel, maar hier deden ze dat niet. Heb het toen nog specifiek gevraagd, omdat ik altijd de bakken deed, voor hetzelfde geld heb je 't al eens gehad en kun je het dus gewoon blijven doen. Maar dat wouden ze hier niet zomaar testen
Bij mij werd er standaard op getest... Maar dat was toen ik nog in het ziekenhuis onder controle was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')