Wij hebben ook 4 binnenkatten maar heb begrepen dat het niks uitmaakt of het binnenkatten of buitenkatten zijn.(maar kan het mishebben uiteraard)quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad, maar ik blijf wel de kattenbak doen.
Onze katten komen nooit buiten en dus is het risico dat ze de bacterie toch nog dragen zeer klein. (En het zit in kattendrollen)
Dus gewoon de handen goed wassen na de kattenbakken, maar het lijkt mij dat dat wel normaal is..
Ik had het verkeerd ingevuld en toen raakte in gefrustreerd en dacht ik "Fuck it, komt morgen wel." Zal het even opnieuw doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:09 schreef Pruk het volgende:
Uhm, Sil
Je bent 148 dagen over tijd of al bevallen, heb je toevallig 2007 ingevuld
Echo
Nou ja... met een beetje fantasie...quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
't is geen bootje hoor, BE!!
gefeliciteerd Knut & Silmarwen, fijn dat 't er goed uitziet!
Leeloo is uit de Fifth Element en uh verder zeg ik maar niets meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaa! Er zit een boontje hoor!![]()
![]()
Leuk! Fijn dat je verder ook gewoon bij de vk kan op controle.
Vanwaar het Leeloo? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Nu maar hopen dat het de laatste keer was!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef amaranta het volgende:
Nou ben weer apk gekeurd.
leuke leeloo SIl.
Precies!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het de laatste keer was!![]()
Ik niet, ik weet al wel wat DeLiedje gezien heeft. Die heeft gewoon een ontwerpje van jullie kaartje gezienquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hestria, fijn dat alles gewoon in orde is!DeLiedje... ik hoop voor je dat het nog aangepast kan worden. Lijkt mij bijna wel trouwens.
Ben nu wel heel nieuwsgierig!![]()
Meebeslissenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:07 schreef Lishe het volgende:
Zal ik meebeslissen Deliedje? Ik ben een kei in keuze's maken. Echt heel goed kan ik dat.
Mag ik alvast een applaus voor die lieve kleine punk? Gisteren had ik op stel en sprong een thermometer nodig, en mochten we zo die van Punk op komen halen. (Dankjewel nog Lief Liedje!)
Anders ik welquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:DeLiedje... ik hoop voor je dat het nog aangepast kan worden. Lijkt mij bijna wel trouwens.
Ben nu wel heel nieuwsgierig!![]()
Nou, mijn vriend doet dat soort dingen gelukkig wel gewoon. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef k_i_m het volgende:
Pruk, ik ken geen mannen die was opvouwen. Geen één. Je kan wel voor straf al zijn was binnenstebuiten keren. Dikke kans dat ie wekenlang met zijn kleding binnenstebuiten loopt
.
die zag ik in het prenatal boekje staanquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:25 schreef DeLiedje het volgende:
kijk nou.... ik ben verliefd.... kan alleen de prijs nergens vinden....
[ afbeelding ]
Jij bent eerder aan de beurt hoor, ik heb er al tweequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
beefcake, heel even dacht ik dat je iets anders kwam vertellen!!!
Jij had gehoopt dat dit de reactie op de post van moussy wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
beefcake, heel even dacht ik dat je iets anders kwam vertellen!!!![]()
![]()
Hoelang het precies duurt weet ik niet meer...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Grijs het volgende:
Hoelang duurt de vermoeidheid van de eerste tijd meestal ook weer? Ik ben nu zo'n 12 weken zwanger en ben die vermoeidheid behoorlijk zat! Zelfs als ik de hele dag (bijna) niets doe en 's middags een dutje doe, ben ik nog moe.
Het stond wel op de agenda voor vandaag, maar het is er niet van gekomen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:33 schreef beefcake het volgende:
Hee Be houd even op ja wil je![]()
Heb jij niet nog toevallig een buikfoto ofzo?
Leuk he? Ik twijfel nog tussen die dus (uit de nieuwe rainforest-serie van fisherprice) en deze nieuwe van tiny love, met die boerderij diertjes... die is ook zo leuk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef E.T. het volgende:
die zag ik in het prenatal boekje staan(ik meen iets van 55 euro ofzo)
Ik wil niet zeiken he.. maar het is heel leuk zelf iets te kopen maar het is ook heel leuk om iets te krijgen. En voor anderen is het ook fijn dat ze iets mogen geven!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Leuk he? Ik twijfel nog tussen die dus (uit de nieuwe rainforest-serie van fisherprice) en deze nieuwe van tiny love, met die boerderij diertjes... die is ook zo leuk!
[ afbeelding ]
Wordt dat ook bij normale speelgoedwinkels verkocht? Ik wilde die mobiel eigenlijk als kraamkadootje vragen, maar dan vind ik het wat vervelend als het alleen bij online winkels zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef p_iglet het volgende:
De Liedje, wij zijn hier dolgelukkig met die van tiny love (hebben een andere versie). Muziekjes duren 15 minuten en zijn niet zo onwijs irritant. Ook heeft dat ding 2 volumes.
Erg fijn dat je niet om de paar minuten dat ding op moet winden ofzo.
Die van Tinylove heeft 3 verschillende muziektjes en dat zijn geen bekende kinderliedjes, fuhr elise, its a small world of iets anders irritants.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef Leah het volgende:
Tipje.
Bedenk even of je in staat bent om het bijbehorende liedje 100duizend keer aan te horen. Altijd is Kortjakje ziek was niet goed voor mijn zenuwen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Be, het is soms ook heel verfrissend en verrassend iets te krijgen wat je wel gevraagd had maar gehoopt had op een andere
Hoezo niet??quote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef Mibos het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |