iets moois...!quote:Op maandag 12 november 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
Bier ftw
Oh, nee, moet je ffe topicje terug kijken.
Ik heb net PS weer even opgestart btw.
zijn er nog verzoekjes?
Doe maar die cover van dat boek wat ik heb gemaakt en voorde rest eigenlijk gewoon een lijstje met namen wie stage lopen...!quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar specifieke dingen die erin moeten.
Misschien de UI van de wannabee's en Dean standaard geplaatst?quote:Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe maar die cover van dat boek wat ik heb gemaakt en voorde rest eigenlijk gewoon een lijstje met namen wie stage lopen...!maar goed dat moet via de wiki zodat het updatebaar is...
quote:Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe maar die cover van dat boek wat ik heb gemaakt en voorde rest eigenlijk gewoon een lijstje met namen wie stage lopen...!maar goed dat moet via de wiki zodat het updatebaar is...
quote:Op maandag 12 november 2007 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien de UI van de wannabee's en Dean standaard geplaatst?
Ja, en dan moet jij met je grote kop en die 2 bierkannen in het middenquote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Verander 'Wannabe's' even naar 'Helden van weleer' als je wil
quote:Op maandag 12 november 2007 12:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, en dan moet jij met je grote kop en die 2 bierkannen in het midden![]()
Moet er nog aan beginnen..quote:
Tagiatelli en stukjes kip en wat groentequote:
Nu al warm voer?quote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tagiatelli en stukjes kip en wat groente![]()
Waar is mijn usericon? Zie je ik word weer vergetenquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Zoiets als bovenkant?
[ afbeelding ]
En dan op zo'n manier de usericons eronder:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee dat kan nietquote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
Koffie SC OP??
Heeft wel wat... maar kan het ook zonder zwarte vakjes? Dus zoals bijvoorbeeld de Gitaristentopic [MUZ] OP?
Kom jij al tijden in het Koffie SC topic dan?quote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar is mijn usericon? Zie je ik word weer vergeten![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Zoiets als bovenkant?
[ afbeelding ]
bladie bladie bla
kost me 10 minuutjes en ik heb er gewoon zin in...!quote:
Doe eens een linkje....quote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee dat kan niet
Tuurlijk kan dat.
Doe eens link naar dat topic
Moggequote:
Als ik dan ook eerst ff lees...quote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Doe eens een linkje....![]()
Man, jij bént zowat het koffietopic!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Doe eens een linkje....![]()
Man, jij bént zowat het koffietopic!![]()
die bedoelde ik OAquote:Op maandag 12 november 2007 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
Erik: Gitaristen topic #180: bij het uitblijven van het nieuwe...
nee die is sterk verouderdquote:Op maandag 12 november 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
mot dat gedicht er nog in?
Grote OP'squote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe?? Wat zeg jij Kuno?
komt er aanquote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
Wie maakt even een lijstje van de mensen die hier serieus komen, dan zoek i kdaar zelf wel de UI's bij.
Of klopt dat lijstje in de OP nog gewoon?
wat zeur je dan? er zijn mensen op de wereld die het moeten doen met aleen een beetje rijstquote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe, ik heb ook honger, maar geen beleg.
Alleen boter
8 stuks, met kaas. Ik heb hier ook nog (Calve) Pindakaas en chocoladepasta.quote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe, ik heb ook honger, maar geen beleg.
Alleen boter
Ja ach, daar val ik niet onder.quote:Op maandag 12 november 2007 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat zeur je dan? er zijn mensen op de wereld die het moeten doen met aleen een beetje rijst
Pindakaas vind ik smerig maar kaar en pasta!quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef crossover het volgende:
[..]
8 stuks, met kaas. Ik heb hier ook nog (Calve) Pindakaas en chocoladepasta.
kijk, zo los je problemen op! In plaats van te gaan zeuren dat je alleen maar boter hebt!quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja ach, daar val ik niet onder.
zo de lunchservice maar eens mailen denk ik.
Pindakaasquote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Pindakaas vind ik smerig maar kaar en pasta!![]()
Whehe, ja.quote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk, zo los je problemen op! In plaats van te gaan zeuren dat je alleen maar boter hebt!
Bellen is tenslotte makkelijkerquote:Op maandag 12 november 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja.
Ik zou ook beleg kunnen gaan halen, maar daar heb ik niet zo'n zin in
Heb je geld te veel dat je het laat brengenquote:Op maandag 12 november 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja.
Ik zou ook beleg kunnen gaan halen, maar daar heb ik niet zo'n zin in
hij is een Fok-mod...!quote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je geld te veel dat je het laat brengenOf ben je zo'n kluizenaar, bang voor daglicht enzo
Je mag blij zijn dat je uberhaupt in die lijst staat :pquote:Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom sta ik niet in het bovenste lijstje Kuno? Ik was er vanaf 125 ook al bij
Ik heb wel aardig geld 'teveel' jaquote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je geld te veel dat je het laat brengenOf ben je zo'n kluizenaar, bang voor daglicht enzo
Joa, ik ookquote:
Gewoon de categorieen weglaten, alleen het kopje 'stagiairs' dus.quote:Op maandag 12 november 2007 12:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je uberhaupt in die lijst staat :p
Bellen?quote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bellen is tenslotte makkelijker
quote:Op maandag 12 november 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bellen?
www.thuisbezorgd.nl
Geen zin om te praten
Het word je tegenwoordig wel heel gemakkelijk gemaaktquote:Op maandag 12 november 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bellen?
www.thuisbezorgd.nl
Geen zin om te praten
jij loopt toch stage of wat?quote:Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom sta ik niet in het bovenste lijstje Kuno? Ik was er vanaf 125 ook al bij
Kom, bestellen we op de kosten van Fok!quote:Op maandag 12 november 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het word je tegenwoordig wel heel gemakkelijk gemaakt
quote:Op maandag 12 november 2007 13:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij loopt toch stage of wat?![]()
dan ben je dus stagiair!quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Uber stagiairs
...
Stagiairs:
....
en Kaheem dat is alles volgens mij
ik een zweedse vriendin hebquote:
Zekerquote:Op maandag 12 november 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het word je tegenwoordig wel heel gemakkelijk gemaakt
Super!quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
Zie OP.
hoezo? dat kun je toch gewoon aanlaten staan?quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker
Ja joh, anders moet ik weer de muziek enzo uitzetten
Kutquote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik een zweedse vriendin heb![]()
Plaatje er weer bij zoekenquote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Super!Alleen die laatste zin kan er uit, over een blikje zin, want daar hoort een plaatje bij maar die doet het al tijden niet meer
Daar zou trouwens heel mooi een cover van een Depeche Mode cd passen. Violator bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 november 2007 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jammer van die lege plek rechtsonder in de OP, bij de UI's.
Jij staat er ook nog niet inquote:Op maandag 12 november 2007 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar zou trouwens heel mooi een cover van een Depeche Mode cd passen. Violator bijvoorbeeld.
kijk we zijn al 1 vergeten te noemenquote:Op maandag 12 november 2007 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar zou trouwens heel mooi een cover van een Depeche Mode cd passen. Violator bijvoorbeeld.
quote:
Joh, is dat even toevallig, mijn avatar lijkt wel op die cover.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, is dat even toevallig, mijn avatar lijkt wel op die cover.
Je staat erin 14.gifquote:Op maandag 12 november 2007 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, is dat even toevallig, mijn avatar lijkt wel op die cover.
up to date tot aan 236...quote:Op maandag 12 november 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
En Remco's lijst met vorige delen, is die al up to date?
Ja ik had gelijk, staat prima daar.quote:
quote:
Maak ik vanmiddag thuis de lijst wel even compleetquote:
hoe dat nou weer dan?quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak ik vanmiddag thuis de lijst wel even compleet![]()
finder?quote:
Lekker begin...quote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
Die nieuwe stagaire zit al meer dan een uur te wachten totdat ze verder kan.
kom maar op!quote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker begin...
Al specs? Foto's??
Nou alle linkjes hier neer pleuren, zodat iemand die lijst kan updaten?quote:
Ga jij wieberen man, je hebt er al een. Een Zweedse no less!quote:
denk dat je dan Remcore even moet PMen... om te vragen hoe dat moet, of wacht, als je de html pagina goedmaakt, dan zet ik hem op mn site... dan neem ik de taak over van Remquote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou alle linkjes hier neer pleuren, zodat iemand die lijst kan updaten?
maar... maar... foto's...? toe nou..?quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga jij wieberen man, je hebt er al een. Een Zweedse no less!
Jja Wendy, waar blijven ze??quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar... maar... foto's...? toe nou..?
Wel het makkelijkst, gezien het feit dat ik hier nog wel eens komquote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Dat kan ook....
Ga er straks wel even mee aan de slag
mensen komen en gaan Dean... Accepteren...quote:
Moet je toch nog wel ff geduld hebben. Ik heb geen camera op mn telefoon, en mijn pc hier is te langzaam om te kijken of ze hyves oid heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jja Wendy, waar blijven ze??
Te langzaam voor Hyves, dat klinkt als een top werkplek!quote:Op maandag 12 november 2007 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je toch nog wel ff geduld hebben. Ik heb geen camera op mn telefoon, en mijn pc hier is te langzaam om te kijken of ze hyves oid heeft.
Wil je ruilen van plek?quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Te langzaam voor Hyves, dat klinkt als een top werkplek!
Heb me al berust in dat feit jaquote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mensen komen en gaan Dean... Accepteren...
quote:
Neem jij wel je camera even mee dan?quote:
Altijd bij me! Zowel een in de telefoon als een losse digicamquote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Neem jij wel je camera even mee dan?
Telefoon en webcam van laptopquote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Altijd bij me! Zowel een in de telefoon als een losse digicam
Facebook daarentegen is altijd snel!quote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb me al berust in dat feit ja
Maar Hyves is altijd traag hoor, bij mij wel in ieder geval
En internationaalquote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Facebook daarentegen is altijd snel!![]()
Dat zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
niet eens overgehouden van je tijd in Denmarkquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, MSN adressen en telefoonnummers
quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik smeer hem, thuis nog even wat doen.
Spreek jullie later! And in case I don't see you again, good afternoon, good evening and goodnight
[ afbeelding ]
Tot de volgende keer dean!![]()
The Truman Showquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik smeer hem, thuis nog even wat doen.
Spreek jullie later! And in case I don't see you again, good afternoon, good evening and goodnight
[ afbeelding ]
kan iedereen gebeuren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan iedereen gebeuren!
Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best kut al die browsers, maar goed ik gebruik lekker Opera want dan kan ik relaxed mn email ook lezen
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ach ja, ik heb een mac, dus gebruik safari.quote:Op maandag 12 november 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]best kut al die browsers, maar goed ik gebruik lekker Opera want dan kan ik relaxed mn email ook lezen
Vrijdag had ik er even genoeg van, dus toen moest ik even wat eerder weg. Moet kunnen toch!quote:
in de KSC hadden we vanochtend voor 12:00 al 2 topics volquote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
Sow, ben ik even lunchen, en ineens zijn we al weer een topic en 4 pagina's verder...
in onze top tijd, voordat Crossie het verpeste zaten we aan 5 op een dag...quote:Op maandag 12 november 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in de KSC hadden we vanochtend voor 12:00 al 2 topics vol
3e is ook al hard op weg vol te raken
quote:
Mijn max is 8 geloof ikquote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in onze top tijd, voordat Crossie het verpeste zaten we aan 5 op een dag...
Enorm hequote:Op maandag 12 november 2007 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
Nou dat is iets om trots op te zijn, mensen
![]()
tof he?quote:
Mooie dag was dat!quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn max is 8 geloof ik
Had toen ook iets van 325 posts
Ik had samen met OA een keer 1 topic vol met z'n 2en.
In anderhalf uur ofzo
Ja, dat komt omdat die pc's hier niet meewerken.quote:Op maandag 12 november 2007 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vrijdag had ik er even genoeg van, dus toen moest ik even wat eerder weg. Moet kunnen toch!
Jij zou me helpen om mij er door heen te slaan, maar die steun kwam ook maar heel mondjesmaat op gang.
Mijn excuses, ik dacht weer veel te makkelijk over hetgeen wat op een forum tegen me gezegt werd. Ik had moeten weten dat dit zaken zijn die sowieso serieus opgevat dienen te worden.quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat die pc's hier niet meewerken.
Je mag wel weg hoor. die 40 minuten red ik zo ook nog wel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik dacht weer veel te makkelijk over hetgeen wat op een forum tegen me gezegt werd. Ik had moeten weten dat dit zaken zijn die sowieso serieus opgevat dienen te worden.![]()
Mag ik vanavond wel om 16:50 weg, of moet ik blijven ter ondersteuning van jou lange namiddag?
Mooi, wel lastig dat je zo'n kut computer hebt, of is het niet iets van essentieel belang bij je stage?quote:Op maandag 12 november 2007 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag wel weg hoor. die 40 minuten red ik zo ook nog wel.
Same herequote:Op maandag 12 november 2007 12:20 schreef crossover het volgende:
Bier
[..]
Moet er nog aan beginnen..
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSCquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Zoiets als bovenkant?
[ afbeelding ]
And herequote:
Logisch, eer heeft er met z'n fikken aangezeten!quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSC![]()
![]()
Here not. Bierquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Logisch, eer heeft er met z'n fikken aangezeten!![]()
Kijk eensch in de OP van dit topic dan.quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSC![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mooi, wel lastig dat je zo'n kut computer hebt, of is het niet iets van essentieel belang bij je stage?
Heldquote:Op maandag 12 november 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk eensch in de OP van dit topic dan.
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie slow chat is ergens anders
Hehe, lijkt wel of we het hier overnemen inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie slow chat is ergens anders
Verkapte SC-kaap?quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, lijkt wel of we het hier overnemen inderdaad
quote:
quote:
Als er één schaap over de dam is....quote:
Jij typt tot de lunch vooruit en als je dan weer bij je pc komt na de lunch dan staat ongeveer de complete tekst in beeld?quote:Op maandag 12 november 2007 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel handig als je iets typed, dat het ook meteen op het scherm staat. Internet is ook zo traag als iets op deze pc.
Je hoeft niet te posten om de boel in de gaten te houden!quote:
Wel zodat mensen weten dat je er bent.quote:Op maandag 12 november 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten om de boel in de gaten te houden!![]()
Ah, preventieve werking!quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel zodat mensen weten dat je er bent.
Resulteert weer in het feit dat ze minder kloten
Whehe...quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom het eerder fout ging..! Cross was nooit in ons topic!quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets iddquote:Op maandag 12 november 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom het eerder fout ging..! Cross was nooit in ons topic!![]()
Ja zoietsquote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij typt tot de lunch vooruit en als je dan weer bij je pc komt na de lunch dan staat ongeveer de complete tekst in beeld?
Dat is inderdaad vervelend.![]()
Cappuccino en een bekertje water, maar dat gaat eigenlijk de hele dag wat door. Is het verder wel leuk werk?quote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ik zit nu aan de thee en sultana, je moet toch wat.
Whehe.. je straalt blijkbaar gezag uitquote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Oh, maar ik kan niet zeggen dat ik hier een keer heb moeten optreden.
Deze reeks dus.
In SES zelf wel, ook al was dat weinig.
m'n blauw schijnt nogal jaquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. je straalt blijkbaar gezag uit![]()
Op een schaal van 1 - 10 is het een 6je. Zit hier eigenlijk om voor een stichting te werken, maar ik zit meer werk te doen voor zijn atiestenbureau.quote:Op maandag 12 november 2007 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Cappuccino en een bekertje water, maar dat gaat eigenlijk de hele dag wat door. Is het verder wel leuk werk?
makkelijk sub-forum om aan een kleurtje te komen dusquote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Oh, maar ik kan niet zeggen dat ik hier een keer heb moeten optreden.
Deze reeks dus.
In SES zelf wel, ook al was dat weinig.
Jammer dat het zo is, moet je nog lang?quote:Op maandag 12 november 2007 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 - 10 is het een 6je. Zit hier eigenlijk om voor een stichting te werken, maar ik zit meer werk te doen voor zijn atiestenbureau.
Tot 11 januari, maar mn begeleider is rond sinterklaas een week weg, en met kerst tot en met de 8e januari of zo, dus dan heb ik daar iig geen last van.quote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jammer dat het zo is, moet je nog lang?
quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik had samen met OA een keer 1 topic vol met z'n 2en.
In anderhalf uur ofzo
Ja hoor, moeilijk is het niet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
makkelijk sub-forum om aan een kleurtje te komen dus
Oké, dat is mooi!quote:Op maandag 12 november 2007 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tot 11 januari, maar mn begeleider is rond sinterklaas een week weg, en met kerst tot en met de 8e januari of zo, dus dan heb ik daar iig geen last van.
quote:Op maandag 12 november 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe gaat het met je nieuwe collega
Het begint nu bijna gefrustreerde vormen aan te nemen, vanaf 10 uur geobserdeerd zijn van ChatGirl haar nieuwe collegaequote:Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Trage PC of niet, van 10.00 tot nu had je vast wel een foto kunnen regelen ergens![]()
werkte wel bij Dean toen hij aan het rondrijden was met een geile chick, vroeg ook gewoon om een fotoquote:Op maandag 12 november 2007 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
"Hoi, mag ik een foto voor op het internet, want mijn mede-slowchatters zijn benieuwd naar je."
Dat zal lekker werken
Ik zit in zweden schat.. dat gaat een beetje moeilijkquote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie zo benieuwd zijn, dan komen jullie toch langs?
Je hebt wel in de gaten dat zowel Dean als ik uit een ietwat noorderlijk deel van Nederland komen?quote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie zo benieuwd zijn, dan komen jullie toch langs?
Wat klaag ik eigenlijk, over noorderlijk gesproken!quote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit in zweden schat.. dat gaat een beetje moeilijk
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?quote:Op maandag 12 november 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mn best doen voor een foto, maar ik ga niks beloven.
Trouwens, volgens mij is ze niet zo heel slim. Krijgt ze een contract van hier, staan iets van 2 vrije dagen per maand, gaat ze naar mn begeleider :" Ja, maar voor school heb ik minder vrije uren/dagen." Van school had ze geloof ik maar 1 vrije dag per maand. En volgens haar zou het schoolcontract gelden. Ik zou me stil gehouden hebben en getekend hebben. 2 ipv 1 vrije dag.
Jij bent goed op dreef vandaag gozerquote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?
wat luister je toch goed naar mij!quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is inderdaad niet slim nee. Maar wel eerlijk!
Speciaal voor Kuno: Deze lieftallige blonde schone heb ik heel Denemarken door gereden.
[ afbeelding ]
PB en ik moeten het verst fietsen om langs te komen...! Ik zelfs nog wel een paar uurtjes langer dan PB...!quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt wel in de gaten dat zowel Dean als ik uit een ietwat noorderlijk deel van Nederland komen?![]()
[..]
Wat klaag ik eigenlijk, over noorderlijk gesproken!
Zeg, ging jij niet om kwart voor 5 naar huis?quote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?
quote:Op maandag 12 november 2007 16:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat luister je toch goed naar mij!
Ik zal binnenkort nog even een fotoalbumpje maken met wat foto's van mij hier!
Als ik terugdenk aan die posts van vanmorgen omtrent fietsen, voorzie ik geen problemen in deze reis. Ik ga vandaag maar eens even wat langer door, het gaat allemaal wel lekker.quote:Op maandag 12 november 2007 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
PB en ik moeten het verst fietsen om langs te komen...! Ik zelfs nog wel een paar uurtjes langer dan PB...!
de sneeuw is geen enkel probleem, de kou geeft wat meer...quote:Op maandag 12 november 2007 17:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan die posts van vanmorgen omtrent fietsen, voorzie ik geen problemen in deze reis. Ik ga vandaag maar eens even wat langer door, het gaat allemaal wel lekker.
Prettige avond alvast. Nog een kwartiertje dan ga ik ook ondeweg naar huis.quote:Op maandag 12 november 2007 17:29 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga zo ook weer de kou in. Ga alvast hier alles afsluiten. Tot morgen!
hahaha, strakke actie kerelquote:Op maandag 12 november 2007 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb tevens aangegeven dat ik het niet zo prettig vind om met mijn rug naar een deur te zitten.
TT?quote:Op maandag 12 november 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen zaterdag best wat gehad, en zaterdag gaan we ook weer flink tanken dacht ik zo
17:50 weg gegaan, het ging wel lekker dus dacht plak er even een uurtje bij!quote:Op maandag 12 november 2007 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg, ging jij niet om kwart voor 5 naar huis?
zo'n soort plan heb ik een beetje voor komend weekendquote:Op maandag 12 november 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was ook goed van de kaart afgelopen weekend![]()
Ik weet het nog niet...quote:Op maandag 12 november 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo'n soort plan heb ik een beetje voor komend weekend
Hoe heb je haar gereden?quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is inderdaad niet slim nee. Maar wel eerlijk!
Speciaal voor Kuno: Deze lieftallige blonde schone heb ik heel Denemarken door gereden.
[ afbeelding ]
Leugenaar!quote:Op maandag 12 november 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was ook goed van de kaart afgelopen weekend![]()
quote:
Leugenaar?quote:
altijd lang weekendquote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
Zaterdag niet, maar vrijdag is toch ook weekend
Op vrijdag was je lam en op zaterdag zeg je dat je mak aan hebt gedaan de avond ervoor... klopt dus niet...quote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leugenaar?
Ik was verschrikkelijk lam vrijdag
Zaterdag niet, maar vrijdag is toch ook weekend
Ja jullie zeggen ook wel eens in dat topic dat ik van de kaart was terwijl dat niet zo was....quote:Op maandag 12 november 2007 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
Op vrijdag was je lam en op zaterdag zeg je dat je mak aan hebt gedaan de avond ervoor... klopt dus niet...![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja jullie zeggen ook wel eens in dat topic dat ik van de kaart was terwijl dat niet zo was....
99% van dat topic is op leugens gebaseerd.
niet waar!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
99% van dat topic is op leugens gebaseerd.
Zeker wel.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jullie weten niet eens over welk topic ik het heb
quote:
wees dan eens duidelijkquote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:
. Maar er staan helemaal geen lijstjes in de OPquote:sta je bij een verkeerd lijstje, of sta je er helemaal niet in?
dat was van vroeger, JWTZ!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff over de OP. Er staat
[..]
. Maar er staan helemaal geen lijstjes in de OP
Snel?quote:
Idd.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Snel?
In die andere SC hebben we in de tijd dat deze open is, al bijna 3 topics volgeluld
Ja, okay....quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Snel?
In die andere SC hebben we in de tijd dat deze open is, al bijna 3 topics volgeluld
Grappig wel dat je dat hier meldtquote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
ksc #7 van vandaag
Denk dat ik dik 300 posts gedaan heb weer
Godverdomme, gelukkig ben ik vandaag de hele dag weg...!quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:54 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, het is hier geen Koffie SC
Goeiemorgen![]()
Dagcijfers van maandag 12 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 445 eer-ik
013. 123 Deansensitized
021. 091 Kuno_van_Dijk
068. 044 crossover
094. 037 Houniet
121. 033 KaheemSaid
159. 027 ChatGirl
173. 026 jslavenburg
192. 024 HostiMeister
Het is mijn zus, gast.
Nee, dat is aan de dagcijfers te zien!quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:54 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
001. 445 eer-ik
013. 123 Deansensitized
021. 091 Kuno_van_Dijk
068. 044 crossover
094. 037 Houniet
121. 033 KaheemSaid
159. 027 ChatGirl
173. 026 jslavenburg
192. 024 HostiMeister
oooh echt, gister met 2 vrienden wezen drinken...quote:
Het is mijn zus, gast.
sorry...quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ruilen??
Je zit daar aan de Wodka met je vrienden door de week, in Zweden, met sneeuw en je hebt een Zweedse chick. Wat de fok loop je dan te zeiken dat je door een beetje sneeuw moet fietsen.
Het is dat ik blut ben [en de auto aan gort] maar anders was ik nu onderweg.
Het is mijn zus, gast.
fack.. echt ik pak mn camera, loop naar mn balkon toe... kijk nog eens goed, dikke sneeuwstorm... ik ga maar weg, over 20minuten begint mn lesquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dean, je krijgt vanavond een foto van me, van de sneeuw...! k maak hem nu!
Check! Zet hem nu klaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow dean, tt voor het volgende topic, Stage SC # 267 met sneeuw en wodka vanuit zweden!![]()
Jij loopt geen stage? Of vat ik je in deze niet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:52 schreef Deansensitized het volgende:
Jawis! Hoe earder ik skoalle ôf ha, des te earder krij ik betelle, dus
Hoe sneller ik mijn school haal, des te eerder krijg ik betaald..quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:52 schreef Deansensitized het volgende:
Jawis! Hoe earder ik skoalle ôf ha, des te earder krij ik betelle, dus
Ja hoor, loop zeker stage. Tijdens de stage mag ik de laatste dingen voor school afmaken, en zodra ik dat af heb stopt de stage en krijg ik mijn diploma. Dag daarna kom ik fulltime op de loonlijst hierquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij loopt geen stage? Of vat ik je in deze niet?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:59 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen..
Zodadelijk naar oude stageadres, gister hadden ze geen tijd voor me.
Dan een verslag maken, beoordelingen ontvangen, even naar school en vanaf ongeveer 3 uur weer thuis..
Wat een zieke poststandquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:54 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
001. 445 eer-ik
013. 123 Deansensitized
021. 091 Kuno_van_Dijk
068. 044 crossover
094. 037 Houniet
121. 033 KaheemSaid
159. 027 ChatGirl
173. 026 jslavenburg
192. 024 HostiMeister
Vind je het gek met dat tempo van gisteren??quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een zieke poststand
Heb m'n vorige hoogste stand met 120 verbroken
Whehe, nee, niet echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat tempo van gisteren??
Goeiemorgen Wendy
Mogequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:05 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Mijn fries is aardig hoor, had alleen niet verwacht dat hij hiermee zijn studie volledig afsloot.. Wat heb/ben je dan Dean!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe sneller ik mijn school haal, des te eerder krijg ik betaald..
Wij zijn dan ook hard aan het werk, en niet van die ww-trekkende huisvrouwen en -mannen en ambtenaren die maar wat thuis of op hun 'werk' zitten te Fok!ken en koffiedrinkenquote:
Electronicus [MTS nivo 4]quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn fries is aardig hoor, had alleen niet verwacht dat hij hiermee zijn studie volledig afsloot.. Wat heb/ben je dan Dean!
Goedemorgen Wendy, of heb ik het gister verprutst?quote:
Dat is correct. Ga je hierna nog verder met school?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Electronicus [MTS nivo 4]
En daar was jij inderdaad niet mee op de hoogte denk ik nee
Nee hoor, ik zie nu pas je PMquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goedemorgen Wendy, of heb ik het gister verprutst?
[..]
Dat is correct. Ga je hierna nog verder met school?
Je had daar toch zo een zin in ?quote:
quote:
Zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Nee Kaheem, ga hier fulltime aan de bak straks. Lekker geld verdienen, en ben wel uitgeleerd zo onderhand hoor, lang genoeg op school gezeten.
bar hequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[KSC #566] Ontbijt op kingsize bed 22:52 - 23:35 0 uur 43 minuten Pheno
Holy shit!!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie nu pas je PM![]()
Maar voor de liefhebbers: http://sunset87.hyves.nl/ de hyves van de nieuwe stagaire
ja, ik had er zin in. en toen bleek het programma dramatisch slecht te zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je had daar toch zo een zin in ?
Heb het wel gehad, daarom ben ik ook blij dat ik het in een bedrijf af kan maken ipv op school. Het zou hem wel redden, maar dit is veel leukerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Zoveel mensen, zoveel wensenIk vind het nog veel te lekker op school te zitten. Die stage slokt veel te veel tijd op. Daarnaast heb ik 2 enigszins linker handen, dus dan moet je ook meer!
Zo ontevreden over de Hanze?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had kunnen weten dat de hanze weer wat onzinnigs ging doen
Ik hoor net dat ze in PUB een keer een SC hebben volgeramd in 7 minutenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[KSC #566] Ontbijt op kingsize bed 22:52 - 23:35 0 uur 43 minuten Pheno
Holy shit!!
ZIt je stiekem mee te lezen @ ksc?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja las het. Echt geen leven dus
het punt is vooral dat ze allemaal regeltjes en dingetjes verzinnen die in mijn ogen zwaar onzinnig zijn. je moet je aan bepaalde regels houden met verslagen. alleen jammer dat bij ELKE docent die regels anders zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zo ontevreden over de Hanze?Ik zit te denken om over te stappen die kant op, maar dat is dus geen aanrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |