quote:
Joh, is dat even toevallig, mijn avatar lijkt wel op die cover.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, is dat even toevallig, mijn avatar lijkt wel op die cover.
Je staat erin 14.gifquote:Op maandag 12 november 2007 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Joh, is dat even toevallig, mijn avatar lijkt wel op die cover.
up to date tot aan 236...quote:Op maandag 12 november 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
En Remco's lijst met vorige delen, is die al up to date?
Ja ik had gelijk, staat prima daar.quote:
quote:
Maak ik vanmiddag thuis de lijst wel even compleetquote:
hoe dat nou weer dan?quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak ik vanmiddag thuis de lijst wel even compleet![]()
finder?quote:
Lekker begin...quote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
Die nieuwe stagaire zit al meer dan een uur te wachten totdat ze verder kan.
kom maar op!quote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker begin...
Al specs? Foto's??
Nou alle linkjes hier neer pleuren, zodat iemand die lijst kan updaten?quote:
Ga jij wieberen man, je hebt er al een. Een Zweedse no less!quote:
denk dat je dan Remcore even moet PMen... om te vragen hoe dat moet, of wacht, als je de html pagina goedmaakt, dan zet ik hem op mn site... dan neem ik de taak over van Remquote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou alle linkjes hier neer pleuren, zodat iemand die lijst kan updaten?
maar... maar... foto's...? toe nou..?quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga jij wieberen man, je hebt er al een. Een Zweedse no less!
Jja Wendy, waar blijven ze??quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar... maar... foto's...? toe nou..?
Wel het makkelijkst, gezien het feit dat ik hier nog wel eens komquote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Dat kan ook....
Ga er straks wel even mee aan de slag
mensen komen en gaan Dean... Accepteren...quote:
Moet je toch nog wel ff geduld hebben. Ik heb geen camera op mn telefoon, en mijn pc hier is te langzaam om te kijken of ze hyves oid heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jja Wendy, waar blijven ze??
Te langzaam voor Hyves, dat klinkt als een top werkplek!quote:Op maandag 12 november 2007 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je toch nog wel ff geduld hebben. Ik heb geen camera op mn telefoon, en mijn pc hier is te langzaam om te kijken of ze hyves oid heeft.
Wil je ruilen van plek?quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Te langzaam voor Hyves, dat klinkt als een top werkplek!
Heb me al berust in dat feit jaquote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mensen komen en gaan Dean... Accepteren...
quote:
Neem jij wel je camera even mee dan?quote:
Altijd bij me! Zowel een in de telefoon als een losse digicamquote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Neem jij wel je camera even mee dan?
Telefoon en webcam van laptopquote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Altijd bij me! Zowel een in de telefoon als een losse digicam
Facebook daarentegen is altijd snel!quote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb me al berust in dat feit ja
Maar Hyves is altijd traag hoor, bij mij wel in ieder geval
En internationaalquote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Facebook daarentegen is altijd snel!![]()
Dat zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
niet eens overgehouden van je tijd in Denmarkquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, MSN adressen en telefoonnummers
quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik smeer hem, thuis nog even wat doen.
Spreek jullie later! And in case I don't see you again, good afternoon, good evening and goodnight
[ afbeelding ]
Tot de volgende keer dean!![]()
The Truman Showquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik smeer hem, thuis nog even wat doen.
Spreek jullie later! And in case I don't see you again, good afternoon, good evening and goodnight
[ afbeelding ]
kan iedereen gebeuren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan iedereen gebeuren!
Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best kut al die browsers, maar goed ik gebruik lekker Opera want dan kan ik relaxed mn email ook lezen
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ach ja, ik heb een mac, dus gebruik safari.quote:Op maandag 12 november 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]best kut al die browsers, maar goed ik gebruik lekker Opera want dan kan ik relaxed mn email ook lezen
Vrijdag had ik er even genoeg van, dus toen moest ik even wat eerder weg. Moet kunnen toch!quote:
in de KSC hadden we vanochtend voor 12:00 al 2 topics volquote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
Sow, ben ik even lunchen, en ineens zijn we al weer een topic en 4 pagina's verder...
in onze top tijd, voordat Crossie het verpeste zaten we aan 5 op een dag...quote:Op maandag 12 november 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in de KSC hadden we vanochtend voor 12:00 al 2 topics vol
3e is ook al hard op weg vol te raken
quote:
Mijn max is 8 geloof ikquote:Op maandag 12 november 2007 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in onze top tijd, voordat Crossie het verpeste zaten we aan 5 op een dag...
Enorm hequote:Op maandag 12 november 2007 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
Nou dat is iets om trots op te zijn, mensen
![]()
tof he?quote:
Mooie dag was dat!quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn max is 8 geloof ik
Had toen ook iets van 325 posts
Ik had samen met OA een keer 1 topic vol met z'n 2en.
In anderhalf uur ofzo
Ja, dat komt omdat die pc's hier niet meewerken.quote:Op maandag 12 november 2007 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vrijdag had ik er even genoeg van, dus toen moest ik even wat eerder weg. Moet kunnen toch!
Jij zou me helpen om mij er door heen te slaan, maar die steun kwam ook maar heel mondjesmaat op gang.
Mijn excuses, ik dacht weer veel te makkelijk over hetgeen wat op een forum tegen me gezegt werd. Ik had moeten weten dat dit zaken zijn die sowieso serieus opgevat dienen te worden.quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat die pc's hier niet meewerken.
Je mag wel weg hoor. die 40 minuten red ik zo ook nog wel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik dacht weer veel te makkelijk over hetgeen wat op een forum tegen me gezegt werd. Ik had moeten weten dat dit zaken zijn die sowieso serieus opgevat dienen te worden.![]()
Mag ik vanavond wel om 16:50 weg, of moet ik blijven ter ondersteuning van jou lange namiddag?
Mooi, wel lastig dat je zo'n kut computer hebt, of is het niet iets van essentieel belang bij je stage?quote:Op maandag 12 november 2007 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag wel weg hoor. die 40 minuten red ik zo ook nog wel.
Same herequote:Op maandag 12 november 2007 12:20 schreef crossover het volgende:
Bier
[..]
Moet er nog aan beginnen..
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSCquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Zoiets als bovenkant?
[ afbeelding ]
En dan op zo'n manier de usericons eronder:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
And herequote:
Logisch, eer heeft er met z'n fikken aangezeten!quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSC![]()
![]()
Here not. Bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |