inderdaadquote:Op zondag 11 november 2007 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Yeah, morgen weer bikkelen mensen![]()
we will survive!quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu eerst maar maandag weer beginnen.
Dat is geen verkeerd feestjequote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen weer werken, maar gelukkig wel Qlimax aan het eind van de werkweek![]()
Dat volg ik niet.quote:
Dat heeft inderdaad geen zinquote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat volg ik niet.
Lijkt me een tof programma, maar ik heb het niet gevolgd van het begin.
Ik ga 't niet vanaf nu volgen
Overigens met gitaren is niks mis mee hoor.quote:
jij naar Arnhem, ik naar Amsterdamquote:Op zondag 11 november 2007 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het weekend is natuurlijk nu wel een zeer mooi vooruitzicht
quote:Op zondag 11 november 2007 21:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Overigens met gitaren is niks mis mee hoor.
Ik heb een brede muzieksmaak om het zo maar te zeggen
Ik kan dat niet echt stom vinden hoor..quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef Loontjah het volgende:
Ja het klinkt een beetje stom.
Maar als ik dan na een werkdag thuis kom, en ik zie mijn huis dan word ik zo moedeloos he.
Mijn huisje is nog niet helemaal af, er ligt nog veel rotzooi wat opgeborgen moet worden. Mijn computer en tv staan nu nog op een side tafel. Zulke dingen. Na een werkdag ben ik ook kapot, en dan geen zin meer om de was te doen, om op te ruimen etc. Al mijn papierwerk ligt doorelkaar. Ik zie mijn vrienden bijna nooit, thuis willen mij regelmatig zien. Mijn zus klaagt dat ze mij te weinig ziet (terwijl zij nooit van der leven 40 uur per week heeft gewerkt)
Hier hoef je je niet voor te schamen hoor, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Volgens mij deed je ook nog aan een bijbaantje naast je stage, of niet ? Wanneer dit het geval is, is het dan niet een optie om hier even wat mee te minderen/stoppen?quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef Loontjah het volgende:
Ja het klinkt een beetje stom.
Maar als ik dan na een werkdag thuis kom, en ik zie mijn huis dan word ik zo moedeloos he.
Moarn jongfeint.quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemoarn Kaheem [ afbeelding ]
Daarbuiten. Meppel om precies te zijn. Het bedrijf waar ik stage loop heeft nog wel een naam om trots op te zijn: 'Friesland Foods'.quote:Op maandag 12 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Waar loop jij stage?? In Friesland, of daarbuiten?
Ah, stuur mij eens wat gratis pakken coolbest op dan?quote:Op maandag 12 november 2007 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daarbuiten. Meppel om precies te zijn. Het bedrijf waar ik stage loop heeft nog wel een naam om trots op te zijn: 'Friesland Foods'.![]()
Beetje onderzoek doen naar E-invoicing etc. Tot nog toe vind ik het wel leuk, alleen reis zo'n 2 uur en 30 minuten per dag en dat is wel lastigquote:Op maandag 12 november 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dat scheelt![]()
Beetje leuke baan? Wat doe je daar?
Meen je dit?quote:Op maandag 12 november 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
Lang leve het openbaar vervoer
Ik schrok al.quote:
Ja, blijkbaar.quote:
Sterkte man! Tijd voor een autotje??quote:Op maandag 12 november 2007 09:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik reis de laatste tijd echt veel met het openbaar vervoer. sowieso 5 x in de week 1 uur en 40 minuten van en naar stage. Daarnaast heb ik een vriendin die nogal ver weg woont, al met al brengt dit met zich mee dat ik afgelopen week meer dan 20 uur in het openbaar vervoer heb doorgebracht.
En ja ik vind het ook kut, al lees ik zo wel mooi veel boeken!
Absoluut, maar ik zou in Groningen niet weten waar ik deze zonder dat het enorm veel kost kwijt zou kunnen. Daarnaast is het gewoon niet te betalen als alternatief voor het openbaar vervoer (Week ov). Qua tijd zou het wel ideaal zijn en zou er ook veel meer plezier aan beleven.quote:Op maandag 12 november 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sterkte man! Tijd voor een autotje??
Dat is het ook, zeker hier in Zweden.. maar dan moet ik wel weer mijn rijbewijs terug hebben..quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Autorijden is de shit! Doe niets liever
't meiske is pas 10 minuten binnen Deanquote:Op maandag 12 november 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
Info, specs, foto??
Mits vrouw
Ik vind het ook een mooie hobby, maar toen ik kiezen moest voor een auto of een kamer heb ik de kamer gekozen. Zit nog wel eens na te denken over een auto, maar dan moet ik eerst wat meer kunnen werken. De stage moet dus eerst voorbij zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Autorijden is de shit! Doe niets liever
Heb je een assistent?quote:Op maandag 12 november 2007 09:58 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!! Nieuwe stagaire is gearriveerd.
Nee, was het maar waar. Ik ben serieus al aan het aftellen naar het einde van mn stage.quote:
Ja precies, zo zit ik hier ookquote:Op maandag 12 november 2007 10:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie hobby, maar toen ik kiezen moest voor een auto of een kamer heb ik de kamer gekozen. Zit nog wel eens na te denken over een auto, maar dan moet ik eerst wat meer kunnen werken. De stage moet dus eerst voorbij zijn.
Om 10 uur beginnen is ook alleen maar omdat mn begeleider altijd te laat is.quote:Op maandag 12 november 2007 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt nu al ok
Stuur haar hier even heen [dit topic dan hè]
Maar om 10 uur nog eens beginnen, leuke tijden
Wie, de stagaire of de begeleider?quote:Op maandag 12 november 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ok dan
En ook weer mooi op tijd naar huis zeker??
Voor mij al veeeel langer, sinds 2004 niet meer gereden denk ik...quote:Op maandag 12 november 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dan is het goed
En ik ook wel Host, voor mij ook minstens een half jaar
Teijequote:Op maandag 12 november 2007 10:17 schreef Teije het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning.
Hoe hou je het volquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mij al veeeel langer, sinds 2004 niet meer gereden denk ik...
Ik zondag nog, dus dan doe ik toch iets beter.quote:
Nou heel simpel, het feit dat ik geen rijbewijs meer hebt, dat hindert me nogal wil ik even een auto pakken en een stukje rijden. Aangezien oom agent natuurlijk hier geen goedkeurig voor verleend.quote:
Wat heb jij in je verleden uitgevoerd dat je al sinds 2004 geen rijbewijs meer hebt, kwajongen?quote:Op maandag 12 november 2007 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou heel simpel, het feit dat ik geen rijbewijs meer hebt, dat hindert me nogal wil ik even een auto pakken en een stukje rijden. Aangezien oom agent natuurlijk hier geen goedkeurig voor verleend.
Ja, zelfs tijdens spitsuur rond Göteborg en Stockholm zijn er bijna geen files.. hier mag je blij zijn als je een gemiddelde snelheid van 50km haalt op de A4quote:Op maandag 12 november 2007 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt nu al ok
Stuur haar hier even heen [dit topic dan hè]
Maar om 10 uur nog eens beginnen, leuke tijden
PB: In Denemarken ook erg van genoten. Rijd daar stukken relaxter dan in Nederland man, over het algemeen veel minder opgefokt en gehaast.
Pff.. nou ik zal het genuanceerd uitleggen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat heb jij in je verleden uitgevoerd dat je al sinds 2004 geen rijbewijs meer hebt, kwajongen?
quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff.. nou ik zal het genuanceerd uitleggen.
Het was woensdagnacht, 3 uur. Ik kwam thuis van een bedrijfsfeestje, helemaal net in pak, doodmoe en ik reed in iemands anders auto, omdat het een mooie BMW was waarmee ik er natuurlijk een stuk blitser uitzag dan in mijn eigen opel kadet. Het was laat, ik was heel moe en wilde heel graag in mijn bed gaan liggen, ik sla af van de snelweg op een provinciale weg, 3 kilometertjes rechtdoor en ik was thuis. De BMW (automaat) reed heerlijk, als een magneettrein, dus trapte ik het gas in waardoor ik nog eerder thuis zou zijn. Het lot wilde dat er net een politieauto uit een van de zijstraatjes van die provinciaale weg komt, die mij daar in gemoedelijk tempo voorbij zien denderen, dus zij zetten hun achtervolging in en klokken mij op een nette 190KM/h.
1 jaar voorwaardelijk en een half jaar rijontzegging.
Rijbewijs moet ik opnieuw halen met een minimum van 15 lessen, court-orderd.
quote:
Iddquote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Altijd leuk op de vroege morgen, zulke topics.
quote:
En speciaal nog een fok!account voor aangemaakt ook. En dan helpen we 'm niet.quote:
triest hequote:Op maandag 12 november 2007 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En speciaal nog een fok!account voor aangemaakt ook. En dan helpen we 'm niet.
Tja ach, bleek dat er net was ingebroken in die wijk, waardoor er een surveillance was. Maarja, shit happens. Achteraf had ik gewild dat ik gewoon in mijn eigen brakke kadetje was gegaan, daar haalde ik volgens mij niet eens 190KM/h in.quote:Op maandag 12 november 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
netjes...!
Wel goed klot dat net op dat moment een politieauto je ziet..!
Misschien heeft niet iedereen hyves..quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Nou ik word dus zoals gewoonlijk weer lekker genegeerd
Snap het dan, niemand wil met je hyven.quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Genegeerd?quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Hyves...!quote:Op maandag 12 november 2007 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
Een goedenmorgen allemaal
/kansloze modus aan
Ik heb ook hyves![]()
http://jslavenburg.hyves.nl , voeg mij toe
/kansloze modus uit
hyves is klote!quote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Lastig Hosti, heel erg lastig. Regels zijn en blijven regels, zo weinig aan te doen. Ga je binnenkort wel weer opnieuw voor je rijbewijs?
@ Dean, ik mag er altijd wel over dat in verkeer wat creativiteit verwacht wordt. Iets wat we niet echt vaak zien in Nederland en waar de gemiddelde weggebruiker niet echt goed mee om kan gaan.
Kaheem Said is net als Deansensitized niet de naam welke op mijn identiteitskaart staat.
Ben zo te lezen niet de enige die hyves boycot!
Misschien net de 90 KM/H?quote:Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja ach, bleek dat er net was ingebroken in die wijk, waardoor er een surveillance was. Maarja, shit happens. Achteraf had ik gewild dat ik gewoon in mijn eigen brakke kadetje was gegaan, daar haalde ik volgens mij niet eens 190KM/h in.
In mijn geval: ik volg een hele lading SC's, en kan niet overal antwoord op gevenquote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef jslavenburg het volgende:
Gaat niet om hyves, maar het is vaker hier dat ik 4 keer goedenmorgen moet posten wil het opvallen
smerige frieze naam...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Eibert Tigchelaar, aangenaam
Goeiemorgen js
Maar in ieder geval wel goed gespeldquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
smerige Smerige frieze Friese naam...!![]()
Dat ding was zo brak, in de winter wilde het kreng meestal niet eens starten zonder dat de 'choke' aanstond, maar als je pech had verzoop ie meteen. Verder trok ie voor geen meter, had ie brakke remmen maar wel een top van ongeveer 160quote:
js is ook niet moeilijk te spellenquote:Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar in ieder geval wel goed gespeld
Nou PHOE HOE HOE! hoevaak heb je het moeten nalezen voordat je het postte?quote:Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar in ieder geval wel goed gespeld
Calibraquote:Op maandag 12 november 2007 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ding was zo brak, in de winter wilde het kreng meestal niet eens starten zonder dat de 'choke' aanstond, maar als je pech had verzoop ie meteen. Verder trok ie voor geen meter, had ie brakke remmen maar wel een top van ongeveer 160
Dat was wel wat anders dan de auto die ik daar voor had, een calibra... lekker fout, maar wel lekker snel en lomp.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |