inderdaadquote:Op zondag 11 november 2007 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Yeah, morgen weer bikkelen mensen![]()
we will survive!quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu eerst maar maandag weer beginnen.
Dat is geen verkeerd feestjequote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen weer werken, maar gelukkig wel Qlimax aan het eind van de werkweek![]()
Dat volg ik niet.quote:
Dat heeft inderdaad geen zinquote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat volg ik niet.
Lijkt me een tof programma, maar ik heb het niet gevolgd van het begin.
Ik ga 't niet vanaf nu volgen
Overigens met gitaren is niks mis mee hoor.quote:
jij naar Arnhem, ik naar Amsterdamquote:Op zondag 11 november 2007 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het weekend is natuurlijk nu wel een zeer mooi vooruitzicht
quote:Op zondag 11 november 2007 21:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Overigens met gitaren is niks mis mee hoor.
Ik heb een brede muzieksmaak om het zo maar te zeggen
Ik kan dat niet echt stom vinden hoor..quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef Loontjah het volgende:
Ja het klinkt een beetje stom.
Maar als ik dan na een werkdag thuis kom, en ik zie mijn huis dan word ik zo moedeloos he.
Mijn huisje is nog niet helemaal af, er ligt nog veel rotzooi wat opgeborgen moet worden. Mijn computer en tv staan nu nog op een side tafel. Zulke dingen. Na een werkdag ben ik ook kapot, en dan geen zin meer om de was te doen, om op te ruimen etc. Al mijn papierwerk ligt doorelkaar. Ik zie mijn vrienden bijna nooit, thuis willen mij regelmatig zien. Mijn zus klaagt dat ze mij te weinig ziet (terwijl zij nooit van der leven 40 uur per week heeft gewerkt)
Hier hoef je je niet voor te schamen hoor, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Volgens mij deed je ook nog aan een bijbaantje naast je stage, of niet ? Wanneer dit het geval is, is het dan niet een optie om hier even wat mee te minderen/stoppen?quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef Loontjah het volgende:
Ja het klinkt een beetje stom.
Maar als ik dan na een werkdag thuis kom, en ik zie mijn huis dan word ik zo moedeloos he.
Moarn jongfeint.quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemoarn Kaheem [ afbeelding ]
Daarbuiten. Meppel om precies te zijn. Het bedrijf waar ik stage loop heeft nog wel een naam om trots op te zijn: 'Friesland Foods'.quote:Op maandag 12 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Waar loop jij stage?? In Friesland, of daarbuiten?
Ah, stuur mij eens wat gratis pakken coolbest op dan?quote:Op maandag 12 november 2007 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daarbuiten. Meppel om precies te zijn. Het bedrijf waar ik stage loop heeft nog wel een naam om trots op te zijn: 'Friesland Foods'.![]()
Beetje onderzoek doen naar E-invoicing etc. Tot nog toe vind ik het wel leuk, alleen reis zo'n 2 uur en 30 minuten per dag en dat is wel lastigquote:Op maandag 12 november 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dat scheelt![]()
Beetje leuke baan? Wat doe je daar?
Meen je dit?quote:Op maandag 12 november 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
Lang leve het openbaar vervoer
Ik schrok al.quote:
Ja, blijkbaar.quote:
Sterkte man! Tijd voor een autotje??quote:Op maandag 12 november 2007 09:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik reis de laatste tijd echt veel met het openbaar vervoer. sowieso 5 x in de week 1 uur en 40 minuten van en naar stage. Daarnaast heb ik een vriendin die nogal ver weg woont, al met al brengt dit met zich mee dat ik afgelopen week meer dan 20 uur in het openbaar vervoer heb doorgebracht.
En ja ik vind het ook kut, al lees ik zo wel mooi veel boeken!
Absoluut, maar ik zou in Groningen niet weten waar ik deze zonder dat het enorm veel kost kwijt zou kunnen. Daarnaast is het gewoon niet te betalen als alternatief voor het openbaar vervoer (Week ov). Qua tijd zou het wel ideaal zijn en zou er ook veel meer plezier aan beleven.quote:Op maandag 12 november 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sterkte man! Tijd voor een autotje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |