Ja, dat komt omdat die pc's hier niet meewerken.quote:Op maandag 12 november 2007 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vrijdag had ik er even genoeg van, dus toen moest ik even wat eerder weg. Moet kunnen toch!
Jij zou me helpen om mij er door heen te slaan, maar die steun kwam ook maar heel mondjesmaat op gang.
Mijn excuses, ik dacht weer veel te makkelijk over hetgeen wat op een forum tegen me gezegt werd. Ik had moeten weten dat dit zaken zijn die sowieso serieus opgevat dienen te worden.quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat die pc's hier niet meewerken.
Je mag wel weg hoor. die 40 minuten red ik zo ook nog wel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik dacht weer veel te makkelijk over hetgeen wat op een forum tegen me gezegt werd. Ik had moeten weten dat dit zaken zijn die sowieso serieus opgevat dienen te worden.![]()
Mag ik vanavond wel om 16:50 weg, of moet ik blijven ter ondersteuning van jou lange namiddag?
Mooi, wel lastig dat je zo'n kut computer hebt, of is het niet iets van essentieel belang bij je stage?quote:Op maandag 12 november 2007 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag wel weg hoor. die 40 minuten red ik zo ook nog wel.
Same herequote:Op maandag 12 november 2007 12:20 schreef crossover het volgende:
Bier
[..]
Moet er nog aan beginnen..
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSCquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Zoiets als bovenkant?
[ afbeelding ]
En dan op zo'n manier de usericons eronder:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
And herequote:
Logisch, eer heeft er met z'n fikken aangezeten!quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSC![]()
![]()
Here not. Bierquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Logisch, eer heeft er met z'n fikken aangezeten!![]()
Kijk eensch in de OP van dit topic dan.quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSC![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mooi, wel lastig dat je zo'n kut computer hebt, of is het niet iets van essentieel belang bij je stage?
Heldquote:Op maandag 12 november 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk eensch in de OP van dit topic dan.
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie slow chat is ergens anders
Hehe, lijkt wel of we het hier overnemen inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie slow chat is ergens anders
Verkapte SC-kaap?quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, lijkt wel of we het hier overnemen inderdaad
quote:
quote:
Als er één schaap over de dam is....quote:
Jij typt tot de lunch vooruit en als je dan weer bij je pc komt na de lunch dan staat ongeveer de complete tekst in beeld?quote:Op maandag 12 november 2007 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel handig als je iets typed, dat het ook meteen op het scherm staat. Internet is ook zo traag als iets op deze pc.
Je hoeft niet te posten om de boel in de gaten te houden!quote:
Wel zodat mensen weten dat je er bent.quote:Op maandag 12 november 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten om de boel in de gaten te houden!![]()
Ah, preventieve werking!quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel zodat mensen weten dat je er bent.
Resulteert weer in het feit dat ze minder kloten
Whehe...quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom het eerder fout ging..! Cross was nooit in ons topic!quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets iddquote:Op maandag 12 november 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom het eerder fout ging..! Cross was nooit in ons topic!![]()
Ja zoietsquote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij typt tot de lunch vooruit en als je dan weer bij je pc komt na de lunch dan staat ongeveer de complete tekst in beeld?
Dat is inderdaad vervelend.![]()
Cappuccino en een bekertje water, maar dat gaat eigenlijk de hele dag wat door. Is het verder wel leuk werk?quote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ik zit nu aan de thee en sultana, je moet toch wat.
Whehe.. je straalt blijkbaar gezag uitquote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Oh, maar ik kan niet zeggen dat ik hier een keer heb moeten optreden.
Deze reeks dus.
In SES zelf wel, ook al was dat weinig.
m'n blauw schijnt nogal jaquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. je straalt blijkbaar gezag uit![]()
Op een schaal van 1 - 10 is het een 6je. Zit hier eigenlijk om voor een stichting te werken, maar ik zit meer werk te doen voor zijn atiestenbureau.quote:Op maandag 12 november 2007 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Cappuccino en een bekertje water, maar dat gaat eigenlijk de hele dag wat door. Is het verder wel leuk werk?
makkelijk sub-forum om aan een kleurtje te komen dusquote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Oh, maar ik kan niet zeggen dat ik hier een keer heb moeten optreden.
Deze reeks dus.
In SES zelf wel, ook al was dat weinig.
Jammer dat het zo is, moet je nog lang?quote:Op maandag 12 november 2007 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 - 10 is het een 6je. Zit hier eigenlijk om voor een stichting te werken, maar ik zit meer werk te doen voor zijn atiestenbureau.
Tot 11 januari, maar mn begeleider is rond sinterklaas een week weg, en met kerst tot en met de 8e januari of zo, dus dan heb ik daar iig geen last van.quote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jammer dat het zo is, moet je nog lang?
quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik had samen met OA een keer 1 topic vol met z'n 2en.
In anderhalf uur ofzo
Ja hoor, moeilijk is het niet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
makkelijk sub-forum om aan een kleurtje te komen dus
Oké, dat is mooi!quote:Op maandag 12 november 2007 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tot 11 januari, maar mn begeleider is rond sinterklaas een week weg, en met kerst tot en met de 8e januari of zo, dus dan heb ik daar iig geen last van.
quote:Op maandag 12 november 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe gaat het met je nieuwe collega
Het begint nu bijna gefrustreerde vormen aan te nemen, vanaf 10 uur geobserdeerd zijn van ChatGirl haar nieuwe collegaequote:Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Trage PC of niet, van 10.00 tot nu had je vast wel een foto kunnen regelen ergens![]()
werkte wel bij Dean toen hij aan het rondrijden was met een geile chick, vroeg ook gewoon om een fotoquote:Op maandag 12 november 2007 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
"Hoi, mag ik een foto voor op het internet, want mijn mede-slowchatters zijn benieuwd naar je."
Dat zal lekker werken
Ik zit in zweden schat.. dat gaat een beetje moeilijkquote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie zo benieuwd zijn, dan komen jullie toch langs?
Je hebt wel in de gaten dat zowel Dean als ik uit een ietwat noorderlijk deel van Nederland komen?quote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie zo benieuwd zijn, dan komen jullie toch langs?
Wat klaag ik eigenlijk, over noorderlijk gesproken!quote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit in zweden schat.. dat gaat een beetje moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |