quote:Op maandag 12 november 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Logisch, eer heeft er met z'n fikken aangezeten!![]()
Kijk eensch in de OP van dit topic dan.quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n mooie OP als bij de KSC![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mooi, wel lastig dat je zo'n kut computer hebt, of is het niet iets van essentieel belang bij je stage?
Heldquote:Op maandag 12 november 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk eensch in de OP van dit topic dan.
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie slow chat is ergens anders
Hehe, lijkt wel of we het hier overnemen inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie slow chat is ergens anders
Verkapte SC-kaap?quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, lijkt wel of we het hier overnemen inderdaad
quote:
quote:
Als er één schaap over de dam is....quote:
Jij typt tot de lunch vooruit en als je dan weer bij je pc komt na de lunch dan staat ongeveer de complete tekst in beeld?quote:Op maandag 12 november 2007 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel handig als je iets typed, dat het ook meteen op het scherm staat. Internet is ook zo traag als iets op deze pc.
Je hoeft niet te posten om de boel in de gaten te houden!quote:
Wel zodat mensen weten dat je er bent.quote:Op maandag 12 november 2007 15:37 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten om de boel in de gaten te houden!![]()
Ah, preventieve werking!quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel zodat mensen weten dat je er bent.
Resulteert weer in het feit dat ze minder kloten
Whehe...quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom het eerder fout ging..! Cross was nooit in ons topic!quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets iddquote:Op maandag 12 november 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom het eerder fout ging..! Cross was nooit in ons topic!![]()
Ja zoietsquote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij typt tot de lunch vooruit en als je dan weer bij je pc komt na de lunch dan staat ongeveer de complete tekst in beeld?
Dat is inderdaad vervelend.![]()
Cappuccino en een bekertje water, maar dat gaat eigenlijk de hele dag wat door. Is het verder wel leuk werk?quote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ik zit nu aan de thee en sultana, je moet toch wat.
Whehe.. je straalt blijkbaar gezag uitquote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Oh, maar ik kan niet zeggen dat ik hier een keer heb moeten optreden.
Deze reeks dus.
In SES zelf wel, ook al was dat weinig.
m'n blauw schijnt nogal jaquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. je straalt blijkbaar gezag uit![]()
Op een schaal van 1 - 10 is het een 6je. Zit hier eigenlijk om voor een stichting te werken, maar ik zit meer werk te doen voor zijn atiestenbureau.quote:Op maandag 12 november 2007 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Cappuccino en een bekertje water, maar dat gaat eigenlijk de hele dag wat door. Is het verder wel leuk werk?
makkelijk sub-forum om aan een kleurtje te komen dusquote:Op maandag 12 november 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
Oh, maar ik kan niet zeggen dat ik hier een keer heb moeten optreden.
Deze reeks dus.
In SES zelf wel, ook al was dat weinig.
Jammer dat het zo is, moet je nog lang?quote:Op maandag 12 november 2007 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 - 10 is het een 6je. Zit hier eigenlijk om voor een stichting te werken, maar ik zit meer werk te doen voor zijn atiestenbureau.
Tot 11 januari, maar mn begeleider is rond sinterklaas een week weg, en met kerst tot en met de 8e januari of zo, dus dan heb ik daar iig geen last van.quote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jammer dat het zo is, moet je nog lang?
quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik had samen met OA een keer 1 topic vol met z'n 2en.
In anderhalf uur ofzo
Ja hoor, moeilijk is het niet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
makkelijk sub-forum om aan een kleurtje te komen dus
Oké, dat is mooi!quote:Op maandag 12 november 2007 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tot 11 januari, maar mn begeleider is rond sinterklaas een week weg, en met kerst tot en met de 8e januari of zo, dus dan heb ik daar iig geen last van.
quote:Op maandag 12 november 2007 16:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe gaat het met je nieuwe collega
Het begint nu bijna gefrustreerde vormen aan te nemen, vanaf 10 uur geobserdeerd zijn van ChatGirl haar nieuwe collegaequote:Op maandag 12 november 2007 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Trage PC of niet, van 10.00 tot nu had je vast wel een foto kunnen regelen ergens![]()
werkte wel bij Dean toen hij aan het rondrijden was met een geile chick, vroeg ook gewoon om een fotoquote:Op maandag 12 november 2007 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
"Hoi, mag ik een foto voor op het internet, want mijn mede-slowchatters zijn benieuwd naar je."
Dat zal lekker werken
Ik zit in zweden schat.. dat gaat een beetje moeilijkquote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie zo benieuwd zijn, dan komen jullie toch langs?
Je hebt wel in de gaten dat zowel Dean als ik uit een ietwat noorderlijk deel van Nederland komen?quote:Op maandag 12 november 2007 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie zo benieuwd zijn, dan komen jullie toch langs?
Wat klaag ik eigenlijk, over noorderlijk gesproken!quote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit in zweden schat.. dat gaat een beetje moeilijk
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?quote:Op maandag 12 november 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mn best doen voor een foto, maar ik ga niks beloven.
Trouwens, volgens mij is ze niet zo heel slim. Krijgt ze een contract van hier, staan iets van 2 vrije dagen per maand, gaat ze naar mn begeleider :" Ja, maar voor school heb ik minder vrije uren/dagen." Van school had ze geloof ik maar 1 vrije dag per maand. En volgens haar zou het schoolcontract gelden. Ik zou me stil gehouden hebben en getekend hebben. 2 ipv 1 vrije dag.
Jij bent goed op dreef vandaag gozerquote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?
wat luister je toch goed naar mij!quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is inderdaad niet slim nee. Maar wel eerlijk!
Speciaal voor Kuno: Deze lieftallige blonde schone heb ik heel Denemarken door gereden.
[ afbeelding ]
PB en ik moeten het verst fietsen om langs te komen...! Ik zelfs nog wel een paar uurtjes langer dan PB...!quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt wel in de gaten dat zowel Dean als ik uit een ietwat noorderlijk deel van Nederland komen?![]()
[..]
Wat klaag ik eigenlijk, over noorderlijk gesproken!
Zeg, ging jij niet om kwart voor 5 naar huis?quote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?
quote:Op maandag 12 november 2007 16:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat luister je toch goed naar mij!
Ik zal binnenkort nog even een fotoalbumpje maken met wat foto's van mij hier!
Als ik terugdenk aan die posts van vanmorgen omtrent fietsen, voorzie ik geen problemen in deze reis. Ik ga vandaag maar eens even wat langer door, het gaat allemaal wel lekker.quote:Op maandag 12 november 2007 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
PB en ik moeten het verst fietsen om langs te komen...! Ik zelfs nog wel een paar uurtjes langer dan PB...!
de sneeuw is geen enkel probleem, de kou geeft wat meer...quote:Op maandag 12 november 2007 17:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan die posts van vanmorgen omtrent fietsen, voorzie ik geen problemen in deze reis. Ik ga vandaag maar eens even wat langer door, het gaat allemaal wel lekker.
Prettige avond alvast. Nog een kwartiertje dan ga ik ook ondeweg naar huis.quote:Op maandag 12 november 2007 17:29 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga zo ook weer de kou in. Ga alvast hier alles afsluiten. Tot morgen!
hahaha, strakke actie kerelquote:Op maandag 12 november 2007 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb tevens aangegeven dat ik het niet zo prettig vind om met mijn rug naar een deur te zitten.
TT?quote:Op maandag 12 november 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen zaterdag best wat gehad, en zaterdag gaan we ook weer flink tanken dacht ik zo
17:50 weg gegaan, het ging wel lekker dus dacht plak er even een uurtje bij!quote:Op maandag 12 november 2007 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg, ging jij niet om kwart voor 5 naar huis?
zo'n soort plan heb ik een beetje voor komend weekendquote:Op maandag 12 november 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was ook goed van de kaart afgelopen weekend![]()
Ik weet het nog niet...quote:Op maandag 12 november 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo'n soort plan heb ik een beetje voor komend weekend
Hoe heb je haar gereden?quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is inderdaad niet slim nee. Maar wel eerlijk!
Speciaal voor Kuno: Deze lieftallige blonde schone heb ik heel Denemarken door gereden.
[ afbeelding ]
Leugenaar!quote:Op maandag 12 november 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was ook goed van de kaart afgelopen weekend![]()
quote:
Leugenaar?quote:
altijd lang weekendquote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
Zaterdag niet, maar vrijdag is toch ook weekend
Op vrijdag was je lam en op zaterdag zeg je dat je mak aan hebt gedaan de avond ervoor... klopt dus niet...quote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leugenaar?
Ik was verschrikkelijk lam vrijdag
Zaterdag niet, maar vrijdag is toch ook weekend
Ja jullie zeggen ook wel eens in dat topic dat ik van de kaart was terwijl dat niet zo was....quote:Op maandag 12 november 2007 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
Op vrijdag was je lam en op zaterdag zeg je dat je mak aan hebt gedaan de avond ervoor... klopt dus niet...![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja jullie zeggen ook wel eens in dat topic dat ik van de kaart was terwijl dat niet zo was....
99% van dat topic is op leugens gebaseerd.
niet waar!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
99% van dat topic is op leugens gebaseerd.
Zeker wel.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jullie weten niet eens over welk topic ik het heb
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |