quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef MPG het volgende:
zit jij ook weer te zuupen,met je buurchick?
Goed bezig.quote:
whehequote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef OA het volgende:
Goed topic.![]()
Ben 3 minuten weg en we zijn 4 delen verder!![]()
ja man, coke enzo .quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
zitten ze weer druk aan de drugs?
nu doen ze ook speed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
speed heb ik ze nog nooit zien nemen daar
coke wel
Wat een lelijke en jonge hoerenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
die skate bitches uit wasp zijn er
[afbeelding]
ik haat die fucking polenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nu doen ze ook speed.
Van die pool gekregen.
Kurwa!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik haat die fucking polen
Dzien dobrequote:
Ook hoi!quote:
postpostpostwerkwerkwerk/mad/amd/mad/madquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
werkwerkwerk doen de polen
Uiteraard. Zonder is het een droge lap gestampt vlees.quote:
Nah, ben al ruimschoots wakkerquote:Op zondag 7 oktober 2007 07:46 schreef OA het volgende:
Het was weer een topweekend in Wasp. Feest rondom de "haven" mocht er weer zijn!!![]()
Ik neem aan dat de vermaarde alcoholisten weer met een immense toeter in bed liggen...![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 07:46 schreef OA het volgende:
Het was weer een topweekend in Wasp. Feest rondom de "haven" mocht er weer zijn!!![]()
Ik neem aan dat de vermaarde alcoholisten weer met een immense toeter in bed liggen...![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sjonge jonge jonge! Wat een heerlijk nazomers weekend in Wasp
Heerlijk toeven op die terrasjes
Je was niet bij haar weg te slaan inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zekers.... Mijn weekend kan niet meer stuk, na die hernieuwde ontmoeting met .....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je was niet bij haar weg te slaan inderdaad
Ja, was het weer zover...?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zekers.... Mijn weekend kan niet meer stuk, na die hernieuwde ontmoeting met .....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, was het weer zover...?![]()
3 jaar geleden ook al eens....![]()
Zeer binnenkortquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
wanneer is vervolgafspraak?
Nee, zullen we gaan kijken zo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ah Waspenaren!
Zagen jullie die rookwolk net bij de Ameidestraat? Iemand meer info?
Ja, het schijnt dat Harry van de Hoefsmid zijn frituurpan niet heeft uitgeschakeld na het friet bakken, waardoor de vlam in de pan is geslagenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ah Waspenaren!
Zagen jullie die rookwolk net bij de Ameidestraat? Iemand meer info?
Alleen "Harry van de Hoefsmid" zegt al meer dan genoeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat Harry van de Hoefsmid zijn frituurpan niet heeft uitgeschakeld na het friet bakken, waardoor de vlam in de pan is geslagen...
Mooiste dat er is frits, mooiste dat er is!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kratje pils mee en lekker genieten van andermans sores
Je weet het hè!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:50 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Mooiste dat er is frits, mooiste dat er is!
Nee. Wat je zegt....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Gaat niet rap hier.
Date? Met wiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Wat je zegt....
Heb je vanmiddag wat voor? Anders kom ik nog ff op de koffievoor mn date
![]()
Jeweets... Dat lieve meisje dat ik dit weekend weer ben tegengekomen in Waspquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Date? Met wie
Kom maar langs!
Ohja, en Bierquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:28 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Je vergeet bier.
Ga jij nou maar tv kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf op met gebagger
richard cheese versie daarvan 14quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:43 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hate to say I told you soooooooo
Oja die vent heeft wel leuke dingen. Maar toch ben ik er snel op uitgekeken.quote:
bazend...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
Was er gisteravond weer eens geen zak te beleven in Wasp?
Ze moeten vaker zo'n actie doen als vrijdag... gratis bokbierquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zoals gewoonlijk de laatste tijd. Bloed een beetje dood..
Echt??!! Verdomme dat heb ik weer gemist. Ik zat bij Jan aan de barquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze moeten vaker zo'n actie doen als vrijdag... gratis bokbier![]()
Daar was het zoals nooit tevoren. Man man man, Henk wat kan jij vertellen zeg! Heerlijk die anekdotes!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Echt??!! Verdomme dat heb ik weer gemist. Ik zat bij Jan aan de bar![]()
![]()
Iedereen zou gewoon continu aantekeningen moeten maken, dingen op moeten schrijven, notities moeten maken, etcetera, etceteraquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar was het zoals nooit tevoren. Man man man, Henk wat kan jij vertellen zeg! Heerlijk die anekdotes!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen zou gewoon continu aantekeningen moeten maken, dingen op moeten schrijven, notities moeten maken, etcetera, etcetera
Ik schijn het onderwerp te zijn van de laatste nieuwe roddelquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:28 schreef OA het volgende:
Nog wat gebeurd in Wasp de afgelopen 3 weken? [afbeelding]
De helft heeft in de fik gestaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:28 schreef OA het volgende:
Nog wat gebeurd in Wasp de afgelopen 3 weken?![]()
Eer-ik? Zwanger? De slet!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En eer-ik is zwanger [afbeelding]
Nouja zeg, de slet!quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is en blijft de grote vraag...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was:" alweer!! [afbeelding]"
[afbeelding]
Nee /madquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef OA het volgende:
Zo, dus half Wasp heeft in de fik gestaan.... [afbeelding]
Was zeker na een wild avondje stappen van de heren MPG, eer-ik, etc?? [afbeelding]
I aint no pyroquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef OA het volgende:
Zo, dus half Wasp heeft in de fik gestaan....![]()
Was zeker na een wild avondje stappen van de heren MPG, eer-ik, etc??![]()
precies... Wat denkt die Harry wel niet van ons, /mad ?quote:
iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
precies... Wat denkt die Harry wel niet van ons, /mad ?
Zou hij stiekum zelf die hooligans van FC Stiphout opgestookt hebben?quote:
Heb jij gister Discovery zitten kijken of wat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou hij stiekum zelf die hooligans van FC Stiphout opgestookt hebben?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij gister Discovery zitten kijken of wat? [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was een hooligan programma [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou hij stiekum zelf die hooligans van FC Stiphout opgestookt hebben?
jawel, je post de hele tijd al door het slotje heenquote:Op zondag 4 november 2007 12:58 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Trouwens, is dit topic nu nog niet vol
Hajje niet zoveel moeten zuupen gisterenquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hajje niet zoveel moeten zuupen gisteren
Man, wat was jij weer kachel zeg!
Zal ik je aanlijnen als het mis drijgt te gaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:43 schreef eer-ik het volgende:
Nou ja, ik zal wel weer van de kaart gaan, en iedereen kwijtraken.
Dat is goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik je aanlijnen als het mis drijgt te gaan?![]()
Wij zijn ook van de partijquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:00 schreef OA het volgende:
Vanavond alweer een feest in Wasp!! [afbeelding]
Gaan we weer met de vast groep of hebben jullie andere plannen? [afbeelding] [afbeelding]
Mooi!quote:
Wou die ouwe van jou ook mee?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi! [afbeelding]
Polly, Henk en VF gaan ook mee! [afbeelding]
Nee man, die gaat vanavond bij de haard wijn zuipen, tv kijken en vroeg in slaap sukkelen...quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Nee man, die gaat vanavond bij de haard wijn zuipen, tv kijken en vroeg in slaap sukkelen... [afbeelding]
Jaja, ik ben gebeld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
gelukkig, dan hoeven we ons niet in te houden
Heeft iemand Miljonair trouwens al gebeld?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:26 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Jaja, ik ben gebeld.
Ik trek vanavond de poetlap weer! [afbeelding]
Onduidelijk...quote:
Nee, effe mak aan gedaan gisterquote:Op zaterdag 10 november 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Man, man, man, wat een bende was het gister zeg...![]()
Zoveel regen en een grasveld vol met mensen....![]()
En eer, je bent de weg niet kwijtgeraakt dacht ik!![]()
Netjesquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:53 schreef OA het volgende:
Man, man, man, wat een bende was het gister zeg...![]()
Zoveel regen en een grasveld vol met mensen....![]()
En eer, je bent de weg niet kwijtgeraakt dacht ik!![]()
Dat is ook wel eens leuk om mee te maken. Lang geleden dat ik je zo helder heb gezienquote:
Goeiemoggel.quote:
Transflopten gaan hiel prina!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiemoggel.
Hoe is het bij het chemicalientransploft?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeiemoggel.
Hoe is het bij het chemicalientransploft?
Goeiemoggel !quote:
Ok. Van wie ben jij er eenquote:Op maandag 19 november 2007 18:13 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
He, ik kom uit Ort.
Da's vlakbij jullie, ik ga nog wel eens uit in Wasp
Ja, maar VAN wie ben jij dr een?quote:Op maandag 19 november 2007 20:23 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
Ik ben rafael, uit Ort
Ik ga zo'n 3 keer in de week uit in La Manana, bij de St.Migchelskerk op dat plein daar
Aangenaam dan maarquote:Op maandag 19 november 2007 20:36 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
VAN wie?
Van m'n ouders zou ik zo zeggen.
Dwaas!quote:Op dinsdag 20 november 2007 06:52 schreef OA het volgende:
SchoonOA, je loopt weer hopeloos achter met je UI...![]()
Maakt dat verschil danquote:
Wel degelijk. Wij zijn 2 verschillende personen. In het echt én hier op Fok!!!quote:
Uiteraard. Mijn vraag was dan ook een verkapt "zijn jullie dat niet allebei?"quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Wel degelijk. Wij zijn 2 verschillende personen. In het echt én hier op Fok!!!![]()
In principe wel, maar dat geef ik natuurlijk nooit toe!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn vraag was dan ook een verkapt "zijn jullie dat niet allebei?"
Whehequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat geef ik natuurlijk nooit toe!![]()
Vrijdagavond lekker in de bossen van Wasp rondbaggerenquote:
Oeh, ff vanavond wat berenvallen uitzetten dan!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrijdagavond lekker in de bossen van Wasp rondbaggeren
Teambuildingsuitje![]()
Ik doe met je meequote:Op woensdag 21 november 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ff vanavond wat berenvallen uitzetten dan!![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik doe met je meeEn dan vrijdag lekker op de webcams kijken en lachen maar
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ff vanavond wat berenvallen uitzetten dan!![]()
Whehe. Absoluut.quote:
waarom?quote:Op zondag 9 december 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Absoluut.
Ik was vanochtend om 11 uur trouwens al weer aan de zuip![]()
kerstborrel van de zwemverenigingquote:
Nee, pils drinken na het zwemmen op de zondagochtendquote:Op maandag 10 december 2007 11:19 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Zwemmen in de gluhwein?![]()
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 20 december 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
Sneeuw in Wasp
Was vanmorgen aangenaam verrast, Wasp was gehuld in een mooi laagje sneeuw. Zou niet misstaan op een ansichtkaart![]()
Vanmiddag sneeuwballengevecht?
Niet de bedoeling hè, of geen sneeuw of een pak van 2 meterquote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
Het sneeuw weer
Maar wel heel lafjes
Jazekerquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:09 schreef OA het volgende:
Hebben eigenlijk alle Waspenaren de kerstvreterijen en knalfestijnen overleefd?
Goed dat je me eraan herinnertquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Zaterdag Prinsenbal van Carnavalsvereniging Wasp
Ben benieuwd wie de nieuwe prins wordt
Same herequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert![]()
Dan ben ik voorlopig weer niet te vinden in Wasp!
Carnaval en alle aanverwante activiteiten
Whehe, dat was Berend v/d Laanquote:Op maandag 21 januari 2008 16:52 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Maar uhm, wie was dat nou die bewusteloos gevonden werd langs de Kerkstraat?
Wat een vrienden zijn dat zeg!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat was Berend v/d Laan
Die was wezen comazuipen ofzo, met Pieter en Martin.
Die hadden 'm daar gewoon laten liggen
Wat een lamlullen zeg...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat was Berend v/d Laan
Die was wezen comazuipen ofzo, met Pieter en Martin.
Die hadden 'm daar gewoon laten liggen
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:37 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Wat een vrienden zijn dat zeg!
quote:
quote:
Ja ach, je kent ze toch.quote:
Mja, een stelletje flierefluiters bij mekaarquote:Op maandag 21 januari 2008 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ach, je kent ze toch.
Ik heb ze echt nog nooit iets voor een ander zien doen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
hebben jullie gezien wat ze neer aan het zetten zijn aan de Wasperstraatweg?
[ afbeelding ]
Jaquote:
Beneden zitten doorstroomwoningenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Weg landelijke karakter. Onderin komt zeker winkelcentrum/huisartsen/tandartsen/etc en bovenin veel te dure appartementen
Iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef OA het volgende:
En dan te bedenken dat het er 2 jaar geleden nog zo uitzag... :![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
Komend weekend trouwens 3 verjaardagen in Wasp!![]()
Ik hoop maar dat het Zandpad weer geasfalteerd is en niet nog steeds zijn naam eer aandoet...
Tel er maar niet opquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:33 schreef OA het volgende:
Komend weekend trouwens 3 verjaardagen in Wasp!![]()
Ik hoop maar dat het Zandpad weer geasfalteerd is en niet nog steeds zijn naam eer aandoet...
Ja, wat een verschil zeg!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef OA het volgende:
En dan te bedenken dat het er 2 jaar geleden nog zo uitzag... :![]()
[ afbeelding ]
Wat? Nog steeds niet...quote:
Bureaucratie. Wethouder Jacques d'Escargot van Ruimtelijke Ordening zet niet zo snel zijn handtekening weet je welquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
Wat? Nog steeds niet...![]()
Hoe lang duurt het om 150 meter te bestraten cq. asfalteren?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Bureaucratie. Wethouder Jacques d'Escargot van Ruimtelijke Ordening zet niet zo snel zijn handtekening weet je wel
Ach, je KUNT best over het zandpad hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wat een bende weer zeg...
Moet ik weer 2 straten omrijden, via de Bloksteeg en Hekwerk (wie die naam heeft verzonnen mag aan de galg).
Ik heb m'n winterbanden gemonteerd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, je KUNT best over het zandpad hoorHet is niet afgesloten ofzo, alleen als het heeft geregend, dan is het er wel verraderlijk
Sinds wanneer heb jij een Range Rover?quote:
Die heb ik zelf nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een Range Rover?
Oow, je leent m van bierik zn ouwelui?quote:
Nee, denk vanavond gewoon pilzenquote:
Ik niet. Carnavalquote:
Het is eigenlijk ook maar een kut'feest'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet. Carnaval![]()
Ben blij dat ik dat gedeelte mis in Wasp.
Voor de rest is het een tof dorp hoor!![]()
Lekker carnavalvrij boven de rivieren!
Ja, ik heb het stiekem toch heel erg goed naar m'n zin gehad!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
Iedereen het carnaval weer overleefd?
Ik was in ieder geval goed van de kaart
Klopt het trouwens dat rafael zo zeer van de kaart was dat hij niet meer thuis is gekomen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:19 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, ik heb het stiekem toch heel erg goed naar m'n zin gehad!
En die rafael, jaDie was bij boer Henry tussen de koeien wakker geworden!
Doerak is het ook
Mogge OAquote:
Whehe, en rafael maar opscheppen dattie met zn zatte harses bij boer Henry in de wei in slaap was gevallen met carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goftedomme wat was het weer laat vannacht
Eindelijk dat carnaval-gedoe voorbij, tijd om normaal te zuipen
Bijna!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:29 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Is deze nu nog niet dicht?
Waar heb jij leren tellenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna!
Kunnen we mooi deel 23 openen...
1, 2, 7, 23quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar heb jij leren tellen?
De volgende is natuurlijk 15
8quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
1, 2, 7, 23
of
1, 2, 7, 15
What's the difference...
quote:
Omdat er geen ene fuck te doen is in heul Wasp niequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Waarom is hier al bijna een maand niet gereageerd?
Wasp is alleen leuk als het mooi weer is, en als het mooi weer is, is iedereen aan het feesten/relaxen buiten dus wordt er niet gepostquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er geen ene fuck te doen is in heul Wasp nie
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wasp is alleen leuk als het mooi weer is, en als het mooi weer is, is iedereen aan het feesten/relaxen buiten dus wordt er niet gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ga geen monoloog van tig posts houden!quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:54 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moeten we over 13 dagen dit topic dichtgooien, want dan heeft ie precies een half jaar gelopen!![]()
![]()
Nog 9, dan is ie al vol hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga geen monoloog van tig posts houden!
#8??quote:
Ja. "WASP #8 - over het saaie Wasper leven"quote:
Ok, TT is prima!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. "WASP #8 - over het saaie Wasper leven"
Best.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, TT is prima!
# echter niet. We zijn van 1 naar 2 naar 7 gegaan. #15 ofzo lijkt mij wel op z'n plaats!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef OA het volgende:
Maar goed, terug naar de realiteit van de dag. Zonder Erik is Wasp niets meer aan natuurlijk!![]()
Ik stel voor om deze vol te posten en Wasp daarna links te laten liggen!
Ja. Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister trouwens wel lekker bij de Waspse Hoeve een kop koffie gedronken met ons Jeannette. Lekker sneeuw gekeken
Maar ik zag haar eerst, op de kermis in Boekel!
Dat is morgen dus!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:54 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moeten we over 13 dagen dit topic dichtgooien, want dan heeft ie precies een half jaar gelopen!![]()
![]()
Vandaag zeg je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |