Uiteraard. Zonder is het een droge lap gestampt vlees.quote:
Nah, ben al ruimschoots wakkerquote:Op zondag 7 oktober 2007 07:46 schreef OA het volgende:
Het was weer een topweekend in Wasp. Feest rondom de "haven" mocht er weer zijn!!![]()
Ik neem aan dat de vermaarde alcoholisten weer met een immense toeter in bed liggen...![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 07:46 schreef OA het volgende:
Het was weer een topweekend in Wasp. Feest rondom de "haven" mocht er weer zijn!!![]()
Ik neem aan dat de vermaarde alcoholisten weer met een immense toeter in bed liggen...![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sjonge jonge jonge! Wat een heerlijk nazomers weekend in Wasp
Heerlijk toeven op die terrasjes
Je was niet bij haar weg te slaan inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zekers.... Mijn weekend kan niet meer stuk, na die hernieuwde ontmoeting met .....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je was niet bij haar weg te slaan inderdaad
Ja, was het weer zover...?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zekers.... Mijn weekend kan niet meer stuk, na die hernieuwde ontmoeting met .....
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, was het weer zover...?![]()
3 jaar geleden ook al eens....![]()
Zeer binnenkortquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
wanneer is vervolgafspraak?
Nee, zullen we gaan kijken zo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ah Waspenaren!
Zagen jullie die rookwolk net bij de Ameidestraat? Iemand meer info?
Ja, het schijnt dat Harry van de Hoefsmid zijn frituurpan niet heeft uitgeschakeld na het friet bakken, waardoor de vlam in de pan is geslagenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ah Waspenaren!
Zagen jullie die rookwolk net bij de Ameidestraat? Iemand meer info?
Alleen "Harry van de Hoefsmid" zegt al meer dan genoeg....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat Harry van de Hoefsmid zijn frituurpan niet heeft uitgeschakeld na het friet bakken, waardoor de vlam in de pan is geslagen...
Mooiste dat er is frits, mooiste dat er is!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kratje pils mee en lekker genieten van andermans sores
Je weet het hè!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:50 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Mooiste dat er is frits, mooiste dat er is!
Nee. Wat je zegt....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Gaat niet rap hier.
Date? Met wiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Wat je zegt....
Heb je vanmiddag wat voor? Anders kom ik nog ff op de koffievoor mn date
![]()
Jeweets... Dat lieve meisje dat ik dit weekend weer ben tegengekomen in Waspquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Date? Met wie
Kom maar langs!
Ohja, en Bierquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:28 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Je vergeet bier.
Ga jij nou maar tv kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf op met gebagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |