Ik heb m'n winterbanden gemonteerd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, je KUNT best over het zandpad hoorHet is niet afgesloten ofzo, alleen als het heeft geregend, dan is het er wel verraderlijk
Sinds wanneer heb jij een Range Rover?quote:
Die heb ik zelf nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een Range Rover?
Oow, je leent m van bierik zn ouwelui?quote:
Nee, denk vanavond gewoon pilzenquote:
Ik niet. Carnavalquote:
Het is eigenlijk ook maar een kut'feest'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet. Carnaval![]()
Ben blij dat ik dat gedeelte mis in Wasp.
Voor de rest is het een tof dorp hoor!![]()
Lekker carnavalvrij boven de rivieren!
Ja, ik heb het stiekem toch heel erg goed naar m'n zin gehad!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
Iedereen het carnaval weer overleefd?
Ik was in ieder geval goed van de kaart
Klopt het trouwens dat rafael zo zeer van de kaart was dat hij niet meer thuis is gekomen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:19 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, ik heb het stiekem toch heel erg goed naar m'n zin gehad!
En die rafael, jaDie was bij boer Henry tussen de koeien wakker geworden!
Doerak is het ook
Mogge OAquote:
Whehe, en rafael maar opscheppen dattie met zn zatte harses bij boer Henry in de wei in slaap was gevallen met carnavalquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goftedomme wat was het weer laat vannacht
Eindelijk dat carnaval-gedoe voorbij, tijd om normaal te zuipen
Bijna!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:29 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Is deze nu nog niet dicht?
Waar heb jij leren tellenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna!
Kunnen we mooi deel 23 openen...
1, 2, 7, 23quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar heb jij leren tellen?
De volgende is natuurlijk 15
8quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
1, 2, 7, 23
of
1, 2, 7, 15
What's the difference...
quote:
Omdat er geen ene fuck te doen is in heul Wasp niequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Waarom is hier al bijna een maand niet gereageerd?
Wasp is alleen leuk als het mooi weer is, en als het mooi weer is, is iedereen aan het feesten/relaxen buiten dus wordt er niet gepostquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat er geen ene fuck te doen is in heul Wasp nie
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wasp is alleen leuk als het mooi weer is, en als het mooi weer is, is iedereen aan het feesten/relaxen buiten dus wordt er niet gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ga geen monoloog van tig posts houden!quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:54 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moeten we over 13 dagen dit topic dichtgooien, want dan heeft ie precies een half jaar gelopen!![]()
![]()
Nog 9, dan is ie al vol hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga geen monoloog van tig posts houden!
#8??quote:
Ja. "WASP #8 - over het saaie Wasper leven"quote:
Ok, TT is prima!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. "WASP #8 - over het saaie Wasper leven"
Best.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, TT is prima!
# echter niet. We zijn van 1 naar 2 naar 7 gegaan. #15 ofzo lijkt mij wel op z'n plaats!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef OA het volgende:
Maar goed, terug naar de realiteit van de dag. Zonder Erik is Wasp niets meer aan natuurlijk!![]()
Ik stel voor om deze vol te posten en Wasp daarna links te laten liggen!
Ja. Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister trouwens wel lekker bij de Waspse Hoeve een kop koffie gedronken met ons Jeannette. Lekker sneeuw gekeken
Maar ik zag haar eerst, op de kermis in Boekel!
Dat is morgen dus!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:54 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moeten we over 13 dagen dit topic dichtgooien, want dan heeft ie precies een half jaar gelopen!![]()
![]()
Vandaag zeg je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |