Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?quote:Op maandag 12 november 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga mn best doen voor een foto, maar ik ga niks beloven.
Trouwens, volgens mij is ze niet zo heel slim. Krijgt ze een contract van hier, staan iets van 2 vrije dagen per maand, gaat ze naar mn begeleider :" Ja, maar voor school heb ik minder vrije uren/dagen." Van school had ze geloof ik maar 1 vrije dag per maand. En volgens haar zou het schoolcontract gelden. Ik zou me stil gehouden hebben en getekend hebben. 2 ipv 1 vrije dag.
Jij bent goed op dreef vandaag gozerquote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?
wat luister je toch goed naar mij!quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is inderdaad niet slim nee. Maar wel eerlijk!
Speciaal voor Kuno: Deze lieftallige blonde schone heb ik heel Denemarken door gereden.
[ afbeelding ]
PB en ik moeten het verst fietsen om langs te komen...! Ik zelfs nog wel een paar uurtjes langer dan PB...!quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt wel in de gaten dat zowel Dean als ik uit een ietwat noorderlijk deel van Nederland komen?![]()
[..]
Wat klaag ik eigenlijk, over noorderlijk gesproken!
Zeg, ging jij niet om kwart voor 5 naar huis?quote:Op maandag 12 november 2007 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom moet je nou op zo een gebeurtenis iets slimheid definiëren, dit geeft toch meer een beeld van jou ongekende lui-heid en onbereidheid tot werken ofwel van haar superieure instelling?
quote:Op maandag 12 november 2007 16:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat luister je toch goed naar mij!
Ik zal binnenkort nog even een fotoalbumpje maken met wat foto's van mij hier!
Als ik terugdenk aan die posts van vanmorgen omtrent fietsen, voorzie ik geen problemen in deze reis. Ik ga vandaag maar eens even wat langer door, het gaat allemaal wel lekker.quote:Op maandag 12 november 2007 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
PB en ik moeten het verst fietsen om langs te komen...! Ik zelfs nog wel een paar uurtjes langer dan PB...!
de sneeuw is geen enkel probleem, de kou geeft wat meer...quote:Op maandag 12 november 2007 17:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan die posts van vanmorgen omtrent fietsen, voorzie ik geen problemen in deze reis. Ik ga vandaag maar eens even wat langer door, het gaat allemaal wel lekker.
Prettige avond alvast. Nog een kwartiertje dan ga ik ook ondeweg naar huis.quote:Op maandag 12 november 2007 17:29 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga zo ook weer de kou in. Ga alvast hier alles afsluiten. Tot morgen!
hahaha, strakke actie kerelquote:Op maandag 12 november 2007 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb tevens aangegeven dat ik het niet zo prettig vind om met mijn rug naar een deur te zitten.
TT?quote:Op maandag 12 november 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen zaterdag best wat gehad, en zaterdag gaan we ook weer flink tanken dacht ik zo
17:50 weg gegaan, het ging wel lekker dus dacht plak er even een uurtje bij!quote:Op maandag 12 november 2007 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg, ging jij niet om kwart voor 5 naar huis?
zo'n soort plan heb ik een beetje voor komend weekendquote:Op maandag 12 november 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was ook goed van de kaart afgelopen weekend![]()
Ik weet het nog niet...quote:Op maandag 12 november 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo'n soort plan heb ik een beetje voor komend weekend
Hoe heb je haar gereden?quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, dat is inderdaad niet slim nee. Maar wel eerlijk!
Speciaal voor Kuno: Deze lieftallige blonde schone heb ik heel Denemarken door gereden.
[ afbeelding ]
Leugenaar!quote:Op maandag 12 november 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was ook goed van de kaart afgelopen weekend![]()
quote:
Leugenaar?quote:
altijd lang weekendquote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
Zaterdag niet, maar vrijdag is toch ook weekend
Op vrijdag was je lam en op zaterdag zeg je dat je mak aan hebt gedaan de avond ervoor... klopt dus niet...quote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leugenaar?
Ik was verschrikkelijk lam vrijdag
Zaterdag niet, maar vrijdag is toch ook weekend
Ja jullie zeggen ook wel eens in dat topic dat ik van de kaart was terwijl dat niet zo was....quote:Op maandag 12 november 2007 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
Op vrijdag was je lam en op zaterdag zeg je dat je mak aan hebt gedaan de avond ervoor... klopt dus niet...![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja jullie zeggen ook wel eens in dat topic dat ik van de kaart was terwijl dat niet zo was....
99% van dat topic is op leugens gebaseerd.
niet waar!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
99% van dat topic is op leugens gebaseerd.
Zeker wel.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jullie weten niet eens over welk topic ik het heb
quote:
wees dan eens duidelijkquote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:
. Maar er staan helemaal geen lijstjes in de OPquote:sta je bij een verkeerd lijstje, of sta je er helemaal niet in?
dat was van vroeger, JWTZ!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff over de OP. Er staat
[..]
. Maar er staan helemaal geen lijstjes in de OP
Snel?quote:
Idd.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Snel?
In die andere SC hebben we in de tijd dat deze open is, al bijna 3 topics volgeluld
Ja, okay....quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Snel?
In die andere SC hebben we in de tijd dat deze open is, al bijna 3 topics volgeluld
Grappig wel dat je dat hier meldtquote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
ksc #7 van vandaag
Denk dat ik dik 300 posts gedaan heb weer
Godverdomme, gelukkig ben ik vandaag de hele dag weg...!quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:54 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, het is hier geen Koffie SC
Goeiemorgen![]()
Dagcijfers van maandag 12 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 445 eer-ik
013. 123 Deansensitized
021. 091 Kuno_van_Dijk
068. 044 crossover
094. 037 Houniet
121. 033 KaheemSaid
159. 027 ChatGirl
173. 026 jslavenburg
192. 024 HostiMeister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Nee, dat is aan de dagcijfers te zien!quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:54 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
001. 445 eer-ik
013. 123 Deansensitized
021. 091 Kuno_van_Dijk
068. 044 crossover
094. 037 Houniet
121. 033 KaheemSaid
159. 027 ChatGirl
173. 026 jslavenburg
192. 024 HostiMeister
oooh echt, gister met 2 vrienden wezen drinken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
sorry...quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ruilen??
Je zit daar aan de Wodka met je vrienden door de week, in Zweden, met sneeuw en je hebt een Zweedse chick. Wat de fok loop je dan te zeiken dat je door een beetje sneeuw moet fietsen.
Het is dat ik blut ben [en de auto aan gort] maar anders was ik nu onderweg.
Het is mijn zus, gast.
fack.. echt ik pak mn camera, loop naar mn balkon toe... kijk nog eens goed, dikke sneeuwstorm... ik ga maar weg, over 20minuten begint mn lesquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dean, je krijgt vanavond een foto van me, van de sneeuw...! k maak hem nu!
Check! Zet hem nu klaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow dean, tt voor het volgende topic, Stage SC # 267 met sneeuw en wodka vanuit zweden!![]()
Jij loopt geen stage? Of vat ik je in deze niet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:52 schreef Deansensitized het volgende:
Jawis! Hoe earder ik skoalle ôf ha, des te earder krij ik betelle, dus
Hoe sneller ik mijn school haal, des te eerder krijg ik betaald..quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:52 schreef Deansensitized het volgende:
Jawis! Hoe earder ik skoalle ôf ha, des te earder krij ik betelle, dus
Ja hoor, loop zeker stage. Tijdens de stage mag ik de laatste dingen voor school afmaken, en zodra ik dat af heb stopt de stage en krijg ik mijn diploma. Dag daarna kom ik fulltime op de loonlijst hierquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij loopt geen stage? Of vat ik je in deze niet?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:59 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen..
Zodadelijk naar oude stageadres, gister hadden ze geen tijd voor me.
Dan een verslag maken, beoordelingen ontvangen, even naar school en vanaf ongeveer 3 uur weer thuis..
Wat een zieke poststandquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:54 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen![]()
001. 445 eer-ik
013. 123 Deansensitized
021. 091 Kuno_van_Dijk
068. 044 crossover
094. 037 Houniet
121. 033 KaheemSaid
159. 027 ChatGirl
173. 026 jslavenburg
192. 024 HostiMeister
Vind je het gek met dat tempo van gisteren??quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat een zieke poststand
Heb m'n vorige hoogste stand met 120 verbroken
Whehe, nee, niet echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat tempo van gisteren??
Goeiemorgen Wendy
Mogequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:05 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Mijn fries is aardig hoor, had alleen niet verwacht dat hij hiermee zijn studie volledig afsloot.. Wat heb/ben je dan Dean!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe sneller ik mijn school haal, des te eerder krijg ik betaald..
Wij zijn dan ook hard aan het werk, en niet van die ww-trekkende huisvrouwen en -mannen en ambtenaren die maar wat thuis of op hun 'werk' zitten te Fok!ken en koffiedrinkenquote:
Electronicus [MTS nivo 4]quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn fries is aardig hoor, had alleen niet verwacht dat hij hiermee zijn studie volledig afsloot.. Wat heb/ben je dan Dean!
Goedemorgen Wendy, of heb ik het gister verprutst?quote:
Dat is correct. Ga je hierna nog verder met school?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Electronicus [MTS nivo 4]
En daar was jij inderdaad niet mee op de hoogte denk ik nee
Nee hoor, ik zie nu pas je PMquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goedemorgen Wendy, of heb ik het gister verprutst?
[..]
Dat is correct. Ga je hierna nog verder met school?
Je had daar toch zo een zin in ?quote:
quote:
Zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Nee Kaheem, ga hier fulltime aan de bak straks. Lekker geld verdienen, en ben wel uitgeleerd zo onderhand hoor, lang genoeg op school gezeten.
bar hequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[KSC #566] Ontbijt op kingsize bed 22:52 - 23:35 0 uur 43 minuten Pheno
Holy shit!!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie nu pas je PM![]()
Maar voor de liefhebbers: http://sunset87.hyves.nl/ de hyves van de nieuwe stagaire
ja, ik had er zin in. en toen bleek het programma dramatisch slecht te zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je had daar toch zo een zin in ?
Heb het wel gehad, daarom ben ik ook blij dat ik het in een bedrijf af kan maken ipv op school. Het zou hem wel redden, maar dit is veel leukerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Zoveel mensen, zoveel wensenIk vind het nog veel te lekker op school te zitten. Die stage slokt veel te veel tijd op. Daarnaast heb ik 2 enigszins linker handen, dus dan moet je ook meer!
Zo ontevreden over de Hanze?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had kunnen weten dat de hanze weer wat onzinnigs ging doen
Ik hoor net dat ze in PUB een keer een SC hebben volgeramd in 7 minutenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[KSC #566] Ontbijt op kingsize bed 22:52 - 23:35 0 uur 43 minuten Pheno
Holy shit!!
ZIt je stiekem mee te lezen @ ksc?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja las het. Echt geen leven dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |