iets moois...!quote:Op maandag 12 november 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
Bier ftw
Oh, nee, moet je ffe topicje terug kijken.
Ik heb net PS weer even opgestart btw.
zijn er nog verzoekjes?
Doe maar die cover van dat boek wat ik heb gemaakt en voorde rest eigenlijk gewoon een lijstje met namen wie stage lopen...!quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar specifieke dingen die erin moeten.
Misschien de UI van de wannabee's en Dean standaard geplaatst?quote:Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe maar die cover van dat boek wat ik heb gemaakt en voorde rest eigenlijk gewoon een lijstje met namen wie stage lopen...!maar goed dat moet via de wiki zodat het updatebaar is...
quote:Op maandag 12 november 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe maar die cover van dat boek wat ik heb gemaakt en voorde rest eigenlijk gewoon een lijstje met namen wie stage lopen...!maar goed dat moet via de wiki zodat het updatebaar is...
quote:Op maandag 12 november 2007 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien de UI van de wannabee's en Dean standaard geplaatst?
Ja, en dan moet jij met je grote kop en die 2 bierkannen in het middenquote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Verander 'Wannabe's' even naar 'Helden van weleer' als je wil
quote:Op maandag 12 november 2007 12:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja, en dan moet jij met je grote kop en die 2 bierkannen in het midden![]()
Moet er nog aan beginnen..quote:
Tagiatelli en stukjes kip en wat groentequote:
Nu al warm voer?quote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tagiatelli en stukjes kip en wat groente![]()
Waar is mijn usericon? Zie je ik word weer vergetenquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Zoiets als bovenkant?
[ afbeelding ]
En dan op zo'n manier de usericons eronder:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee dat kan nietquote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
Koffie SC OP??
Heeft wel wat... maar kan het ook zonder zwarte vakjes? Dus zoals bijvoorbeeld de Gitaristentopic [MUZ] OP?
Kom jij al tijden in het Koffie SC topic dan?quote:Op maandag 12 november 2007 12:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar is mijn usericon? Zie je ik word weer vergeten![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
Zoiets als bovenkant?
[ afbeelding ]
En dan op zo'n manier de usericons eronder:
bladie bladie bla
kost me 10 minuutjes en ik heb er gewoon zin in...!quote:
Doe eens een linkje....quote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee dat kan niet
Tuurlijk kan dat.
Doe eens link naar dat topic
Moggequote:
Als ik dan ook eerst ff lees...quote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Doe eens een linkje....![]()
Man, jij bént zowat het koffietopic!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Doe eens een linkje....![]()
Man, jij bént zowat het koffietopic!![]()
die bedoelde ik OAquote:Op maandag 12 november 2007 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
Erik: Gitaristen topic #180: bij het uitblijven van het nieuwe...
nee die is sterk verouderdquote:Op maandag 12 november 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
mot dat gedicht er nog in?
Grote OP'squote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe?? Wat zeg jij Kuno?
komt er aanquote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
Wie maakt even een lijstje van de mensen die hier serieus komen, dan zoek i kdaar zelf wel de UI's bij.
Of klopt dat lijstje in de OP nog gewoon?
wat zeur je dan? er zijn mensen op de wereld die het moeten doen met aleen een beetje rijstquote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe, ik heb ook honger, maar geen beleg.
Alleen boter
8 stuks, met kaas. Ik heb hier ook nog (Calve) Pindakaas en chocoladepasta.quote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe, ik heb ook honger, maar geen beleg.
Alleen boter
Ja ach, daar val ik niet onder.quote:Op maandag 12 november 2007 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat zeur je dan? er zijn mensen op de wereld die het moeten doen met aleen een beetje rijst
Pindakaas vind ik smerig maar kaar en pasta!quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef crossover het volgende:
[..]
8 stuks, met kaas. Ik heb hier ook nog (Calve) Pindakaas en chocoladepasta.
kijk, zo los je problemen op! In plaats van te gaan zeuren dat je alleen maar boter hebt!quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja ach, daar val ik niet onder.
zo de lunchservice maar eens mailen denk ik.
Pindakaasquote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Pindakaas vind ik smerig maar kaar en pasta!![]()
Whehe, ja.quote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk, zo los je problemen op! In plaats van te gaan zeuren dat je alleen maar boter hebt!
Bellen is tenslotte makkelijkerquote:Op maandag 12 november 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja.
Ik zou ook beleg kunnen gaan halen, maar daar heb ik niet zo'n zin in
Heb je geld te veel dat je het laat brengenquote:Op maandag 12 november 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja.
Ik zou ook beleg kunnen gaan halen, maar daar heb ik niet zo'n zin in
hij is een Fok-mod...!quote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je geld te veel dat je het laat brengenOf ben je zo'n kluizenaar, bang voor daglicht enzo
Je mag blij zijn dat je uberhaupt in die lijst staat :pquote:Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom sta ik niet in het bovenste lijstje Kuno? Ik was er vanaf 125 ook al bij
Ik heb wel aardig geld 'teveel' jaquote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je geld te veel dat je het laat brengenOf ben je zo'n kluizenaar, bang voor daglicht enzo
Joa, ik ookquote:
Gewoon de categorieen weglaten, alleen het kopje 'stagiairs' dus.quote:Op maandag 12 november 2007 12:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je uberhaupt in die lijst staat :p
Bellen?quote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bellen is tenslotte makkelijker
quote:Op maandag 12 november 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bellen?
www.thuisbezorgd.nl
Geen zin om te praten
Het word je tegenwoordig wel heel gemakkelijk gemaaktquote:Op maandag 12 november 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bellen?
www.thuisbezorgd.nl
Geen zin om te praten
jij loopt toch stage of wat?quote:Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom sta ik niet in het bovenste lijstje Kuno? Ik was er vanaf 125 ook al bij
Kom, bestellen we op de kosten van Fok!quote:Op maandag 12 november 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het word je tegenwoordig wel heel gemakkelijk gemaakt
quote:Op maandag 12 november 2007 13:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij loopt toch stage of wat?![]()
dan ben je dus stagiair!quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Uber stagiairs
...
Stagiairs:
....
en Kaheem dat is alles volgens mij
ik een zweedse vriendin hebquote:
Zekerquote:Op maandag 12 november 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het word je tegenwoordig wel heel gemakkelijk gemaakt
Super!quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
Zie OP.
hoezo? dat kun je toch gewoon aanlaten staan?quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker
Ja joh, anders moet ik weer de muziek enzo uitzetten
Kutquote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik een zweedse vriendin heb![]()
Plaatje er weer bij zoekenquote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Super!Alleen die laatste zin kan er uit, over een blikje zin, want daar hoort een plaatje bij maar die doet het al tijden niet meer
Daar zou trouwens heel mooi een cover van een Depeche Mode cd passen. Violator bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 november 2007 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jammer van die lege plek rechtsonder in de OP, bij de UI's.
Jij staat er ook nog niet inquote:Op maandag 12 november 2007 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar zou trouwens heel mooi een cover van een Depeche Mode cd passen. Violator bijvoorbeeld.
kijk we zijn al 1 vergeten te noemenquote:Op maandag 12 november 2007 13:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar zou trouwens heel mooi een cover van een Depeche Mode cd passen. Violator bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |