Zo dan!quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef riri het volgende:
[..]
Als jij iin de oorlog joden afgevoerd had zien worden zou je zeker ook hebben gezegd daar klopt niets van
en iedereen die het niet met jou eens is weet natuurlijk niet waar hij over spreekt...lelelelelequote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die wél weet waar hij over spreekt.....
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.quote:Op zondag 11 november 2007 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees even terug s.v.p. wie hier aanvangen met het op de man spelen....ook alvast dank voor de moeite..
quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
toch moet dit alles heel boeiend voer zijn voor psychologen??
ten eerste zijn er de bewoners,die al genoeg afwijkingen gaan vertonen...
en dan ook nog streamers die totaal erin op gaan.....
volgens mij is is dit toch wel het paradijs voor psychologen bijna??
Allemaal naar Anita. Soort van naughty stairs voor volwassenen, die Anita. Ik ga liever naar dr. Rossi.quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 18:40 schreef cindy10 het volgende:
karma is a bitch!quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Dreamboy het volgende:
Ze ziet dus zelf ook dat het onder haar er niet uit ziet.
En dat zegt wat over Lieke zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Py het volgende:
NMNS:
Ik waardeer de vrijheid die we hebben bij het geven van onze mening, zolang we daarmee niet persoonlijk kwetsen.
Jouw postings zijn altijd scherp. Soms ben ik het volledig met je eens. Soms minder. Soms niet. Maar het is jouw mening waarbij je niemand persoonlijk aanvalt.
![]()
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef Py het volgende:
NMNS:
Ik waardeer de vrijheid die we hebben bij het geven van onze mening, zolang we daarmee niet persoonlijk kwetsen.
Jouw postings zijn altijd scherp. Soms ben ik het volledig met je eens. Soms minder. Soms niet. Maar het is jouw mening waarbij je niemand persoonlijk aanvalt.
![]()
A was half dood daaro geloof ik, zo sterft je liefde toch ook af voor een persoon...maar ja back up hequote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
En nog maar een keer het voorstukje wat in de uizending zou komen.
Nog niet de helft lieten ze zien.
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.![]()
ben het zowaar met iemand eens...quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.![]()
Maar niet alleen van NMNS. Ik hou wel van een beetje tegensputteren.quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er zijn gezien de laatste poll 50% anti Huub stemmers waarvan ik eentje. Dit betekent niet bij voorbaat dat de rest pro Brian is.quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het is jammer dat er hier de laatste tijd (waarschijnlijk wegens oersaaie streams) inderdaad te vaak sneren richting elkaar gemaakt worden, ipv gewoon over de streams te lullen. Maar reageren op elkaars commentaar hoort wel bij een forum. Helaas is het vaak Huub-ers tegen Brian-ers (de paar die er bestaan). En de opmerkingen die je maakte waren ook niet echt realisties, maar gij zeit vergeven.
Wat ziet dat er toch altijd eng uit. Ik zou echt niet in een ruimte met die gast wiilen zitten.quote:Op zondag 11 november 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Heeft Brian last van schokjes? En hij kijkt ook zo raar.
Daar ging trouwens bijna weer een glazen deur aan diggelenquote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door mezelf
Je bent me net voor.quote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef NG het volgende:
Nee joh, deze beelden kunnen prima in de uitzending gebruikt worden om te laten zien hoe verslagen Amanda en Brian zijn van het geweld van Huub..
Amanda is de grote schuldige daar.Brian flipt elke keer door haar en ook de andere gaan daar in mee.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef jassy het volgende:
B en A zijn ook niet bepaald gelukkig. Zien ze de straf van het hokje boven het hoofd hangen?
Zeker niet als hij zo is, nee. Maar ik vraag me echt af wat er aan de hand is. Die blikken.quote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ziet dat er toch altijd eng uit. Ik zou echt niet in een ruimte met die gast wiilen zitten.
Ik stem helemaal niet. Die DGK-redactie kan lekker de pestpokkepleuris krijgen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Er zijn gezien de laatste poll 50% anti Huub stemmers waarvan ik eentje. Dit betekent niet bij voorbaat dat de rest pro Brian is.
Ik stem al een tijdje voor Jaap, de enige zonder agressie en de mees slimste van het zooitje.
Stem dus Jaap naar 3040 zodat uw stem niet verloren gaat door tussentijdse uitzetting van ene Brian en/of Huub..
en 99% anti nada stemmersquote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Er zijn gezien de laatste poll 50% anti Huub stemmers waarvan ik eentje. Dit betekent niet bij voorbaat dat de rest pro Brian is.
Ik stem al een tijdje voor Jaap, de enige zonder agressie en de mees slimste van het zooitje.
Stem dus Jaap naar 3040 zodat uw stem niet verloren gaat door tussentijdse uitzetting van ene Brian en/of Huub..
Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.quote:
Nee duhu..Huub is de spil van het programma..50% wil Huub zien...en trouwens..Brian zal het er wel naar gemaakt hebben..Huub is een klein etterbakje dat je bloed onder je nagels vandaan kan halen maar hij slaat niet zomaar iemand voor zijn kop...quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens N heeft Brian een flinke klap van Huub ontvangen maar ziet het er niet naar uit dat Huub moet vertrekken.
SW.
Och het helpt wel vast wel, duurt alleen wat langer. Brian zou ook voor z'n eigen gezondheid morgen beter kunnen vertrekken. weer een andere insteek, kun je er weer even tegenaanquote:Op zondag 11 november 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is al zoveel over gepost ik stop ermee, niks helpt maar mijn avatar laat ik nog even voor wat het is.![]()
Is er een filmjpe van wat ze wel lieten zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe ze dat dan geknipt hebben? Wel laten zien maar dan zie je toch gelijk hoe hardhandig St. Brian doet?quote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door mezelf
ik vind dat amandellie er heel bang (voor brian) uitziet. ze probeerd steeds naar m te kijken maar ze durft niet te bewegen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:02 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Brian is heeeeel zielig want Huub heeft m geslagen en hij kan er geen kant mee op. En stel dat Huub maandag blijft zitten. Dit is heeeeel erg voor Brian![]()
Inhoudelijk = inhoudelijkquote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je mening geven is prima. Verdraaien/buigen en keer op keer ter discussie stellen van feiten vind ik niet prima. Dat laatste gebeurt ook zo vaak dat het reteirritant begint te worden.Overigens worden daarbij ook voortdurend de anders-dan-...-denkers als groep geschoffeerd of belachelijk gemaakt
Ach er is hun zoveel onrecht aangedaan, dat willen die stoephoer en haar pooier uitstralen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt mij verstandig als Amanda nu even flink gaat zeiken en zuigen!![]()
Er is een filmpje vanquote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Is er een filmjpe van wat ze wel lieten zien? Ik kan me namelijk niet voorstellen hoe ze dat dan geknipt hebben? Wel laten zien maar dan zie je toch gelijk hoe hardhandig St. Brian doet?
Amanda is de ondergang voor Brian.quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Amanda: Misschien moet je maar een keer echt doorflippen.
Brian: Dat verdienen de mensen niet.
Op mij komt het heel erg geregiseerd over. Ik denk dat dit door achter is verteld om ff te doen, voor in de uitzending.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Och, Brian weer last van babystuipjes. Als die een knal van Huub heeft gehad krijgt hij plots last van schokjes. Ditmaal wel een dag later maar toch. Aandachtshoer en volgens mij doet hij het om de redactie te tonen hoe erg hij eraan toe is en dat allemaal dankzij Huub.
Als hij een boete krijgt dan lult hij altijd over extra camera's. Die man is zo voorspelbaar.
Van mij mag Huub eruit en dan hoop ik dat men uitzendt dat het een flinke rake was.
Ik hoop dan ook dat Nena Huub op staat te wachten.
Ja, das wel een lekkertje die Amanda. Lijkt een beetje op vorige week toen Lieke haar besmeurde met slijm en ze Brian vertelde dat Lieke haar geslagen had? Was het niet geslagen?quote:Op zondag 11 november 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Amanda: Misschien moet je maar een keer echt doorflippen.
Brian: Dat verdienen de mensen niet.
Brian probeert zijn zin door te drijven..hij wil persee dat Huub weg gaat en anders...wordt hij para en slaat de villa kort en klein..quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij niet onverstandig om Brian even naar achteren te roepen.....
Dat is de Amanda die ik ken! Ik was haar al even kwijt maar ze is er weer!quote:Op zondag 11 november 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Er is gezegd dat Brian net zo erg gehandeld heeft als Huub, volgens Amanda. Ze vindt dat hypocriet. Meteen krijgen we andere beelden te zien.
Dus zullen Brian en Huub samen een boete krijgen.Terwijl Brian er veel eerder een had moeten hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Er is gezegd dat Brian net zo erg gehandeld heeft als Huub, volgens Amanda. Ze vindt dat hypocriet. Meteen krijgen we andere beelden te zien.
Precies ja! Dat doet hij heel vaak dat dreigen! Ook tegen Amada. Wil je dat ik boos wordt!!!!!!????!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Brian probeert zijn zin door te drijven..hij wil persee dat Huub weg gaat en anders...wordt hij para en slaat de villa kort en klein..
Dit is dreigen wat hij doet...kunnen peuters en kleuters ook heel goed..
Ach, het gooien van een oorbel of het gebruiken van oogpotlood staat gelijk aan een boete van.....ja, wat eigenlijk?quote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda heeft iemand in het hokje gezegd dat ze net zo fout heeft gehandeld als Huub. En stream wordt weggedraaid.
Amanda doet qua ophitsen niet onder voor Natasia.quote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, das wel een lekkertje die Amanda. Lijkt een beetje op vorige week toen Lieke haar besmeurde met slijm en ze Brian vertelde dat Lieke haar geslagen had? Was het niet geslagen?
Dus een filmpje van wat er door talpa echt uitgezonden werd. Niet de promo toch want die werd niet uitgezonden.quote:
Ik begin die bijbelspreuk steeds beter te snappen:quote:Op zondag 11 november 2007 19:12 schreef Kaleddis het volgende:
Dus eigenlijk is iedereen gefrustreerd door het hokje. Zowel de streamers als de spelers. Top![]()
(Behalve naad en nix natuurlijk, die denken dat ze in een kuuroord zitten en gaan alleen stampvoeten als de mascara op is of als de kapper niet komt)
Huub sprak hier gisteren over met Japio. Volgens hem was het gewoon een kwestie van 'iedereen moest een boete krijgen, de reden was in feite niet zo belangrijk'.quote:Op zondag 11 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, het gooien van een oorbel of het gebruiken van oogpotlood staat gelijk aan een boete van.....ja, wat eigenlijk?![]()
Er uit met die smerige RATquote:Op zondag 11 november 2007 18:52 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door mezelf
Ze sloeg Brian toch met een bloempot op zijn kop, maar ja dat is volgens amandel heeeeel wat anders.quote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
ächter"heeft tegen Amanda verteld, dat wat zij deed net zo erg was dan wat Huub deed, ja dat komt hard aan, als je het zelf niet ziet.
als Amanda zoals ze ook op de streams verteld dat alles altijd Huub zijn schuld is komt het zwaar aan als iemand tegen haar zegt..."En jij dan?Wat jij doet is net zo erg"....maar dat snapt ze natuurlijk weer nietquote:Op zondag 11 november 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
ächter"heeft tegen Amanda verteld, dat wat zij deed net zo erg was dan wat Huub deed, ja dat komt hard aan, als je het zelf niet ziet.
Waar zijn die bewegende gifjes als je ze nodig hebt? (ik zet net mijn steams pas aan)quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef neehe het volgende:
Het is nu wel heel erg bij Brian dat schokken.
Ik heb geen jodenvervolging aangehaald, voor alle duidelijkheid.quote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef Py het volgende:
[..]
Inhoudelijk = inhoudelijk
of dat nu 1x of 100x ter discussie wordt gesteld. Dan negeer je de post maar. En er zijn er hier wel meer die de dingen proberen te verdraaien.
Maar je gaat dan niet de jodenvervolging aanhalen om iemand in een kwaad daglicht te brengen.![]()
Mensen die zich geschoffeert voelen door een andere mening![]()
![]()
Zo klaar!
Is Brian nou nog niet exit?![]()
Mijn hemel, wat een zootje. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 11 november 2007 19:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub sprak hier gisteren over met Japio. Volgens hem was het gewoon een kwestie van 'iedereen moest een boete krijgen, de reden was in feite niet zo belangrijk'.
een kastlade..?quote:Op zondag 11 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, het gooien van een oorbel of het gebruiken van oogpotlood staat gelijk aan een boete van.....ja, wat eigenlijk?![]()
Het is alweer over. De camera zoomt niet meer in...quote:Op zondag 11 november 2007 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zijn die bewegende gifjes als je ze nodig hebt? (ik zet net mijn steams pas aan)
dat is Mattheus 5, Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen"quote:Op zondag 11 november 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik begin die bijbelspreuk steeds beter te snappen:
'Zalig zijn de onwetenden'
Doordat ze dit toelieten gingen Amanda en Nadia ook weer over grenzen....als ze niets doen aan die mishandeling van Brian richting Amanda hebben ze geen poot om op te staan......EERST DAAR EEN SANCTIE OP!!quote:
We hebben het niet gezien maar de stijl van Brian is vasthouden..( net als de pols van Huub) misschien had hij Huub in de tang of drukte hij hem tegen de bank en om los te komen heeft Huub hem een dreun verkocht..quote:Op zondag 11 november 2007 19:09 schreef jassy het volgende:
Streamwissel.
Ze vindt het hypocriet dat Huub en Brian net zo erg zijn geweest.
Past geheel in je straatje, niet?quote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat is Mattheus 5, Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen"
Als je dat terecht vindt dan snap ik je eindelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb geen jodenvervolging aangehaald, voor alle duidelijkheid.Knap geinsinueerd, maar daar laat ik je niet mee wegkomen. Mensen worden geschoffeerd door hun ander inzicht, ze worden zelfs als groep aangesproken hoe achterlijk ze wel niet zijn. In die zin is eikeltje dus net zo persoonlijk. Laatdunkend gewauwel. Laat dat dan ook.
Die spreuk uit de Bijbel vind ik meer bij Brian passen.quote:
Zo zie ik dat dus ook...ik reageer er weinig op of probeer het met een korreltje zout te nemen maar ik erger me er dood aan..quote:Op zondag 11 november 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb geen jodenvervolging aangehaald, voor alle duidelijkheid.Knap geinsinueerd, maar daar laat ik je niet mee wegkomen. Mensen worden geschoffeerd door hun ander inzicht, ze worden zelfs als groep aangesproken hoe achterlijk ze wel niet zijn. In die zin is eikeltje dus net zo persoonlijk. Laatdunkend gewauwel. Laat dat dan ook.
Zeg, betweterquote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
dat is Mattheus 5, Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen"
Thanks Ik ga even vergelijken.quote:Op zondag 11 november 2007 19:17 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
Bron Vol
Amanda had toch John himself gezien. Heeft John misschien te weinig aandacht besteed aan de pretslet Amanda? Het mens achter de pretslet?quote:Op zondag 11 november 2007 19:21 schreef Clank het volgende:
Telefoon in de keuken.. Amanda neemt op.. als ze heeft opgehangen zegt Brian: Kijk Mannie dát zijn nou weer échte mensen die vragen hoe het met je gaat!
M.a.w... er zitten er een stel achter waar ze niet zo heel goed mee kunnen.![]()
Ik constateer iets, en geef aan dat dat niet nodig is. Ik vind het dus niet terecht. In die zin lees jij dus al een oordeel dat er niet is.quote:Op zondag 11 november 2007 19:21 schreef Py het volgende:
[..]
Als je dat terecht vindt dan snap ik je eindelijk.
Nou gaat perfect husband Brian de dames voor in het koken en leidt ze door het duister naar een heerlijke maaltijd![]()
Was het ome Sjon wel, dat weten we dus niet.quote:Op zondag 11 november 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda had toch John himself gezien. Heeft John misschien te weinig aandacht besteed aan de pretslet Amanda? Het mens achter de pretslet?
Ik hoorde gisternacht Naad en Amanda praten over Sjon. Ze vinden hem sexy!quote:Op zondag 11 november 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda had toch John himself gezien. Heeft John misschien te weinig aandacht besteed aan de pretslet Amanda? Het mens achter de pretslet?
Zijn bankrekening is waarschijnlijk sexy voor N en Aquote:Op zondag 11 november 2007 19:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisternacht Naad en Amanda praten over Sjon. Ze vinden hem sexy!
Besef jij dat je weer eens laatdunkende insinuaties maakt die mensen al dan niet persoonlijk kunnen en ook mogen nemen? Waar doelde je ook al weer op? Omschrijf eens.quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Besef je dat je nu weer persoonlijk wordt....dat dat niet slim is?
Die 2 vinden Quasimodo nog sexy als hij een vermogen van ¤ 1.7 miljard blijkt te hebbenquote:Op zondag 11 november 2007 19:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
DGK De Gouden Kleuterklas????quote:Op zondag 11 november 2007 19:17 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s4N49OVKFMQ
Bron Vol
Ik vind John ook sexy..quote:Op zondag 11 november 2007 19:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat meen ik te hebben opgepikt ergens. Heb de streams sinds vrijdagavond eigenlijk niet aangehad dus ik zal het wel van de cos hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het ome Sjon wel, dat weten we dus niet.
jij leeft ook voor regeltjes of niet? please relax...quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Besef je dat je nu weer persoonlijk wordt....dat dat niet slim is?
The Holy Kubatz heeft zijn slavinnen aan het werk gezet. Het hokje zorgt zo goed voor hem, daar mag wel eens iets tegenover staan.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef Katewalker het volgende:
Ze mogen bestellen maar gaan toch zelf eten maken??
tja ...als ie geld heeft is ie sexy...................quote:Op zondag 11 november 2007 19:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook! hahaha, vooral sinds hij zn ogen gelift heeft! Hij is alleen een beetje te oud voor mijquote:
Hebben ze geen last van ontwenningsverschijnselen van de drank?quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef kit2u het volgende:
Brian en Amanda spelen hun slachtoffer rol.
Tuurlijk ze willen die aardige mensen achter niet op kosten jagen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef Katewalker het volgende:
Ze mogen bestellen maar gaan toch zelf eten maken??
Je laatste post heb ik verkeerd gelezen zie ik nu. Sorryquote:Op zondag 11 november 2007 19:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik constateer iets, en geef aan dat dat niet nodig is. Ik vind het dus niet terecht. In die zin lees jij dus al een oordeel dat er niet is.![]()
Dus datte. Of het Ome Sjon was is ook niet belangrijk. Hij was sexy (lees hij had poen) dus voor hetzelfde geld was het Ome Fons.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat meen ik te hebben opgepikt ergens. Heb de streams sinds vrijdagavond eigenlijk niet aangehad dus ik zal het wel van de cos hebben.
Wat ik ook heb opgepikt is dat ze een alcoholverbod hebben. Dat alleen doet al heel erg veel pijn want zij doen toch niks fout???![]()
Dan hebben we er al twee in de cosquote:Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan ben je vast hoogblond, rondborstig en heb je een Gucci tas![]()
![]()
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan ben je vast hoogblond, rondborstig en heb je een Gucci tas![]()
![]()
Fons vind ik dus echt niet sexyquote:Op zondag 11 november 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. Of het Ome Sjon was is ook niet belangrijk. Hij was sexy (lees hij had poen) dus voor hetzelfde geld was het Ome Fons.
Jaap zei, dat hij vanalles naar zich toe gegooid kreeg in de fitness.quote:Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef noucky het volgende:
Ik ben benieuwd wie de hele fittness naar buiten heeft gegooid en wie er achteraan ging.
Heeft iemand een naam gehoord ?
Volgens mij ging dat erover wat er zou gebeuren als Brian zich had laten gaan. Dan had hij Huub naar buiten gegooid door het raam van de fitness en was er zelf achteraan gesprongen om hem beneden nog eens even goed te rammen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef noucky het volgende:
Ik ben benieuwd wie de hele fittness naar buiten heeft gegooid en wie er achteraan ging.
Heeft iemand een naam gehoord ?
Ik durf mijn geld op Amanda te zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaap zei, dat hij vanalles naar zich toe gegooid kreeg in de fitness.
Die weten het ware verhaal maar dat mogen wij niet weten..daarom zien we ze niet op de streams natuurlijk..quote:Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef STAP01 het volgende:
Graag hoor ik nu Huub, Lieke en Jaaps kant van het verhaal!
quote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik durf mijn geld op Amanda te zetten.
Mooi.quote:Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sollie ...3....................maar ik vind John niet sexy
![]()
Als er 1 is die geen geweld gebruikt, dan is dat Jaap wel.quote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaap zei, dat hij vanalles naar zich toe gegooid kreeg in de fitness.
Dit is het filmpje van de uitzending, mda Mutsmonique.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef itsme het volgende:
[..]
DGK De Gouden Kleuterklas????
Is dat een geintje of zo?Geen slaan van dellie door rat iig in dat filmpje, maar hij was wel leuk.
Brian heeft dus ook nog eens een morbide fantasie...quote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat erover wat er zou gebeuren als Brian zich had laten gaan. Dan had hij Huub naar buiten gegooid door het raam van de fitness en was er zelf achteraan gesprongen om hem beneden nog eens even goed te rammen.
Hebbertquote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef Py het volgende:
[..]
Mooi.
Willen alle hoogblonde rondborstige dames die niet voor John gaan achterin mn Bentley stappen?
Dank u voor de medewerking![]()
LOL! De FEBO kent ze dus ook al.quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef mazaru het volgende:
Eens even kijken voor hoeveel mensen trash de tafel dekt.
Ik schat in voor vier personen
quote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef Py het volgende:
[..]
Mooi.
Willen alle hoogblonde rondborstige dames die niet voor John gaan achterin mn Bentley stappen?
Dank u voor de medewerking![]()
Dat is knap. Gisteren kwamen de boodschappen en ik verbaasde me toen. Ze kregen 6 AH-pakjes garnalen ! En dan nu al op ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft Jaap zijn garnalen opgemaakt en vind dat nogal grappig.
Jaapquote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Wie zal er niet mee eten dan?
Wie eet er niet mee dan??quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL! De FEBO kent ze dus ook al.
Ze moeten voor zes dekken![]()
Het bleek de kip van Japie te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is knap. Gisteren kwamen de boodschappen en ik verbaasde me toen. Ze kregen 6 AH-pakjes garnalen ! En dan nu al op ?
ze had het net over KIP.............quote:Op zondag 11 november 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is knap. Gisteren kwamen de boodschappen en ik verbaasde me toen. Ze kregen 6 AH-pakjes garnalen ! En dan nu al op ?
Werden ze daarover gebeld?quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Nadia moet voor 6 personen de tafel dekken.
Jaap niet, die heeft een speciaal dieetquote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Wie zal er niet mee eten dan?
Brian de kip van Jaap gekookt en Nadia eerder al de garnalen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bleek de kip van Japie te zijn.![]()
Die Noob maakt alleen tv door te eten en eten en eten en eten.........kijk hem tekeer gaan met zijn vork, da's nog eens knallen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Als die Noob zich nu ook eens zich ging concentreren op het tv maken zoals die dat doet met 3 glaas limonade maken dan werd het misschien nog weleens wat.
quote:
O f*ck. Ik ben dit weer helemaal aan t verkloten zo.quote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou lekker weer.....ik moet spugen achterin ..hoor..
Naad gaat lieke halen voor het eten ...
Heb je t door. Tis chronisch bij die jongenquote:Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die Noob maakt alleen tv door te eten en eten en eten en eten.........kijk hem tekeer gaan met zijn vork, da's nog eens knallen.
Je denkt toch niet dat ik jou(w geld) wil delen héquote:Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
O f*ck. Ik ben dit weer helemaal aan t verkloten zo.![]()
*belt tweede chauffeur
Nou wat een gezelligheid daar aan tafel![]()
net een kind die haar snoep is afgepakt raar kind echtquote:Op zondag 11 november 2007 19:53 schreef neehe het volgende:
Moet je die kop van die stoephoer Amandel zien ha ha ha.
Ja Oma zo is het.quote:Op zondag 11 november 2007 19:58 schreef Oma1 het volgende:
[..]
net een kind die haar snoep is afgepakt raar kind echt
![]()
Yes! Dank je wel.quote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dit is het filmpje van de uitzending, mda Mutsmonique.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51860&sess=2832&mvpageno=1
Ik vind allebei de stukjes een Exit Brian waardig..quote:Op zondag 11 november 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
De uitzending
[ afbeelding ]
Dit was het voorstukje.
[ afbeelding ]
Pammetjes hebben even tijd nodig om hun werk te doen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef STAP01 het volgende:
Goh, hoe kan iemand zo van de hak op de tak veranderen? Net nog allemaal stuipjes en nu vrolijk babbelend met zn grootste vijand aan tafel.
Bedankt.quote:Op zondag 11 november 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
De uitzending
[ afbeelding ]
Dit was het voorstukje.
[ afbeelding ]
Ook Brian weet precies wanneer hij zn momentje moet pakkenquote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef STAP01 het volgende:
Goh, hoe kan iemand zo van de hak op de tak veranderen? Net nog allemaal stuipjes en nu vrolijk babbelend met zn grootste vijand aan tafel.
en hij kreeg ook nog een tip van die jongen. Knallen op Huub. hihihi..quote:Op zondag 11 november 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pammetjes hebben even tijd nodig om hun werk te doen.
Brian vindt het leuk om te vertellen dat er een buurjongen van Huub aanwezig was in Haaksbergen die vertelde dat Huub een ettertje was.
Leuke info Brian.![]()
heeft al gegeten...en was verre van vrolijkquote:Op zondag 11 november 2007 20:03 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom eet Amanda niet mee ?
Eén van de kwaliteiten van hoogblonde, rondborstige vrouwen is dat ze goed kunnen delen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jou(w geld) wil delen hé![]()
Als ik nix zie eten, heb ik gelijk geen honger meer![]()
Hoezoooooo ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef mazaru het volgende:
Ze mogen morgen tot half vijf 'uitslapen'![]()
Waarom?quote:Op zondag 11 november 2007 20:07 schreef milk-shake het volgende:
[..]
heeft al gegeten...en was verre van vrolijk![]()
Eigenlijk wil ik niet lachen om een eetstoornis maar het gaat in dit geval om Naad dus.quote:Op zondag 11 november 2007 20:09 schreef Py het volgende:
Dennis bevordert anorexia. En hij is gekoppeld aan bolimiNadia, die kan ook al zo lekker eten![]()
Ik vind het een naar fake sfeertje hebben. Brian die maar steken blijft geven, Huub die ontzettend zijn best doet om aardig te blijven. Af en toe hoor je Dennis iets zeggen maar waar hij het over heeft?? Geen flauw idee. Nu zie ik zijn ogen weleens open en hij is scheel viel me net op.quote:
weet eigenlijk niet ...misschien omdat ze al niet met hun aan tafel wilde....er werd door achter gebeld dat ze voor iedereen de tafel moesten dekken....of gewoon door de hele ruzie.quote:
foeiquote:Op zondag 11 november 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet lachen om een eetstoornis maar het gaat in dit geval om Naad dus.![]()
Me bad.![]()
ik hoop dat het iets met morgen te maken heeft......................quote:Op zondag 11 november 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
Amandellie is vandaag al de hele dag ontzettend down. Ze moet iets weten wat wij niet weten. Maar wat?
Nix is niet alleen scheel...ook kalend...quote:Op zondag 11 november 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het een naar fake sfeertje hebben. Brian die maar steken blijft geven, Huub die ontzettend zijn best doet om aardig te blijven. Af en toe hoor je Dennis iets zeggen maar waar hij het over heeft?? Geen flauw idee. Nu zie ik zijn ogen weleens open en hij is scheel viel me net op.
Kijk, zo leer je nog eens wat.
En Nix neemt nog maar even een bak ijsquote:Op zondag 11 november 2007 20:09 schreef Py het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten van hoogblonde, rondborstige vrouwen is dat ze goed kunnen delen.
Conclusie: jij bent niet de blonde, rondborstige met één hersencel
Dennis bevordert anorexia. En hij is gekoppeld aan bolimiNadia, die kan ook al zo lekker eten![]()
ik heb vandaag ook wat geleerd.....als je perm make-up heb moet je evengoed nog smeren ...is mij verteld.....jawelquote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nix is niet alleen scheel...ook kalend...
en je bent nooit te oud om te leren.
![]()
Amanda zegt nog dat een appeltaat aan het bakken is. Ow, dan wacht ik daar op zegt hij. Loopt vervolgens naar de keuken en pakt alsnog z'n bak ijs...quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Nix neemt nog maar even een bak ijs![]()
Skattie, het is een brief aan Luc.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Amanda is een brief naar Lieke aan het schrijven. Wat is dat nou allemaal voor achterlijk gedoe? Krijgen we nu een realityshow waar gecommuniceerd wordt via stiekeme briefjes?
Luc....quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Amanda is een brief naar Lieke aan het schrijven. Wat is dat nou allemaal voor achterlijk gedoe? Krijgen we nu een realityshow waar gecommuniceerd wordt via stiekeme briefjes?
Niet de eerste keer..............................quote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind dat amandellie er heel bang (voor brian) uitziet.
ze probeerd steeds naar m te kijken maar ze durft niet te bewegen.
knipquote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Amanda kan niet meer tegen die koppen aankijken. Ze heeft al aangegeven, dat ze op bed naar Idols wil kijken, ben benieuwd of dat mag?quote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet ...misschien omdat ze al niet met hun aan tafel wilde....er werd door achter gebeld dat ze voor iedereen de tafel moesten dekken....of gewoon door de hele ruzie.
pure onzin. Lieke snapt echt wel dat dat opruimen van haar geen 1 keer in de uitzending zal komen, dus 'kijkend Nederland' zal het nooit te weten komen, alleen wat streamers. Daarnaast vind ik het normaal wat ze doet, ik haat ook rommel en ik zou dat zelf ook opruimen. Ik kan niet iets anders gaan doen voordat die troep opgeruimd is.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Lieke weet wel hoe ze zichzelf moet promoten als het goed, sociale en nette meisje. Een normaal mens doet dat natuurlijk nooit dag na dag, die zegt "Krijg de hik maar, ik doe het ook niet". Maar Lieke is anders. Die denkt "Ik doe het wel, sta ik er goed op bij kijkend Nederland en kan ik het zo af toe speltechnisch ook nog eens gebruiken om aan te geven hoe lamlendig de rest is".
Goed spel van Lieke......slim van haar![]()
Ja, dat vind ik ook zó jammer dat Huub dat steeds doet. Maar ja, Huub is vergevingsgezind, en heeft niet in de gaten, dat hij te aardig is op dat gebied, andersom zou dat nooit gebeuren..quote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
[..]
en hij kreeg ook nog een tip van die jongen. Knallen op Huub. hihihi..
En Huub komt voor het vieze kreng op als iemand hem zak hooi noemt of vuile klootzak. Zo dom van Huub.
Ja hoor, dat mag inderdaad. Nix en naad doen dat ook heel vaak !quote:Op zondag 11 november 2007 20:23 schreef milk-shake het volgende:
[..]
oja ...dat mag wel ...ff lekker stoken via post![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook wat geleerd.....als je perm make-up heb moet je evengoed nog smeren ...is mij verteld.....jawel![]()
Kan hij lang zoeken, de honing is op hoorde ik ze gisteren zeggenquote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix is helemaal van de leg. Hij moet lammetjesthee maken voor de snollies maar hij kan de honing niet vinden. Bang voor spanking?![]()
![]()
ja maar ik moest wel me mond houden als ik er geen snars van af wistquote:Op zondag 11 november 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, dat las ik ook. Wat een kolder. Ik vind het allebei geen kijk maar dat is een kwestie van smaak. Oogpotlood of permanente make up.
Ik wil het eigenlijk niet eens meer weten. Ik ben zo klaar met dat zootje.quote:Op zondag 11 november 2007 20:28 schreef mazaru het volgende:
Brian wordt ook helemaal vrolijk, en doet gelijk voor hoe ze brieven moet vernietigen de volgende keer
echte liefdequote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet de eerste keer..............................
(7 november 22:32 uur)
Brian: Blijf bij me liggen, maar met je mond dicht.
Amanda: Oke.
Brian: Je hebt me begrepen?
Amanda: Je lijkt wel een beetje boos?
Brina: Ja, geirriteerd, laat me nou maar mannie,
ik ben bezig met onze toekomst, anders wordt ik fokking laaiend.
Tja, populariteits pol hé. Daarnaast was het ook niet zo haar bezigheid toen Natasia er was.....quote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
pure onzin. Lieke snapt echt wel dat dat opruimen van haar geen 1 keer in de uitzending zal komen, dus 'kijkend Nederland' zal het nooit te weten komen, alleen wat streamers. Daarnaast vind ik het normaal wat ze doet, ik haat ook rommel en ik zou dat zelf ook opruimen. Ik kan niet iets anders gaan doen voordat die troep opgeruimd is.
ik ook ....waarom blijf ik toch kijken.........................quote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens meer weten. Ik ben zo klaar met dat zootje.![]()
Het is echt misselijkmakend onrechtvaardig.quote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens meer weten. Ik ben zo klaar met dat zootje.![]()
Zijn jullie soms in 1800 van huis gegaanquote:Op zondag 11 november 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, dat las ik ook. Wat een kolder. Ik vind het allebei geen kijk maar dat is een kwestie van smaak. Oogpotlood of permanente make up.
Oeh, sterk.quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zijn jullie soms in 1800 van huis gegaan![]()
Als jij nou wat schrijft, schrijf dan wel het geen op wat er gezegd is. Maak je geen zorgen je hoort er evenzogoed wel bij hoorquote:Op zondag 11 november 2007 20:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja maar ik moest wel me mond houden als ik er geen snars van af wist![]()
![]()
![]()
ik ben benieuwd of er nog taart overblijft voor Huub en Lieke
Hij typte zelf ook even een stukje aan de brief voor luc, waar Amanda mee bezig was.quote:Op zondag 11 november 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
Brian loopt volgens mij weer te sneaken achter de computer en loopt het document van Jaap te zoeken. Uiteindelijk saved hij iets ergens anders....
Ja, en Brian en Amandel die zwelgen in zelfmedelijden, OOO wat is ons toch aangedaan.quote:Op zondag 11 november 2007 20:34 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huubje ziet er goed uit vandaag![]()
Moet ze met de trein danquote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, en Brian en Amandel die zwelgen in zelfmedelijden, OOO wat is ons toch aangedaan.![]()
Hopenlijk krijgt Amandel morgen een schop onder haar dikke reet richting Centraal station.![]()
![]()
Er is even geleden door een mod gevraagd niet op de man te spelen in de COS. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als jij nou wat schrijft, schrijf dan wel het geen op wat er gezegd is. Maak je geen zorgen je hoort er evenzogoed wel bij hoor![]()
Nee, aan het werk met die stoephoer.quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ze met de trein dan![]()
ik hou dervan!quote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, en Brian en Amandel die zwelgen in zelfmedelijden, OOO wat is ons toch aangedaan.![]()
Hopenlijk krijgt Amandel morgen een schop onder haar dikke reet richting Centraal station.![]()
![]()
Alvorens je wat vraagt, lees dan eerst even wat er aan vooraf gegaan is tnxquote:Op zondag 11 november 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is even geleden door een mod gevraagd niet op de man te spelen in de COS. Wat begrijp je daar niet aan?
Dennix als expert en commentator bij Idols......laterzzz.![]()
wees de wijzere dan en ga er niet op door.quote:Op zondag 11 november 2007 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Alvorens je wat vraagt, lees dan eerst even wat er aan vooraf gegaan is tnx![]()
Als je die wallen wegdenkt wel.quote:Op zondag 11 november 2007 20:34 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huubje ziet er goed uit vandaag![]()
Natasja kon ook niks uit handen geven, en als er iemand in huis is die alles doet, en je krijgt een sneer als je meehelpt.... ik zou ook met mn armpjes over elkaar gaan zitten.quote:Op zondag 11 november 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, populariteits pol hé. Daarnaast was het ook niet zo haar bezigheid toen Natasia er was.....
quote:Op zondag 11 november 2007 20:50 schreef miesy het volgende:
[..]
wees de wijzere dan en ga er niet op door.
Tot het moment daar is dat Nena een vuilniszak niet buiten wil zetten, dan zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 11 november 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja kon ook niks uit handen geven, en als er iemand in huis is die alles doet, en je krijgt een sneer als je meehelpt.... ik zou ook met mn armpjes over elkaar gaan zitten.
Een heerlijke scene was dat.quote:Op zondag 11 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot het moment daar is dat Nena een vuilniszak niet buiten wil zetten, dan zijn de rapen gaar.![]()
Linkje??quote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Margo37 het volgende:
Zag net een stukje van vrijdag wat er in de fitness gebeurde, Brian staat dan wel met zijn handen op zijn hoofd maar geeft Huub toch ff een ram met zijn elleboog![]()
![]()
Staat op Nowlive bij de filmpjes.
geen linkje?quote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Margo37 het volgende:
Zag net een stukje van vrijdag wat er in de fitness gebeurde, Brian staat dan wel met zijn handen op zijn hoofd maar geeft Huub toch ff een ram met zijn elleboog![]()
![]()
Not Foundquote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Margo37 het volgende:
![]()
Talpa/RTL is erg snel met het verwijderen van filmpjes van You Tube.quote:Op zondag 11 november 2007 21:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Not Found
The requested document was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at nowlive.eu
Jawelquote:Op zondag 11 november 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het ging jou niet eens om die vuilniszak!
![]()
Sorry, lukt me niet de filmpjes staan er rechtstreeks op en dubbelklikken brengt je niet bij clipser in dit geval, heb al bij users gekeken en dan kom ik er ook nietquote:
Heb je last van platjes?quote:Op zondag 11 november 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar de rest van de platjes waren ook mooi![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
Had 'm ook alquote:Op zondag 11 november 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevonden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |