Die Noob maakt alleen tv door te eten en eten en eten en eten.........kijk hem tekeer gaan met zijn vork, da's nog eens knallen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
Als die Noob zich nu ook eens zich ging concentreren op het tv maken zoals die dat doet met 3 glaas limonade maken dan werd het misschien nog weleens wat.
quote:
O f*ck. Ik ben dit weer helemaal aan t verkloten zo.quote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou lekker weer.....ik moet spugen achterin ..hoor..
Naad gaat lieke halen voor het eten ...
Heb je t door. Tis chronisch bij die jongenquote:Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die Noob maakt alleen tv door te eten en eten en eten en eten.........kijk hem tekeer gaan met zijn vork, da's nog eens knallen.
Je denkt toch niet dat ik jou(w geld) wil delen héquote:Op zondag 11 november 2007 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
O f*ck. Ik ben dit weer helemaal aan t verkloten zo.![]()
*belt tweede chauffeur
Nou wat een gezelligheid daar aan tafel![]()
net een kind die haar snoep is afgepakt raar kind echtquote:Op zondag 11 november 2007 19:53 schreef neehe het volgende:
Moet je die kop van die stoephoer Amandel zien ha ha ha.
Ja Oma zo is het.quote:Op zondag 11 november 2007 19:58 schreef Oma1 het volgende:
[..]
net een kind die haar snoep is afgepakt raar kind echt
![]()
Yes! Dank je wel.quote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dit is het filmpje van de uitzending, mda Mutsmonique.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51860&sess=2832&mvpageno=1
Ik vind allebei de stukjes een Exit Brian waardig..quote:Op zondag 11 november 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
De uitzending
[ afbeelding ]
Dit was het voorstukje.
[ afbeelding ]
Pammetjes hebben even tijd nodig om hun werk te doen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef STAP01 het volgende:
Goh, hoe kan iemand zo van de hak op de tak veranderen? Net nog allemaal stuipjes en nu vrolijk babbelend met zn grootste vijand aan tafel.
Bedankt.quote:Op zondag 11 november 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
De uitzending
[ afbeelding ]
Dit was het voorstukje.
[ afbeelding ]
Ook Brian weet precies wanneer hij zn momentje moet pakkenquote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef STAP01 het volgende:
Goh, hoe kan iemand zo van de hak op de tak veranderen? Net nog allemaal stuipjes en nu vrolijk babbelend met zn grootste vijand aan tafel.
en hij kreeg ook nog een tip van die jongen. Knallen op Huub. hihihi..quote:Op zondag 11 november 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pammetjes hebben even tijd nodig om hun werk te doen.
Brian vindt het leuk om te vertellen dat er een buurjongen van Huub aanwezig was in Haaksbergen die vertelde dat Huub een ettertje was.
Leuke info Brian.![]()
heeft al gegeten...en was verre van vrolijkquote:Op zondag 11 november 2007 20:03 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom eet Amanda niet mee ?
Eén van de kwaliteiten van hoogblonde, rondborstige vrouwen is dat ze goed kunnen delen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef KimiK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jou(w geld) wil delen hé![]()
Als ik nix zie eten, heb ik gelijk geen honger meer![]()
Hoezoooooo ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:49 schreef mazaru het volgende:
Ze mogen morgen tot half vijf 'uitslapen'![]()
Waarom?quote:Op zondag 11 november 2007 20:07 schreef milk-shake het volgende:
[..]
heeft al gegeten...en was verre van vrolijk![]()
Eigenlijk wil ik niet lachen om een eetstoornis maar het gaat in dit geval om Naad dus.quote:Op zondag 11 november 2007 20:09 schreef Py het volgende:
Dennis bevordert anorexia. En hij is gekoppeld aan bolimiNadia, die kan ook al zo lekker eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |