Dus datte. Of het Ome Sjon was is ook niet belangrijk. Hij was sexy (lees hij had poen) dus voor hetzelfde geld was het Ome Fons.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat meen ik te hebben opgepikt ergens. Heb de streams sinds vrijdagavond eigenlijk niet aangehad dus ik zal het wel van de cos hebben.
Wat ik ook heb opgepikt is dat ze een alcoholverbod hebben. Dat alleen doet al heel erg veel pijn want zij doen toch niks fout???![]()
Dan hebben we er al twee in de cosquote:Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan ben je vast hoogblond, rondborstig en heb je een Gucci tas![]()
![]()
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dan ben je vast hoogblond, rondborstig en heb je een Gucci tas![]()
![]()
Fons vind ik dus echt niet sexyquote:Op zondag 11 november 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. Of het Ome Sjon was is ook niet belangrijk. Hij was sexy (lees hij had poen) dus voor hetzelfde geld was het Ome Fons.
Jaap zei, dat hij vanalles naar zich toe gegooid kreeg in de fitness.quote:Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef noucky het volgende:
Ik ben benieuwd wie de hele fittness naar buiten heeft gegooid en wie er achteraan ging.
Heeft iemand een naam gehoord ?
Volgens mij ging dat erover wat er zou gebeuren als Brian zich had laten gaan. Dan had hij Huub naar buiten gegooid door het raam van de fitness en was er zelf achteraan gesprongen om hem beneden nog eens even goed te rammen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef noucky het volgende:
Ik ben benieuwd wie de hele fittness naar buiten heeft gegooid en wie er achteraan ging.
Heeft iemand een naam gehoord ?
Ik durf mijn geld op Amanda te zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaap zei, dat hij vanalles naar zich toe gegooid kreeg in de fitness.
Die weten het ware verhaal maar dat mogen wij niet weten..daarom zien we ze niet op de streams natuurlijk..quote:Op zondag 11 november 2007 19:36 schreef STAP01 het volgende:
Graag hoor ik nu Huub, Lieke en Jaaps kant van het verhaal!
quote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik durf mijn geld op Amanda te zetten.
Mooi.quote:Op zondag 11 november 2007 19:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sollie ...3....................maar ik vind John niet sexy
![]()
Als er 1 is die geen geweld gebruikt, dan is dat Jaap wel.quote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaap zei, dat hij vanalles naar zich toe gegooid kreeg in de fitness.
Dit is het filmpje van de uitzending, mda Mutsmonique.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef itsme het volgende:
[..]
DGK De Gouden Kleuterklas????
Is dat een geintje of zo?Geen slaan van dellie door rat iig in dat filmpje, maar hij was wel leuk.
Brian heeft dus ook nog eens een morbide fantasie...quote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat erover wat er zou gebeuren als Brian zich had laten gaan. Dan had hij Huub naar buiten gegooid door het raam van de fitness en was er zelf achteraan gesprongen om hem beneden nog eens even goed te rammen.
Hebbertquote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef Py het volgende:
[..]
Mooi.
Willen alle hoogblonde rondborstige dames die niet voor John gaan achterin mn Bentley stappen?
Dank u voor de medewerking![]()
LOL! De FEBO kent ze dus ook al.quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef mazaru het volgende:
Eens even kijken voor hoeveel mensen trash de tafel dekt.
Ik schat in voor vier personen
quote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef Py het volgende:
[..]
Mooi.
Willen alle hoogblonde rondborstige dames die niet voor John gaan achterin mn Bentley stappen?
Dank u voor de medewerking![]()
Dat is knap. Gisteren kwamen de boodschappen en ik verbaasde me toen. Ze kregen 6 AH-pakjes garnalen ! En dan nu al op ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft Jaap zijn garnalen opgemaakt en vind dat nogal grappig.
Jaapquote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Wie zal er niet mee eten dan?
Wie eet er niet mee dan??quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL! De FEBO kent ze dus ook al.
Ze moeten voor zes dekken![]()
Het bleek de kip van Japie te zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is knap. Gisteren kwamen de boodschappen en ik verbaasde me toen. Ze kregen 6 AH-pakjes garnalen ! En dan nu al op ?
ze had het net over KIP.............quote:Op zondag 11 november 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is knap. Gisteren kwamen de boodschappen en ik verbaasde me toen. Ze kregen 6 AH-pakjes garnalen ! En dan nu al op ?
Werden ze daarover gebeld?quote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Nadia moet voor 6 personen de tafel dekken.
Jaap niet, die heeft een speciaal dieetquote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Wie zal er niet mee eten dan?
Brian de kip van Jaap gekookt en Nadia eerder al de garnalen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bleek de kip van Japie te zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |