Ik vind het een naar fake sfeertje hebben. Brian die maar steken blijft geven, Huub die ontzettend zijn best doet om aardig te blijven. Af en toe hoor je Dennis iets zeggen maar waar hij het over heeft?? Geen flauw idee. Nu zie ik zijn ogen weleens open en hij is scheel viel me net op.quote:
weet eigenlijk niet ...misschien omdat ze al niet met hun aan tafel wilde....er werd door achter gebeld dat ze voor iedereen de tafel moesten dekken....of gewoon door de hele ruzie.quote:
foeiquote:Op zondag 11 november 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet lachen om een eetstoornis maar het gaat in dit geval om Naad dus.![]()
Me bad.![]()
ik hoop dat het iets met morgen te maken heeft......................quote:Op zondag 11 november 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
Amandellie is vandaag al de hele dag ontzettend down. Ze moet iets weten wat wij niet weten. Maar wat?
Nix is niet alleen scheel...ook kalend...quote:Op zondag 11 november 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het een naar fake sfeertje hebben. Brian die maar steken blijft geven, Huub die ontzettend zijn best doet om aardig te blijven. Af en toe hoor je Dennis iets zeggen maar waar hij het over heeft?? Geen flauw idee. Nu zie ik zijn ogen weleens open en hij is scheel viel me net op.
Kijk, zo leer je nog eens wat.
En Nix neemt nog maar even een bak ijsquote:Op zondag 11 november 2007 20:09 schreef Py het volgende:
[..]
Eén van de kwaliteiten van hoogblonde, rondborstige vrouwen is dat ze goed kunnen delen.
Conclusie: jij bent niet de blonde, rondborstige met één hersencel
Dennis bevordert anorexia. En hij is gekoppeld aan bolimiNadia, die kan ook al zo lekker eten![]()
ik heb vandaag ook wat geleerd.....als je perm make-up heb moet je evengoed nog smeren ...is mij verteld.....jawelquote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nix is niet alleen scheel...ook kalend...
en je bent nooit te oud om te leren.
![]()
Amanda zegt nog dat een appeltaat aan het bakken is. Ow, dan wacht ik daar op zegt hij. Loopt vervolgens naar de keuken en pakt alsnog z'n bak ijs...quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Nix neemt nog maar even een bak ijs![]()
Skattie, het is een brief aan Luc.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Amanda is een brief naar Lieke aan het schrijven. Wat is dat nou allemaal voor achterlijk gedoe? Krijgen we nu een realityshow waar gecommuniceerd wordt via stiekeme briefjes?
Luc....quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Amanda is een brief naar Lieke aan het schrijven. Wat is dat nou allemaal voor achterlijk gedoe? Krijgen we nu een realityshow waar gecommuniceerd wordt via stiekeme briefjes?
Niet de eerste keer..............................quote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind dat amandellie er heel bang (voor brian) uitziet.
ze probeerd steeds naar m te kijken maar ze durft niet te bewegen.
knipquote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef mazaru het volgende:
Amanda kan niet meer tegen die koppen aankijken. Ze heeft al aangegeven, dat ze op bed naar Idols wil kijken, ben benieuwd of dat mag?quote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet ...misschien omdat ze al niet met hun aan tafel wilde....er werd door achter gebeld dat ze voor iedereen de tafel moesten dekken....of gewoon door de hele ruzie.
pure onzin. Lieke snapt echt wel dat dat opruimen van haar geen 1 keer in de uitzending zal komen, dus 'kijkend Nederland' zal het nooit te weten komen, alleen wat streamers. Daarnaast vind ik het normaal wat ze doet, ik haat ook rommel en ik zou dat zelf ook opruimen. Ik kan niet iets anders gaan doen voordat die troep opgeruimd is.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Lieke weet wel hoe ze zichzelf moet promoten als het goed, sociale en nette meisje. Een normaal mens doet dat natuurlijk nooit dag na dag, die zegt "Krijg de hik maar, ik doe het ook niet". Maar Lieke is anders. Die denkt "Ik doe het wel, sta ik er goed op bij kijkend Nederland en kan ik het zo af toe speltechnisch ook nog eens gebruiken om aan te geven hoe lamlendig de rest is".
Goed spel van Lieke......slim van haar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |