Als je die wallen wegdenkt wel.quote:Op zondag 11 november 2007 20:34 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huubje ziet er goed uit vandaag![]()
Natasja kon ook niks uit handen geven, en als er iemand in huis is die alles doet, en je krijgt een sneer als je meehelpt.... ik zou ook met mn armpjes over elkaar gaan zitten.quote:Op zondag 11 november 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, populariteits pol hé. Daarnaast was het ook niet zo haar bezigheid toen Natasia er was.....
quote:Op zondag 11 november 2007 20:50 schreef miesy het volgende:
[..]
wees de wijzere dan en ga er niet op door.
Tot het moment daar is dat Nena een vuilniszak niet buiten wil zetten, dan zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 11 november 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja kon ook niks uit handen geven, en als er iemand in huis is die alles doet, en je krijgt een sneer als je meehelpt.... ik zou ook met mn armpjes over elkaar gaan zitten.
Een heerlijke scene was dat.quote:Op zondag 11 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot het moment daar is dat Nena een vuilniszak niet buiten wil zetten, dan zijn de rapen gaar.![]()
Linkje??quote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Margo37 het volgende:
Zag net een stukje van vrijdag wat er in de fitness gebeurde, Brian staat dan wel met zijn handen op zijn hoofd maar geeft Huub toch ff een ram met zijn elleboog![]()
![]()
Staat op Nowlive bij de filmpjes.
geen linkje?quote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Margo37 het volgende:
Zag net een stukje van vrijdag wat er in de fitness gebeurde, Brian staat dan wel met zijn handen op zijn hoofd maar geeft Huub toch ff een ram met zijn elleboog![]()
![]()
Not Foundquote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Margo37 het volgende:
![]()
Talpa/RTL is erg snel met het verwijderen van filmpjes van You Tube.quote:Op zondag 11 november 2007 21:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Not Found
The requested document was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at nowlive.eu
Jawelquote:Op zondag 11 november 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het ging jou niet eens om die vuilniszak!
![]()
Sorry, lukt me niet de filmpjes staan er rechtstreeks op en dubbelklikken brengt je niet bij clipser in dit geval, heb al bij users gekeken en dan kom ik er ook nietquote:
Heb je last van platjes?quote:Op zondag 11 november 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar de rest van de platjes waren ook mooi![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
Had 'm ook alquote:Op zondag 11 november 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevonden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |