quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Er zijn leuke Turken jaquote:Op zondag 11 november 2007 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind turken leuke mensen.
niet de expats die ik hier ken. godzijdank nietquote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef SeLang het volgende:
Turkse meisjes
Want die zijn nog maagd (behalve anaal)
Dat valt tegenwoordig vies tegenquote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef SeLang het volgende:
Turkse meisjes
quote:Op zondag 11 november 2007 13:21 schreef Jero het volgende:
Haai.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef SeLang het volgende:
Turkse meisjes
quote:Op maandag 12 november 2007 01:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zat zo in de bus van Grunn naar Emmen, en zoeen Turks/Marrokaans/whatever meisje zat mij de hele tijd aan te kijken ,en als ik dr kant opkeek, deed ze of ze ergens anders naar keek.
alleen volgens mij zat dr vader naast haar, die had grijs haar met een gitzwarte snor
Hey!! Msn en forum maar ?quote:
wat valt er nog meer te doen dan?quote:
Heb je ook ICQ? dan kunnen we daar ook pratenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat valt er nog meer te doen dan?![]()
om jou te ontmoetenquote:
Dat doen we sowiesoquote:
nee, jij wel?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:46 schreef Emel het volgende:
[..]
Heb je ook ICQ? dan kunnen we daar ook praten
Hahaha, ssssssssssssssstquote:
Dit keer gaat het echt door!quote:
ik vind turken maar vage mensenquote:Op zondag 11 november 2007 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind turken leuke mensen.
Hey een slimme Turkquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:16 schreef ClioSporT het volgende:
Waar gaan jullie dit keer meeten???
(gewoon op msn zeker)
Grapjasquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:16 schreef ClioSporT het volgende:
Waar gaan jullie dit keer meeten???
(gewoon op msn zeker)
Ik ga 2 dagen naar milaan, Inter Milaan - Fenerbahce, kom je mee ?quote:
Ik was in je buurt vandaagquote:
Hoe, wanneer, met wie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ga 2 dagen naar milaan, Inter Milaan - Fenerbahce, kom je mee ?
Niet eens bellenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik was in je buurt vandaagschool enzo, remember
Je was aan het werk! ik zat in het gebouw tegenover jequote:
16.45 moet je langskomen, of tussen 12.15/13.00!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Je was aan het werk! ik zat in het gebouw tegenover je![]()
Lijkt me super gezellig! Alhoewel ik geen FB-fan benquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:22 schreef ClioSporT het volgende:
27 november, vliegtuig vanuit eindhoven naar milaan. Tickets heb ik al, nu nog voor de wedstrijd![]()
Zal de volgende afspraken daar beter plannen! Dan kom ik langs.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef saban het volgende:
[..]
16.45 moet je langskomen, of tussen 12.15/13.00!
Lief van jequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Zal de volgende afspraken daar beter plannen! Dan kom ik langs.
Effe babbelen danquote:
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:30 schreef saban het volgende:
[..]
Alleen ik denk dat je je best zal irriteren bij ons in kantine
en koffie drinkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
saai zeg, alleen babbelen.
Ik werk met kinderen (en pubers) hequote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik werk met kinderen (en pubers) heben wel wat gewend.
Bende gidiyorum. Hadi iyi geceler size.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:35 schreef saban het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mn bed opzoeken, iyi geceler!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:35 schreef saban het volgende:
Saai
stoer man! hoeveel kost dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ga 2 dagen naar milaan, Inter Milaan - Fenerbahce, kom je mee ?
choco kruidnotenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:21 schreef Slayage het volgende:
gevulde speculaas en choco kruidnoten
![]()
ja echtquote:
de kruidnoten zijn wel lekker, maar de gevulde speculaas nietquote:
voor de hoeveelste keer is het nu echt?quote:
Sow, wat een verwennerij zegquote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
de kruidnoten zijn wel lekker, maar de gevulde speculaas nietmorgen maar een andere halen
en van de weekend misschien een sinterklaas vlaai bij multivlaai regelen, weet alleen nog niet of ik de goedheiligman moet halen of de slaaf
![]()
Hahaha laten we daar niet over hebben. Maar nu meen ik het echt dat het nu echt isquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor de hoeveelste keer is het nu echt?![]()
Oh, wat aardig van jequote:Op woensdag 14 november 2007 21:04 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Net zoals de rest, wil ik jou ook graag ontmoeten![]()
zit nu aan de pinda's met een laagje japanse "sambal", die groene, ben effe de naam kwijtquote:Op woensdag 14 november 2007 21:14 schreef Emel het volgende:
[..]
Sow, wat een verwennerij zegDoe maar de slaaf
![]()
wanneer ben je nou jarig?
![]()
Gevulde speculaas vind ik ook lekker hoor maar chocokruidnoten zijn
Oh, die zijn ook lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
zit nu aan de pinda's met een laagje japanse "sambal", die groene, ben effe de naam kwijt
3-1 binnenkort dus
cremers in den haagquote:
jij bent pas een echte turkquote:Op woensdag 14 november 2007 21:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh, die zijn ook lekkerde naam kan ik ook niet bedenken nu
![]()
Grappig, ik zat net findik en antep fistigi te eten![]()
![]()
Bijna jarig! Ga je het vieren?
Prima, ik ben flexibelquote:
chillquote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Prima, ik ben flexibelnu de rest nog
Echte Turk? ik heb mijn momentenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij bent pas een echte turk![]()
zal wel gebak halen en een bak koffie zetten, maar vieren? nee
Rotterdam is geen optie voor je?quote:
als je wilquote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Echte Turk? ik heb mijn momenten![]()
Nodig je ons nog uit?![]()
hani flexibel'dinquote:
quote:
Ben flexibilimquote:
allah razi olsunquote:
ik flexibel?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Ben flexibilimstad maakt me echt niet uit. Ik vroeg me gewoon af hoe flexibel jij bent
Birsey degilquote:
Had gekund toch?quote:
zal wel in san andreas zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 21:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Birsey degilwaar is scorp eigenlijk?
maybe in another life, sisterquote:
Wat heb ik gemist?quote:
hmmquote:
dat scorp een gamer is misschienquote:Op woensdag 14 november 2007 21:42 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?![]()
maar serieus, Rotterdam is geen optie voor je?
kan het wel proberenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:43 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm![]()
![]()
jeetje, Slayage..je kunt proberen flexibel te zijn toch?
Is hij een gamer??? euh....volgens mij wist ik dat wel maar heb verdrongen ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat scorp een gamer is misschien![]()
jawel heur, ken het wel enigszins, de consulaat weet ik wel te vinden bv![]()
dat is al ietsquote:
Welke dag is dat dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef Slayage het volgende:
de meet op mijn verjaardag? een idee
![]()
hij is de ultieme gangster!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Is hij een gamer??? euh....volgens mij wist ik dat wel maar heb verdrongen ofzo![]()
Wie weet het consulaat niet te vindenzie je, je kunt flexibel zijn
![]()
donderdagquote:
niet handigquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:09 schreef saban het volgende:
Hoi
jahquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef -scorpione- het volgende:
Ben ik de enige die niet alleen een gezichtje erin ziet?![]()
quote:
Hey!!quote:
quote:Turkije wil Koerdische partij verbieden
ANKARA - Turkije wil de pro-Koerdische partij DTP verbieden. De Turkse justitie heeft daartoe vrijdag de eerste stappen gezet, meldden Turkse tv-stations.
De DTP wordt ervan beschuldigd samen te werken met de Koerdische Arbeiderspartij PKK, die vanuit Noord-Irak vecht voor een onafhankelijke Koerdische staat in het zuidoosten van Turkije.
Zetels
Aanklagers hebben het constitutionele hof gevraagd de DTP te verbieden, aldus de media. De partij bezet in het parlement ruim twintig zetels.
De DTP werd in 2005 opgericht en komt voort uit een andere pro-Koerdische partij, die ook al werd verboden omdat ze banden zou onderhouden met de PKK.
het gaat helemaal niet om minderheden volg de actualiteiten dudequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:48 schreef -scorpione- het volgende:
Zwak hoor, minderheden verbieden hun eigen partij te hebben.
Je weet toch dat ik die niet volgquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
het gaat helemaal niet om minderheden volg de actualiteiten dude
Alweer een uitspraak welke niet op feiten/werkelijkheid is gebasseerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:48 schreef -scorpione- het volgende:
Zwak hoor, minderheden verbieden hun eigen partij te hebben.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik die niet volg![]()
Goed nieuwsquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik die niet volg![]()
alles goed?quote:
saban tochquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef saban het volgende:
Scorpione, ben seni dovecem bij meeting..
denk dat je wel een goeie high-kick nodig hebt om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef saban het volgende:
denk ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk dat je wel een goeie high-kick nodig hebt om dat voor elkaar te krijgen![]()
moet zo weg, pizza eten in de moskeequote:
Pide toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
moet zo weg, pizza eten in de moskee![]()
iddquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd![]()
legt alvast de rode loper klaar![]()
Durf je me niet in gewoon Nederlands aan te spreken?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:56 schreef saban het volgende:
Zo groot ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk dat je wel een goeie high-kick nodig hebt om dat voor elkaar te krijgen![]()
Jawel, maar dan zal je het direct serieus opvattenquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Durf je me niet in gewoon Nederlands aan te spreken?![]()
*Net even hyves pagina checktquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zal je het direct serieus opvatten
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:05 schreef Emel het volgende:
De Turken slaan de mensen die ze lief hebbeneen vorm van genegenheid tonen
Mijn broers stoeien met mij altijd...zo tonen ze genegenheidquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Mijn broers stoeien met mij altijd...zo tonen ze genegenheid
ik knijp en geef een stompquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En jij krabt natuurlijk en slaat met de platte hand terug
![]()
Wij hebben ook Turken op de taekwondo en één daarvan die vindt het wel leuk om een beetje te slaan en zo terwijl de training nog niet eens is begonnen. Ach, is wel schattigquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Mijn broers stoeien met mij altijd...zo tonen ze genegenheid
Hahaha, dat bedoel ik nou. Turken op taekwondo? hmm hoor je niet vaak.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wij hebben ook Turken op de taekwondo en één daarvan die vindt het wel leuk om een beetje te slaan en zo terwijl de training nog niet eens is begonnen. Ach, is wel schattig![]()
Oh? Nou wij hebben hele volksstammen rondlopen hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Hahaha, dat bedoel ik nou. Turken op taekwondo? hmm hoor je niet vaak.
Zijn genoeg Turken die doen aan taekwondo, karate, kickbox en andere vechtsportenquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Hahaha, dat bedoel ik nou. Turken op taekwondo? hmm hoor je niet vaak.
Jij ook zeker, je bent vast een echte heldquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:29 schreef saban het volgende:
[..]
Zijn genoeg Turken die doen aan taekwondo, karate, kickbox en andere vechtsporten![]()
Nope. Nooit een vechtsport gedaan. Ben jij een held?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij ook zeker, je bent vast een echte held![]()
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:42 schreef saban het volgende:
[..]
Nope. Nooit een vechtsport gedaan. Ben jij een held?
Oh coolquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:29 schreef saban het volgende:
[..]
Zijn genoeg Turken die doen aan taekwondo, karate, kickbox en andere vechtsporten![]()
Oe, mag ik je uitdagen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:45 schreef Emel het volgende:
Jongens toch![]()
Laat maar, ik ben de heldik vecht tenminste
Ik raad je aan om dat niet te doen. Ik ben harstikke goed manquote:
je gaf me geen adresquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:17 schreef Slayage het volgende:
waar was je dan Eme!!?? mensen zaten me gek aan te kijken, waar ik mee bezig was, kom je gewoon niet opdagen!!!
was met kiyma btw, ze hadden iets te veel laten maken, 4 dozen, heb lekker een hoop meegenomen samen met ayran uiteraard
![]()
nu is het mijn schuld!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:32 schreef Emel het volgende:
[..]
je gaf me geen adresWelke moskee was het dan?
Insan gelir alir stationdan
![]()
Je hebt dus veel overbewaar ook wat voor mij
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu is het mijn schuld!![]()
sorry, we krijgen bezoek vandaag en had jou niet meegerekend![]()
Ne o camii lahmacunmu dagittiquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu is het mijn schuld!![]()
sorry, we krijgen bezoek vandaag en had jou niet meegerekend![]()
Ben je niet meer aan het dansen in het weekend?quote:Op zondag 18 november 2007 13:20 schreef saban het volgende:
Tunaydin
Nope.quote:Op zondag 18 november 2007 13:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Ben je niet meer aan het dansen in het weekend?
Gestopt?quote:
Lijkt me leuk (als vrouw zijndequote:Op zondag 18 november 2007 13:26 schreef Emel het volgende:
In januari begin ik met buikdanslessen.
Neden?quote:
Ik ben diegene die 't regelt. Het kost me gewoon erg veel tijd. Formulieren invullen, op gesprekken gaan met de gemeente/andere instanties. Hoe dan ook, ergens geld vandaan regelen voor de 'hoca'.quote:
Voor de hoca?quote:Op zondag 18 november 2007 13:46 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben diegene die 't regelt. Het kost me gewoon erg veel tijd. Formulieren invullen, op gesprekken gaan met de gemeente/andere instanties. Hoe dan ook, ergens geld vandaan regelen voor de 'hoca'.
Geen vrijwilligers?quote:Op zondag 18 november 2007 14:23 schreef saban het volgende:
[..]
Eh ja? We moeten les krijgen toch? Is niet gratis
..dans hocasi
Aaah kimler gelmisquote:
Hosgeldinizquote:
Vrijwilligers? Lol, kan je lang zoekenquote:Op zondag 18 november 2007 14:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Geen vrijwilligers?![]()
Dan heb je veel geld nodig joh.
Hosbuldum.. ik ga weerquote:
Hmm, dat tikt wel aan ja. Dus voorlopig geen dans?quote:Op zondag 18 november 2007 15:11 schreef saban het volgende:
[..]
Vrijwilligers? Lol, kan je lang zoeken
Ik betaalde ze ~40eur/uur, tikt erg snel aan.
quote:
In Delft voorlopig niet.quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Hmm, dat tikt wel aan ja. Dus voorlopig geen dans?
oh, toch wel? Iedere week?quote:Op zondag 18 november 2007 15:27 schreef saban het volgende:
[..]
In Delft voorlopig niet.
In Rotterdam nog wel
Ik had iedere zondag in Delft en iedere woensdag in Rotterdam, dat van Rotterdam heb ik nog steeds iedere weekquote:
Wanneer heb je weer optredens?quote:Op zondag 18 november 2007 15:43 schreef saban het volgende:
[..]
Ik had iedere zondag in Delft en iedere woensdag in Rotterdam, dat van Rotterdam heb ik nog steeds iedere week
Dunno, ik denk dat we rond februari weer de zuidplein theater afhuren. Dus ergens in het voorjaar denk ikquote:
Ok, misschien kom ik welquote:Op zondag 18 november 2007 15:53 schreef saban het volgende:
[..]
Dunno, ik denk dat we rond februari weer de zuidplein theater afhuren. Dus ergens in het voorjaar denk ik
Volksdansenquote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet, straks zit je er aan vast![]()
Wat voor dans?![]()
Die zijn verbotenquote:
Jij hebt echt over niets anders he als het over de Turken gaatquote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat iedere turk hier hoopt bij de meet een huwelijksaanzoek te krijgen van emel.
goedgebekt en nog steeds maagd.
ik ben gek op turkse meisje iddquote:Op zondag 18 november 2007 17:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Jij hebt echt over niets anders he als het over de Turken gaat
Weet dat je het niet verkeerd bedoelt.quote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben gek op turkse meisje idd![]()
zeker als ze uit istanbul komen. mea maxima culpa, ik bedoel het niet verkeerd. eerder als compliment.
het zijn vaak van die lieve, kleine, grappige poppetjes met een heel mooie taal. kilnkt misschien onfeministisch, maar zo bedoel ik het ook niet.quote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Weet dat je het niet verkeerd bedoelt.
Vanwaar je zwak voor Turkse meisjes?
En dat vind je aantrekkelijk/schattig?quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het zijn vaak van die lieve, kleine, grappige poppetjes met een heel mooie taal. kilnkt misschien onfeministisch, maar zo bedoel ik het ook niet.
Turkse vriendin gehad? (en ik hoef geen details over anale seks)quote:Op zondag 18 november 2007 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
ja...
Wie nietquote:Op zondag 18 november 2007 17:42 schreef Emel het volgende:
[..]
En dat vind je aantrekkelijk/schattig?
ja. maar uit istanbul en die werkten op reclamebureau's of banken. spraken heel goed engels en waren supermodern...quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Turkse vriendin gehad? (en ik hoef geen details over anale seks)
Ik dacht al 'waar blijft saban'quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik dacht al 'waar blijft saban'![]()
lief, klein en grappig poppetjes dus
Hier geen sjans met Turkse meisjes?quote:Op zondag 18 november 2007 17:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. maar uit istanbul en die werkten op reclamebureau's of banken.
ja! die wonen hier bedoel ik. in amsterdam.quote:
Ook op werk?quote:Op zondag 18 november 2007 17:50 schreef saban het volgende:
[..]
Tssssk![]()
Ik heb al veel minder contact met meiden, ik spreek ze bijna niet eens meer..
Womanizer ne demek oluyoquote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Ook op werk?![]()
saban is een echte womanizer (en dan alleen Turkse)
Ooohhquote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! die wonen hier bedoel ik. in amsterdam.
Versierder van vrouwen, casanova, ladykiller, playboy, vrouwenjager, vrouwenversierder.quote:Op zondag 18 november 2007 17:53 schreef saban het volgende:
[..]
Womanizer ne demek oluyo
Op werk spreek ik ze ook niet meer, buiten ook niet, msn ook niet, telefonisch ook niet, gewoon helemaal niet meer
't is beter zo. Was gewoon fout bezig.quote:Op zondag 18 november 2007 17:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Versierder van vrouwen, casanova, ladykiller, playboy, vrouwenjager, vrouwenversierder.
![]()
Hoe komt dat zo?
was mevlut van haci adaylariquote:
ik vind het woord 'gehad' zo negatief.quote:Op zondag 18 november 2007 17:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Ooohh
Hoeveel Turkse vriendinnen heb je gehad dan?
saban, wat goed van jequote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef saban het volgende:
[..]
't is beter zo. Was gewoon fout bezig.
Wat eet je dan?quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat iedere turk hier hoopt bij de meet een huwelijksaanzoek te krijgen van emel.
goedgebekt en nog steeds maagd.
hehe, ook goedquote:Op zondag 18 november 2007 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het woord 'gehad' zo negatief.
ik zeg liever: "met hoeveel heb ik een hele leuke tijd gehad".
Ik kom vaak bij Turkse supermarkten/toko's en de Turken op de markt hebben ook altijd goeie spullen. En tja, döner kebab is natuurlijk ook gewoon lekker.quote:
Neequote:Op zondag 18 november 2007 17:58 schreef Emel het volgende:
[..]
saban, wat goed van je![]()
![]()
Vind je het lastig?
gulmequote:
ik ga geen aantal noemen dat vind ik zo ordinair. maar nogmaals, turkse meisjes zijn erg leuk. een paar dus.quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kom vaak bij Turkse supermarkten/toko's en de Turken op de markt hebben ook altijd goeie spullen. En tja, döner kebab is natuurlijk ook gewoon lekker.
haha, ok, snap het.quote:Op zondag 18 november 2007 18:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga geen aantal noemen dat vind ik zo ordinair. maar nogmaals, turkse meisjes zijn erg leuk. een paar dus.![]()
![]()
Ook lief, klein en grappig?quote:Op zondag 18 november 2007 18:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nee, nog niet.
Love mijn Melike-tje.
Hoe maak ik indruk op Emel ?quote:Op zondag 18 november 2007 17:53 schreef saban het volgende:
[..]
Op werk spreek ik ze ook niet meer, buiten ook niet, msn ook niet, telefonisch ook niet, gewoon helemaal niet meer
quote:
quote:
Fijnquote:
ay cok merci canimquote:
wat betekent dat?quote:
Nee, dat niet. Maar ik heb überhaupt weinig vrienden (dat klinkt wel sneuquote:
niet lachenquote:
fonetisch:quote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Hoe zeg je 'dankjewel' in het Turks? Dan kan ik dat zeggen als ik boodschapjes heb gedaan bij mijn plaatselijke Turk.
waarom vraag je het danquote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef Isegrim het volgende:
En nou nog bij iemand checken of jullie me niet net geleerd hebben om in het Turks "Rot op, dom wijf" te zeggen.![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:34 schreef Isegrim het volgende:
En nou nog bij iemand checken of jullie me niet net geleerd hebben om in het Turks "Rot op, dom wijf" te zeggen.![]()
chicks klinken toch al nichterig dusquote:Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef IHVK het volgende:
Dat is als je het heel nichterig wil zeggen.![]()
no shit!quote:Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedacht pas net dat ze me alles wel wijs kunnen maken.
ik ook!quote:
Oh ik dacht dat het een man was.quote:Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
chicks klinken toch al nichterig dus![]()
nee "het" is een sma'tjequote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een man was.![]()
Sorry.![]()
crap! gemistquote:
cok iyisinizquote:
hehe, als je maar enkele goede vrienden hebtquote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik heb überhaupt weinig vrienden (dat klinkt wel sneumaar zo voel ik het niet), ben een einzelgänger. Heb wel een Turkse collega.
Hoe zeg je 'dankjewel' in het Turks? Dan kan ik dat zeggen als ik boodschapjes heb gedaan bij mijn plaatselijke Turk.
haiquote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef saban het volgende:
oi
Suan hic birsey. Straks naar bed.quote:
Mja goed, beetje vervelen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Suan hic birsey. Straks naar bed.
Senden ne haber?
Hehe, je hebt er zin inquote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef saban het volgende:
[..]
Mja goed, beetje vervelen.
Morgen weer werken![]()
Ja hequote:
Soms is 't wel even saai, maar als ik boeiende opdrachten krijgquote:
Cepki night lijkt me leukerquote:Op zondag 18 november 2007 22:40 schreef saban het volgende:
[..]
Soms is 't wel even saai, maar als ik boeiende opdrachten krijg![]()
Haftaya Cepki night of dugun, wat zal ik doen?
De organisatie = mn halay groep, dus iedereen zal aanwezig zijn van mn dansgroep. Zal dus super gezellig worden.quote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef Emel het volgende:
[..]
Cepki night lijkt me leukerWie gaat er trouwen dan?
Ga naar Cepki night johquote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef saban het volgende:
[..]
De organisatie = mn halay groep, dus iedereen zal aanwezig zijn van mn dansgroep. Zal dus super gezellig worden.
Ehm, tatarlardan akrabalar in Amsterdam
Zijn helaas geen nachttreinen tussen R'dam Delftquote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Ga naar Cepki night johgezellig met je halay groep
![]()
Over een jaartje of 2quote:Er komen nog genoeg trouwerijen
Dan ga je met de auto toch?quote:Op zondag 18 november 2007 22:49 schreef saban het volgende:
[..]
Zijn helaas geen nachttreinen tussen R'dam Delft![]()
[..]
Over een jaartje of 2![]()
Auto gaat naar Amsterdam.quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan ga je met de auto toch?
Haha rara wie gaat dan trouwen?
Hoezo geen nachttreinen? ik zie dat er 's nachts gewoon treinen naar Delft gaan.quote:
Nee, zijn geen treinen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo geen nachttreinen? ik zie dat er 's nachts gewoon treinen naar Delft gaan.
Ik?ik heb iets gemist
Hoezo niet?quote:
Beter!quote:Op zondag 18 november 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Reisadvies van Rotterdam Centraal naar Delft
Vertrek:zondag 25 november 2007
Tijd Additionele informatie Station Spoor Richting Reisdetails
03:00 i Rotterdam Centraal 8 Den Haag Centraal Sneltrein
03:10 i Delft
haha wanneer was dat dan? Volgens ns.nl rijden er nachttreinen naar Delft.quote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef saban het volgende:
[..]
Beter!
Waarom ik dacht dat ze niet rijden? Ik moest een keer van 02.00 tot 06.00 op 't station wachten op een trein
Eh best lang terug, 2 jaar?quote:Op zondag 18 november 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
haha wanneer was dat dan? Volgens ns.nl rijden er nachttreinen naar Delft.
Waren er werkzaamheden ofzo? of storing?quote:
Gewoon geen treinen, station was zelfs afgeslotenquote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Waren er werkzaamheden ofzo? of storing?
Je hebt de hele nacht op station gewacht?
Dat verklaartquote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef saban het volgende:
..was wel in Dordrecht
Huh, wat vaag zegquote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef saban het volgende:
[..]
Gewoon geen treinen, station was zelfs afgesloten
Ik was bij Pathe de Kuip, daar was geen trein meer richting R'dam Centraal of Delft.quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat verklaartWat deed je nou in Dordt?
je had bij jero kunnen slapen
Oh, wat ergquote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef saban het volgende:
[..]
Ik was bij Pathe de Kuip, daar was geen trein meer richting R'dam Centraal of Delft.
Alleen nog een trein richting Dordt. Ik dacht ik kan daar vast wel een trein nemen richting R'dam Centraal. Dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |