Op een Yvonne topic?quote:
Roep um effe?quote:
Mot je een ban?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
Kuttopic
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn hier 14-jarigen, of kunnen we verder met ons liefdesspel?
sluit het één het ander uit dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn hier 14-jarigen, of kunnen we verder met ons liefdesspel?
is dat gerekend in anale, orale of vaginale jaren?quote:
Dit is deel 2quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel toegeven dat het echt een kuttopic is.
Via de neus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dat gerekend in anale, orale of vaginale jaren?
Wacht nou maar ff.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel toegeven dat het echt een kuttopic is.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef RacerDKB het volgende:
En sorry mevrouw Yvonne, dit topic heeft wel wat
Het is niet zo kut. Het is eigenlijk best wel goed [ afbeelding ]
Kusje
dat is niet eens nodig bij paultjuhh, maar thanksquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef Maki-maki. het volgende:
Zeg laffer, als je fysiek geweld gaat gebruiken om hem op te voeden, krijg je een deegroller en een taser van mij.
Zouden we zo'n geluk hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:39 schreef laffer het volgende:
misschien heeft ie al zelfmoord gepleegd![]()
kan toch??![]()
Neu hij zit ergens uit te huilen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:39 schreef laffer het volgende:
misschien heeft ie al zelfmoord gepleegd![]()
kan toch??![]()
Nog dieper en je bent gestikt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef RacerDKB het volgende:
En sorry mevrouw Yvonne, dit topic heeft wel wat
Het is niet zo kut. Het is eigenlijk best wel goed [ afbeelding ]
Kusje
Ik heb al een keer lief tegen yvonne gedaan voor een unbanaanvraag, dus dan kan het hier toch ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog dieper en je bent gestikt...![]()
waar ben jij mod van?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi!
Bruinwerker....quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een blauw-rood topic.
Mag ik een wit kleurtje bij me naam? [ afbeelding ]
ben nog met hem bezig, klik maar op m`n naamquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef static het volgende:
Als laffer klaar met hem is wil ik nog even.
Vind ik nou gemeen om Murp zo te noemen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Maki-maki. het volgende:
Komt die eencellige hork nog?
Dan ga ik hier zo weer verder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ben nog met hem bezig, klik maar op m`n naam![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind ik nou gemeen om Murp zo te noemen...
Gelukkig nieuw Zaterdag!quote:
ow ik dacht samson!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:27 schreef MASD het volgende:
paul zit in zijn bunker. heb gehoord dat de sodom en gomorra's achter hem aan zitten.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
laffer zit achter paultjuh aan?
En daar is de nummer zoveel van de meest debiele penetrante amoebes die hier rondloopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
laffer zit achter paultjuh aan?
Jezus als zelfs mods je al zo betitelen wordt het tijd voor een kloontjuh!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:46 schreef static het volgende:
[..]
En daar is de nummer zoveel van de meest debiele penetrante amoebes die hier rondloopt.
En daarom houden we van je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
ik ga elke dag dat stuk nageboorte hier stalken totdat ie er helemaal ziek van wordt![]()
ik heb hem mijn vertrouwen gegeven en dat heeft ie beschaamd, en nu krijgt ie een nare tijd op FOK!![]()
Deze uitspraak lijkt mij een goede reden om jou tot Admin te benoemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
ik ga elke dag dat stuk nageboorte hier stalken totdat ie er helemaal ziek van wordt![]()
ik heb hem mijn vertrouwen gegeven en dat heeft ie beschaamd, en nu krijgt ie een nare tijd op FOK!![]()
Leg dat eens uit, waarom zou je dat stuk roadkill vertrouwen geven? Zelfs een kruising tussen Stevie Wonder en een veroordeelde dief uit Iran, ziet en voelt dat dat debieltje geen enkele toegevoegde waarde heeft op FOK!, behalve dat ie Nolius eens kan versterken op de de radio, om zo iedereen te overschreeuwen (dat doen ze bij Evers ook, zo hard mogelijk schreeuwen, dom om elkaar lachen en cashen)quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
...ik heb hem mijn vertrouwen gegeven...
nu is het topic pas echt afquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:07 schreef Renesite het volgende:
*schop*!
Willem II is dat niet die club die zonder trainer zitquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:08 schreef Tmaatje het volgende:
Ach als Paultjuhhh een paar Willem II supporters tegenkomt is dat ook geregeld.
Neu dat is die club die zonder voetballers zit...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Willem II is dat niet die club die zonder trainer zit![]()
ow leuk macremeejehquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef laffer het volgende:
hier een instructie voor je paultjuhhh![]()
[ afbeelding ]
WEL ZELF TOUW KOPEN HÈ![]()
tja, maar van sommige gasten kom je niet af, die blijven maar hangenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, maar van sommige gasten kom je niet af, die blijven maar hangen![]()
Die debiel die niks langer dan twee dagen kan volhouden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
wie is paultjuhhh nou weer?
Ik zou het doen als ik de rechten had.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik vermoed dat er wel en leuk forumcrew topic loopt, waar voor zeker het idee al is geoppert om het topic naar buiten te schoppen. Ik zou zeggen: Doen!
Hahaquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik vermoed dat er wel en leuk forumcrew topic loopt, waar voor zeker het idee al is geoppert om het topic naar buiten te schoppen. Ik zou zeggen: Doen!
topic is al dichtquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cakequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh![]()
Wel vermakelijk om te lezen, wat een afgang
En een borrel toequote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef laffer het volgende:
[..]
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cake![]()
No worries, ik doneer het.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef laffer het volgende:
hier een instructie voor je paultjuhhh![]()
[ afbeelding ]
WEL ZELF TOUW KOPEN HÈ![]()
Graag !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
Bier?
Paultjuhhh is weg, daar drinken we opquote:Op zondag 11 november 2007 00:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Graag !![]()
eerste zinnige opmerking in dit topic![]()
als we dat kunnen declareren op z`n uitvaartverzekeringquote:
okè, dus z`n zelfmoord is al in kannen en kruikenquote:
Tuurlijk, we bezuinigen wel op de bloemenquote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef laffer het volgende:
[..]
als we dat kunnen declareren op z`n uitvaartverzekering![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef borisz het volgende:
Utreg heeft gewonnen dus Paultjuhhh viert feest
quote:Op zondag 11 november 2007 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, we bezuinigen wel op de bloemen
quote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hoi, samenvatting? ik heb geen zin om alles te lezen.
Cakequote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef laffer het volgende:
[..]
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cake![]()
Paultjuhhh solliciteert naar functie van FOK!sport nieuwsposter, wordt aangenomen, maar geeft er na twee artikelen en iets meer dan een week alweer de brui aan.quote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hoi, samenvatting? ik heb geen zin om alles te lezen.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Paultjuhhh is weg, daar drinken we op![]()
OMG. je beweert toch niet dat z`n moeder nog meer van dat soort vuilnis uit d`r kut heeft geperst hèquote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef Adelante het volgende:
kan het ook met zijn broer sjoerdjuhhh?
quote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
OMG. je beweert toch niet dat z`n moeder nog meer van dat soort vuilnis uit d`r kut heeft geperst hè![]()
tering, we komen touw tekort![]()
Hmm touw is het niet het grootste probleem, welke boom wil hem laten bungelen ?quote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
OMG. je beweert toch niet dat z`n moeder nog meer van dat soort vuilnis uit d`r kut heeft geperst hè![]()
tering, we komen touw tekort![]()
dat is genoeg voor die hele familie en de buren erbijquote:
ja, maar dat zal laffer worst wezen neem ik aan, dus paultjuhhh heeft nog iets "ondernomen" voor z'n vertrekquote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Paultjuhhh solliciteert naar functie van FOK!sport nieuwsposter, wordt aangenomen, maar geeft er na twee artikelen en iets meer dan een week alweer de brui aan.
Met wat als reden? Ik bedoel, waarom is hij aangenomen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Paultjuhhh solliciteert naar functie van FOK!sport nieuwsposter, wordt aangenomen, maar geeft er na twee artikelen en iets meer dan een week alweer de brui aan.
plek genoegquote:Op zondag 11 november 2007 00:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm touw is het niet het grootste probleem, welke boom wil hem laten bungelen ?
Yep, ik ben benieuwdquote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar dat zal laffer worst wezen neem ik aan, dus paultjuhhh heeft nog iets "ondernomen" voor z'n vertrek![]()
Ja, goeie vraag.quote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met wat als reden? Ik bedoel, waarom is hij aangenomen?
Nouja, waarom worden mensen aangenomen, waar dan ook? Omdat ze tijdens hun sollicitatie aangeven wat ze willen en wat ze kunnen. Dat ze dan na een week toch wat anders willen kun je t management niet aanrekenen, dat heeft te maken met doorzettingsvermogen en ruggengraat natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met wat als reden? Ik bedoel, waarom is hij aangenomen?
hahahaha, jij bent je humor aan het kweken. Je kent Paultuhhh nog maar net dus. Ik ga er van uit dat ook degene die dat stuk vreten aanneemt, wel even kijkt wat voor vlees ie in de kuip heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, waarom worden mensen aangenomen, waar dan ook? Omdat ze tijdens hun sollicitatie aangeven wat ze willen en wat ze kunnen. Dat ze dan na een week toch wat anders willen kun je t management niet aanrekenen, dat heeft te maken met doorzettingsvermogen en ruggengraat natuurlijk.
hij heeft niks ondernomen hoor, alleen ben ik best wel pissed dat ie de kans kreeg om zichzelf eens anders neer te zetten hier op FOK!quote:
Ik ken m idd nog maar net, maar wel ook IRL en daar is ie niet anders.quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahahaha, jij bent je humor aan het kweken. Je kent Paultuhhh nog maar net dus. Ik ga er van uit dat ook degene die dat stuk vreten aanneemt, wel even kijkt wat voor vlees ie in de kuip heeft.
Je bent een kutzak. Paul.quote:Op zondag 11 november 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
ja hallo ik ben de stand-in van paul wat is er
nu ga je jojoortje neuken!quote:
mij neuken bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
háár ?ik heb wel wat beters te doen
Ja okequote:Op maandag 12 november 2007 07:09 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Wat verwacht je van die reacties![]()
Nee het zit niet mee vandaagquote:Op maandag 12 november 2007 07:29 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Paultjuhhh neemt het ook niet voor je op hé![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |