quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Bakakame het volgende:
Yay!
Fristi voor Racer:
[ afbeelding ]
Ik hoop voor je dat je paultjuhh bedoelt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ziedaar, de grootste loser van de week is gearriveerd!
Duhhhquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je paultjuhh bedoelt.
Like,duhhhquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je paultjuhh bedoelt.
ik vind je overal, sukkelquote:
Cerror is datquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij maakte toch van die 8-bit muziek? Of was jij dat niet?
Ik hoorde écht vuurwerk, netquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
Bij een Nieuw Zaterdag hoort natuurlijk vuurwerk hé:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij komt hier sporadisch nog wel kritiek geven enzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
Waar is cerror eigenlijk?
Tijdje niet meer gezien
Trusten
Plannen beramen voor de nieuwjaarsmeet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef MASD het volgende:
posten bitches! dit is een Deox nachtbagger topic, dus kwaliteit!
Mits ik er benquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
Waar is cerror eigenlijk?
Tijdje niet meer gezien
Trusten
met nieuwjaar beraam ik plannen met mijn vriendinquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Plannen beramen voor de nieuwjaarsmeet?
quote:
Dan moet je zo gaan neuken om 5 voor 12 ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef MASD het volgende:
met nieuwjaar beraam ik plannen met mijn vriendinsorry
Ja en dan zo die kurk in je aars wurmen en zo een scheet laten en dan zo die kurk keihard tegen een raam aan en dan zo een barst in het raamquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, en dan kankerhard in dr bil spuiten, terwijl je champagne ontkurkt met vuurwerk erbij!
een keer hadden wij zo van die muffins gemaakt want die zijn kk lekker, jeweet. moesten 1 uur in de oven. in de tussentijd "plannen zitten beramen" was het zo 3 uur later. kk muffins helemaal zwart.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan moet je zo gaan neuken om 5 voor 12 ofzodan kan je (tenzij erg slecht geval
) zeggen dat je langer dan een jaar geneukt hebt
je sluit hem niet!quote:
beter dat je dood gaatquote:
Sorry komt door mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
verbagger mijn topic niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |