Paultjuhhh is weg, daar drinken we opquote:Op zondag 11 november 2007 00:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Graag !![]()
eerste zinnige opmerking in dit topic![]()
als we dat kunnen declareren op z`n uitvaartverzekeringquote:
okè, dus z`n zelfmoord is al in kannen en kruikenquote:
Tuurlijk, we bezuinigen wel op de bloemenquote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef laffer het volgende:
[..]
als we dat kunnen declareren op z`n uitvaartverzekering![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef borisz het volgende:
Utreg heeft gewonnen dus Paultjuhhh viert feest
quote:Op zondag 11 november 2007 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, we bezuinigen wel op de bloemen
quote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hoi, samenvatting? ik heb geen zin om alles te lezen.
Cakequote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef laffer het volgende:
[..]
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cake![]()
Paultjuhhh solliciteert naar functie van FOK!sport nieuwsposter, wordt aangenomen, maar geeft er na twee artikelen en iets meer dan een week alweer de brui aan.quote:Op zondag 11 november 2007 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hoi, samenvatting? ik heb geen zin om alles te lezen.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Paultjuhhh is weg, daar drinken we op![]()
OMG. je beweert toch niet dat z`n moeder nog meer van dat soort vuilnis uit d`r kut heeft geperst hèquote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef Adelante het volgende:
kan het ook met zijn broer sjoerdjuhhh?
quote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
OMG. je beweert toch niet dat z`n moeder nog meer van dat soort vuilnis uit d`r kut heeft geperst hè![]()
tering, we komen touw tekort![]()
Hmm touw is het niet het grootste probleem, welke boom wil hem laten bungelen ?quote:Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
OMG. je beweert toch niet dat z`n moeder nog meer van dat soort vuilnis uit d`r kut heeft geperst hè![]()
tering, we komen touw tekort![]()
dat is genoeg voor die hele familie en de buren erbijquote:
ja, maar dat zal laffer worst wezen neem ik aan, dus paultjuhhh heeft nog iets "ondernomen" voor z'n vertrekquote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Paultjuhhh solliciteert naar functie van FOK!sport nieuwsposter, wordt aangenomen, maar geeft er na twee artikelen en iets meer dan een week alweer de brui aan.
Met wat als reden? Ik bedoel, waarom is hij aangenomen?quote:Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Paultjuhhh solliciteert naar functie van FOK!sport nieuwsposter, wordt aangenomen, maar geeft er na twee artikelen en iets meer dan een week alweer de brui aan.
plek genoegquote:Op zondag 11 november 2007 00:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm touw is het niet het grootste probleem, welke boom wil hem laten bungelen ?
Yep, ik ben benieuwdquote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar dat zal laffer worst wezen neem ik aan, dus paultjuhhh heeft nog iets "ondernomen" voor z'n vertrek![]()
Ja, goeie vraag.quote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met wat als reden? Ik bedoel, waarom is hij aangenomen?
Nouja, waarom worden mensen aangenomen, waar dan ook? Omdat ze tijdens hun sollicitatie aangeven wat ze willen en wat ze kunnen. Dat ze dan na een week toch wat anders willen kun je t management niet aanrekenen, dat heeft te maken met doorzettingsvermogen en ruggengraat natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met wat als reden? Ik bedoel, waarom is hij aangenomen?
hahahaha, jij bent je humor aan het kweken. Je kent Paultuhhh nog maar net dus. Ik ga er van uit dat ook degene die dat stuk vreten aanneemt, wel even kijkt wat voor vlees ie in de kuip heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, waarom worden mensen aangenomen, waar dan ook? Omdat ze tijdens hun sollicitatie aangeven wat ze willen en wat ze kunnen. Dat ze dan na een week toch wat anders willen kun je t management niet aanrekenen, dat heeft te maken met doorzettingsvermogen en ruggengraat natuurlijk.
hij heeft niks ondernomen hoor, alleen ben ik best wel pissed dat ie de kans kreeg om zichzelf eens anders neer te zetten hier op FOK!quote:
Ik ken m idd nog maar net, maar wel ook IRL en daar is ie niet anders.quote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahahaha, jij bent je humor aan het kweken. Je kent Paultuhhh nog maar net dus. Ik ga er van uit dat ook degene die dat stuk vreten aanneemt, wel even kijkt wat voor vlees ie in de kuip heeft.
Je bent een kutzak. Paul.quote:Op zondag 11 november 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
ja hallo ik ben de stand-in van paul wat is er
nu ga je jojoortje neuken!quote:
mij neuken bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
háár ?ik heb wel wat beters te doen
Ja okequote:Op maandag 12 november 2007 07:09 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Wat verwacht je van die reacties![]()
Nee het zit niet mee vandaagquote:Op maandag 12 november 2007 07:29 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Paultjuhhh neemt het ook niet voor je op hé![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |