Aangezien TheSorrow niet gaat. Schrap me ook maar.quote:
Zouden ze niet eens wat kunnen sponsoren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef Shitonya het volgende:
oh wat verassend.. worden soms alle fok meetings in de stairway gehouden?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
valt mij op dat de meets waar paultjuhh heen gaat niet echt populair zijn
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
hoezo? kapotte glazen worden helemaal hip in 2008.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, kan de creature d'plaatje in de OP in het vervolg van de magic wand tool afblijven, bvd dank.
Oh? vorige keer waren er iets minder maar die keer ervoor en daarvoor waren er keiveelquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
Steeds meer FOK!kers, steeds meer die je gaan haten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh? vorige keer waren er iets minder maar die keer ervoor en daarvoor waren er keiveel![]()
Tis best met jequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Steeds meer FOK!kers, steeds meer die je gaan haten.
Tuurlijk paul, mijn hele fok leven draait om jou haten. Wat ik ben ik zonder jou.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tis best met jeAlsof de fokkers boeit of ik wel of niet kom
NIETS !quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Tuurlijk paul, mijn hele fok leven draait om jou haten. Wat ik ben ik zonder jou.
Ach je kan aan Yvonne vragen een aantal Fokkers te selecteren .quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tis best met jeAlsof de fokkers boeit of ik wel of niet kom
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef Noorseviking het volgende:
Ach je kan aan Yvonne vragen een aantal Fokkers te selecteren .
En als die niet op komen dagen een permaban geven.
![]()
Jewel hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:20 schreef Shitonya het volgende:
Kunnen ze die meetings niet afschaffen? Volgens mij hebben ze nooit echt succes...
2 meetings terug was het onderste gedeelte van stairway vol met fokkers hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:24 schreef Shitonya het volgende:
Gezien de opkomst niet hoor...
Het ligt er aan wie met het plan komt. Kijk naar de TS en je weet dat het gedoemd is te mislukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:24 schreef Shitonya het volgende:
Gezien de opkomst niet hoor...
Priceless dat gelul , de 1e onzin meet was toen moemoe en mij gedaan en toen kwamen er superveelquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie met het plan komt. Kijk naar de TS en je weet dat het gedoemd is te mislukken.
Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit het eerste topic van Paultjuhh is wat potentie heeft.
Yvonne was er toen niet hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
2 meetings terug was het onderste gedeelte van stairway vol met fokkers hoorinclusief alle onzin mods yvonne weet ik ut wie
![]()
Als je die van vorig jaar 29 september bedoelt: die had dan ook een verschrikkelijk hoog PUB-gehalte.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Priceless dat gelul , de 1e onzin meet was toen moemoe en mij gedaan en toen kwamen er superveel![]()
Maar boeiend , als er niemand komt dan niet
Dan doen we wel weer later een ONZmeetje
Ja nou, het is nu toch ook geen ONZ meetquote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je die van vorig jaar 29 september bedoelt: die had dan ook een verschrikkelijk hoog PUB-gehalte.
En als je nou bij de komers kijkt zie je gelijk al weer wat PUB-namen.
Ben je bang dat je er oud en lelijk uitziet tussen dat jonge grut?quote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je die van vorig jaar 29 september bedoelt: die had dan ook een verschrikkelijk hoog PUB-gehalte.
En er komt weer een PUB-naam bij.quote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken geen Breezertaal.quote:Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben je bang dat je er oud en lelijk uitziet tussen dat jonge grut?![]()
![]()
Als je het zo erg vind allemaal kom je toch nietquote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken geen Breezertaal.
Jij was toch modquote:Op maandag 12 november 2007 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kan geen mensen in de OP erbij zetten, dat moet een modje doen
Ja,want in plaats van 3 mensen komen er dan 4quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef enter het volgende:
En als iedereen nou even 1 Feb zegt,![]()
![]()
, gaat het zeker een toffe meet worden.
Ook goed,quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef enter het volgende:
Waarom doen we het niet op vrijdag 1 Feb?(komt beter uit)
Zuur voor je swa!quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken geen Breezertaal.
Dat komt jou beter uit, bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef enter het volgende:
Waarom doen we het niet op vrijdag 1 Feb?(komt beter uit)
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef enter het volgende:
Maar maar maaaaaaar![]()
Den Haag
Utrecht
Groningen
Arnhem![]()
Topquote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef enter het volgende:
Maar maar maaaaaaar![]()
Den Haag
Utrecht
Groningen
Arnhem![]()
Ho! Ik wist nog van niets.. Maaaaaaar.... uhm... ik weet nog niet wat ik precies ga doen met oud/nieuw..quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Als enter Berenanus meeneemt dan vind ik het een puick plan. Want B.a. + bier = tof.
enter en ik gaan hem regelen. Wanneer wil je hem "baas"quote:Op donderdag 15 november 2007 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kwam spontaan klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |