quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:50 schreef murp het volgende:
euhm... ik moet toch eens van de partij zijn he?
Waar blijven de bier en tieten topics eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Als enter Berenanus meeneemt dan vind ik het een puick plan. Want B.a. + bier = tof.
Huh wie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
Krijg je ook je eerste blauwe oog van het jaar.
whehehe Paultjuuh natuurlijk. Is een verwijzing naar een relletje van eerder. Lees je in dan snap je hem.quote:
Ow ik kom dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
* Paramnesia vraagt The Sorrow mee
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
Ja jojoortje komt hequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
komen er lekkere chicks?
Dit geeft me zulke basisschool-humor momenten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom ook wel...
Hij vraagt 'komen er ook lekkere chicks?'quote:
ik moest weer lachen, jij bent tof.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hij vraagt 'komen er ook lekkere chicks?'
Koop een bril.
Jojoortje is een lekkere chick hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Koop een bril.
Ha ha ha ha!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Koop een bril.
Maak er dan maar 2 blauwe ogen van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jojoortje is een lekkere chick hoor
Gelukkig beschermt Yvonne mequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maak er dan maar 2 blauwe ogen van.
Van mij krijgt die kneus ook een bamzaaier.
tvptje ?!!? je bent wel medecreator hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef liiszle het volgende:
tvp'tje
ik ben het achter de schermen persoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
tvptje ?!!? je bent wel medecreator hoor
Nee , je zuigzoenen gevenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gaat ze met bier gooien en mensen met haar sjekjes branden?
Denk je dat ?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
In ruil voor bier , krijg je bescherming![]()
Wat een liefde!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
En een paar stoten voor je kin idioot
Een heuse fok! knokpartijquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
En een paar stoten voor je kin idioot
Die wordt wel gebitchedslapped door Hoi_Piepeloi.quote:
Ben het gewend van dingetje eeeh bonjovi die stuurt wel eens voicedingen op msnquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet schrikken van me Amsterdamse accent![]()
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een agressieAls iemand aan Paultjuhhh komt he
Dan zwaait er wat
JJ jankt nooit, ze is een stoere meid hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect jequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een agressieAls iemand aan Paultjuhhh komt he
Dan zwaait er wat
Ik ook , check mijn icoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect je![]()
![]()
dat twentse accent, instant invert-boner gewoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JJ jankt nooit, ze is een stoere meid hoor
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect je![]()
![]()
Ik vecht niet als een meisjequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
Die wordt wel gebitchedslapped door Hoi_Piepeloi.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...
Akoetsjiekoetjiekoeee....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voordeel, 2008 heb ik dan wel gehaaldquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Paramnesia het volgende:
Als Dirkh nou ook komt, dan is het paultjuhhh-deathday.
Internetheldenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...
Akoetsjiekoetjiekoeee....![]()
Daar hebben de 2e paultjuhhh piklikker.quote:
Allemaal een mes mee natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ben een allochtoon, ik kom met 20 man.
Hehehequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ben een allochtoon, ik kom met 20 man.
Dat rammen we er dan ook maar meteen uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet schrikken van me Amsterdamse accent![]()
Vraag ik me wel af wie je daarvoor mee gaat nemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat rammen we er dan ook maar meteen uit
Gekken die door Amsterdam lopen met ADO en Feyenoord shirts en een bijzonder plezante dag hebben gehadquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vraag ik me wel af wie je daarvoor mee gaat nemen![]()
Nou wow ik word al bangquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gekken die door Amsterdam lopen met ADO en Feyenoord shirts en een bijzonder plezante dag hebben gehad
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daar hebben de 2e paultjuhhh piklikker.
* ChipsZak. brings the weed and a baseball batquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
ga eens neukenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
TheSorrow hier dus
JE BENT GEWAARSCHUWD PAUL!
hup!
Met de hoeveelheid die Para heeft lijkt het me niet nodig weed mee te nemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
* ChipsZak. brings the weed and a baseball bat
Is het gezellig kinders?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
TheSorrow hier dus
JE BENT GEWAARSCHUWD PAUL!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Paramnesia het volgende:
vroeger hapte er nog wel eens iemand enorm, dan had je een heerlijke rel.
Nu is dat niet meer zo. [afbeelding]
Jammer olsentwinnetjequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja is idd jammer.
Ow paultjuhhhhhhh ik kom niet. Is me te ver rijden. Eindhoven FTW
.
hihi, grapje hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef VlaDje het volgende:
Als Jasza komt kom ik definitief niet!
Vind ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer olsentwinnetje [afbeelding]
Let's shove it up TS's assquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef Tmaatje het volgende:
Goh, klinkt gezellig...honkbalknuppel mee?
![]()
Paultjuhhh heeft al genoeg ervaring met dingen die in zijn reet worden gestoken.quote:
Jij bent toch die mod die heul veul bier kan drinken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
Heel misschien kom ik.
welke mod nou nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij bent toch die mod die heul veul bier kan drinken?
--Christiaan--quote:
Als JD misschien gaat, ga ik ook misschien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Als enter Berenanus meeneemt dan vind ik het een puick plan. Want B.a. + bier = tof.
Done²quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef MASD het volgende:
[..]
ga eens neuken [ afbeelding ] hup!
veel plezier
Neuken is lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi zingt: "Zoenen is gaaaaaf zwemmen is koudddd neuken is stoeeerrrrrrrr"![]()
![]()
Dan zet je Slayer met Angel of Death opquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja maar dan klinkt het liedje niet meer leuk
You go girl dudequote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar deze meet is voor onze stoere mensen die naar de Kijkduinmeet gaan echt een waste of time, ga je tijd niet aan Paul besteden manGrote mond op afstand, uiteindelijk terugkrabbelend en zielig doen, en dan in het echt waarschijnlijk je voeten kussende om hem niet te slaan
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan zet je Slayer met Angel of Death op[ afbeelding ]
Wacht maar totdat je bij em in de auto zitquote:
Jij zou ons op komen halenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:34 schreef outsidr het volgende:
Wacht maar totdat je bij em in de auto zit
Of bij mij
Als je Cannibal Corpse en dergelijke weet te verteren als muziekquote:
Respect +5quote:
Ik ga ook alleen om hem wat mental support te gevenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar deze meet is voor onze stoere mensen die naar de Kijkduinmeet gaan echt een waste of time, ga je tijd niet aan Paul besteden manGrote mond op afstand, uiteindelijk terugkrabbelend en zielig doen, en dan in het echt waarschijnlijk je voeten kussende om hem niet te slaan
Laat je niet misbruikenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen om hem wat mental support te geven![]()
Ik ben goehoedquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim naast je in de auto hebben is ook geen pretje.. Zit ie als een spastische josti mee te bewegen op alle mogelijke drums![]()
Anywayz, ik ben ff opfrissen e.d en daarna waarschijnlijk de stad in ofzo... Take it easy!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga ook alleen om hem wat mental support te geven![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim naast je in de auto hebben is ook geen pretje.. Zit ie als een spastische josti mee te bewegen op alle mogelijke drums![]()
Have funquote:Anywayz, ik ben ff opfrissen e.d en daarna waarschijnlijk de stad in ofzo... Take it easy!![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
je staat aan de verkeerde kant, Jana's-lang-verloren-broer
Alleen als ik bijrijder ben hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]whehehehehe wordt nog leuk
[..]
Have fun![]()
Neuh, wees maar niet bang.quote:
Ik lijk net zoveel op haar als jij op Bill Clintonquote:
Dan ga ik rijdenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:45 schreef outsidr het volgende:
Alleen als ik bijrijder ben hoor
Als ik zelf aan het rijden ben, zit ik niet als een spastische knuppel mee te drummen![]()
Dan gaan we met 180 in de vangrailquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan ga ik rijdenkan jij spasten
Ik kan alleen niet beloven dat we dan levend aankomen.
ik kan wel schakelen* hoi_piepeloi trots is
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan ga ik rijdenkan jij spasten
Ik kan alleen niet beloven dat we dan levend aankomen.
ik kan wel schakelen* hoi_piepeloi trots is
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik lijk net zoveel op haar als jij op Bill Clinton
Eerder met 220 ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan gaan we met 180 in de vangrail![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef outsidr het volgende:
Eerder met 220 ofzo.
Dan maken we er 240 vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
Als jullie zo mijn talenten in twijfel trekken wel ja
Mmh, dat knapt wel op voor Billquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had me zusje kunnen zijn
Kankerirritant is een beter woordquote:
Neee joh, 10+5quote:
Het ging toch goedquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kankerirritant is een beter woordIk moet me kunnen focussen op het rijden, mafkees
[..]
Neee joh, 10+5
omdat het makkelijk bereikbaar en groot genoeg is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:49 schreef Hardrebel het volgende:
Waarom worden allen meets in de stairways gehouden... die van cybernations ook al. Niet dat ik heen ga maar toch..
Verder wat die blauwe zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
Heel misschien kom ik.
smurfendiscriminatie.quote:
Goede keuze maat! (TheSorrow)quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef JDude het volgende:
Nou, ik zie nog steeds geen aanmelding van Berenanus, en verder alleen PUBertjes die heel stoer over neuken praten, dus schrap mij maar.
Aangezien TheSorrow niet gaat. Schrap me ook maar.quote:
Zouden ze niet eens wat kunnen sponsoren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef Shitonya het volgende:
oh wat verassend.. worden soms alle fok meetings in de stairway gehouden?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
valt mij op dat de meets waar paultjuhh heen gaat niet echt populair zijn
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
hoezo? kapotte glazen worden helemaal hip in 2008.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, kan de creature d'plaatje in de OP in het vervolg van de magic wand tool afblijven, bvd dank.
Oh? vorige keer waren er iets minder maar die keer ervoor en daarvoor waren er keiveelquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
Steeds meer FOK!kers, steeds meer die je gaan haten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh? vorige keer waren er iets minder maar die keer ervoor en daarvoor waren er keiveel![]()
Tis best met jequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Steeds meer FOK!kers, steeds meer die je gaan haten.
Tuurlijk paul, mijn hele fok leven draait om jou haten. Wat ik ben ik zonder jou.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tis best met jeAlsof de fokkers boeit of ik wel of niet kom
NIETS !quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Tuurlijk paul, mijn hele fok leven draait om jou haten. Wat ik ben ik zonder jou.
Ach je kan aan Yvonne vragen een aantal Fokkers te selecteren .quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tis best met jeAlsof de fokkers boeit of ik wel of niet kom
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef Noorseviking het volgende:
Ach je kan aan Yvonne vragen een aantal Fokkers te selecteren .
En als die niet op komen dagen een permaban geven.
![]()
Jewel hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:20 schreef Shitonya het volgende:
Kunnen ze die meetings niet afschaffen? Volgens mij hebben ze nooit echt succes...
2 meetings terug was het onderste gedeelte van stairway vol met fokkers hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:24 schreef Shitonya het volgende:
Gezien de opkomst niet hoor...
Het ligt er aan wie met het plan komt. Kijk naar de TS en je weet dat het gedoemd is te mislukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:24 schreef Shitonya het volgende:
Gezien de opkomst niet hoor...
Priceless dat gelul , de 1e onzin meet was toen moemoe en mij gedaan en toen kwamen er superveelquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie met het plan komt. Kijk naar de TS en je weet dat het gedoemd is te mislukken.
Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit het eerste topic van Paultjuhh is wat potentie heeft.
Yvonne was er toen niet hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
2 meetings terug was het onderste gedeelte van stairway vol met fokkers hoorinclusief alle onzin mods yvonne weet ik ut wie
![]()
Als je die van vorig jaar 29 september bedoelt: die had dan ook een verschrikkelijk hoog PUB-gehalte.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Priceless dat gelul , de 1e onzin meet was toen moemoe en mij gedaan en toen kwamen er superveel![]()
Maar boeiend , als er niemand komt dan niet
Dan doen we wel weer later een ONZmeetje
Ja nou, het is nu toch ook geen ONZ meetquote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je die van vorig jaar 29 september bedoelt: die had dan ook een verschrikkelijk hoog PUB-gehalte.
En als je nou bij de komers kijkt zie je gelijk al weer wat PUB-namen.
Ben je bang dat je er oud en lelijk uitziet tussen dat jonge grut?quote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je die van vorig jaar 29 september bedoelt: die had dan ook een verschrikkelijk hoog PUB-gehalte.
En er komt weer een PUB-naam bij.quote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken geen Breezertaal.quote:Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben je bang dat je er oud en lelijk uitziet tussen dat jonge grut?![]()
![]()
Als je het zo erg vind allemaal kom je toch nietquote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken geen Breezertaal.
Jij was toch modquote:Op maandag 12 november 2007 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kan geen mensen in de OP erbij zetten, dat moet een modje doen
Ja,want in plaats van 3 mensen komen er dan 4quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef enter het volgende:
En als iedereen nou even 1 Feb zegt,![]()
![]()
, gaat het zeker een toffe meet worden.
Ook goed,quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef enter het volgende:
Waarom doen we het niet op vrijdag 1 Feb?(komt beter uit)
Zuur voor je swa!quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken geen Breezertaal.
Dat komt jou beter uit, bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:28 schreef enter het volgende:
Waarom doen we het niet op vrijdag 1 Feb?(komt beter uit)
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef enter het volgende:
Maar maar maaaaaaar![]()
Den Haag
Utrecht
Groningen
Arnhem![]()
Topquote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef enter het volgende:
Maar maar maaaaaaar![]()
Den Haag
Utrecht
Groningen
Arnhem![]()
Ho! Ik wist nog van niets.. Maaaaaaar.... uhm... ik weet nog niet wat ik precies ga doen met oud/nieuw..quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
enter en ik gaan hem regelen. Wanneer wil je hem "baas"quote:Op donderdag 15 november 2007 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kwam spontaan klaar
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ja heb ik toch...
Als ik kom... Kom ik met Linkmiegel![]()
En mij!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb ik toch...
Als ik kom... Kom ik met Linkmiegel![]()
Anders doen we het in feb / maart? maar dan op een zaterdagavondquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:07 schreef liiszle het volgende:
whehhe.
ik kan heulemaal niet.
ik ben op stage
Denk je dat het nog door gaatquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Paramnesia het volgende:
Ow men. Is het op een vrijdag trouwens ofzo?
Tuurlijk niet, de organisator is Paultjuhhquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:52 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Denk je dat het nog door gaat!
Kijk. Now you're talking.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:40 schreef enter het volgende:
[..]
Anders doen we het in feb / maart? maar dan op een zaterdagavond![]()
Dat is beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef enter het volgende:
[..]
Zaterdag 1 8 maart, ONZ Arnhem meet!![]()
meer informatie volgt nog, genoeg tijd![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef enter het volgende:
[..]
Zaterdag 1 maart, ONZ Arnhem meet!![]()
kijk als het in arnhem is, kom ik ook welquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef enter het volgende:
[..]
Zaterdag 1 maart, ONZ Arnhem meet!![]()
Meet is al geweestquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar zijn al die aanmeldingen?
Oohhhh! Nou dan kom ik niet meer hoor!quote:
Kutquote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schop
* Surveillance-Fiets komt
Pleas.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schop
* Surveillance-Fiets komt
Alles met veel PUB'ers is in stairway, dus utrecht.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
JAAAAAAAA ik kom alleen als het in utrecht is
Hohoquote:Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga dus gewoon bier drinken met riii en fiets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |