Een heuse fok! knokpartijquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
En een paar stoten voor je kin idioot
Die wordt wel gebitchedslapped door Hoi_Piepeloi.quote:
Ben het gewend van dingetje eeeh bonjovi die stuurt wel eens voicedingen op msnquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet schrikken van me Amsterdamse accent![]()
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een agressieAls iemand aan Paultjuhhh komt he
Dan zwaait er wat
JJ jankt nooit, ze is een stoere meid hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect jequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een agressieAls iemand aan Paultjuhhh komt he
Dan zwaait er wat
Ik ook , check mijn icoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect je![]()
![]()
dat twentse accent, instant invert-boner gewoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JJ jankt nooit, ze is een stoere meid hoor
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect je![]()
![]()
Ik vecht niet als een meisjequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
Die wordt wel gebitchedslapped door Hoi_Piepeloi.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...
Akoetsjiekoetjiekoeee....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voordeel, 2008 heb ik dan wel gehaaldquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Paramnesia het volgende:
Als Dirkh nou ook komt, dan is het paultjuhhh-deathday.
Internetheldenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...
Akoetsjiekoetjiekoeee....![]()
Daar hebben de 2e paultjuhhh piklikker.quote:
Allemaal een mes mee natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ben een allochtoon, ik kom met 20 man.
Hehehequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ben een allochtoon, ik kom met 20 man.
Dat rammen we er dan ook maar meteen uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet schrikken van me Amsterdamse accent![]()
Vraag ik me wel af wie je daarvoor mee gaat nemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat rammen we er dan ook maar meteen uit
Gekken die door Amsterdam lopen met ADO en Feyenoord shirts en een bijzonder plezante dag hebben gehadquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vraag ik me wel af wie je daarvoor mee gaat nemen![]()
Nou wow ik word al bangquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Gekken die door Amsterdam lopen met ADO en Feyenoord shirts en een bijzonder plezante dag hebben gehad
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daar hebben de 2e paultjuhhh piklikker.
* ChipsZak. brings the weed and a baseball batquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
Krijg je ook je eerste blauwe oog van het jaar.
* Paramnesia vraagt The Sorrow mee
ga eens neukenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
TheSorrow hier dus
JE BENT GEWAARSCHUWD PAUL!
hup!
Met de hoeveelheid die Para heeft lijkt het me niet nodig weed mee te nemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
* ChipsZak. brings the weed and a baseball bat
Is het gezellig kinders?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
TheSorrow hier dus
JE BENT GEWAARSCHUWD PAUL!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Paramnesia het volgende:
vroeger hapte er nog wel eens iemand enorm, dan had je een heerlijke rel.
Nu is dat niet meer zo. [afbeelding]
Jammer olsentwinnetjequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja is idd jammer.
Ow paultjuhhhhhhh ik kom niet. Is me te ver rijden. Eindhoven FTW
.
hihi, grapje hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:12 schreef VlaDje het volgende:
Als Jasza komt kom ik definitief niet!
Vind ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer olsentwinnetje [afbeelding]
Let's shove it up TS's assquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef Tmaatje het volgende:
Goh, klinkt gezellig...honkbalknuppel mee?
![]()
Paultjuhhh heeft al genoeg ervaring met dingen die in zijn reet worden gestoken.quote:
Jij bent toch die mod die heul veul bier kan drinken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
Heel misschien kom ik.
welke mod nou nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij bent toch die mod die heul veul bier kan drinken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |