quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:50 schreef murp het volgende:
euhm... ik moet toch eens van de partij zijn he?
Waar blijven de bier en tieten topics eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Als enter Berenanus meeneemt dan vind ik het een puick plan. Want B.a. + bier = tof.
Huh wie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
Krijg je ook je eerste blauwe oog van het jaar.
whehehe Paultjuuh natuurlijk. Is een verwijzing naar een relletje van eerder. Lees je in dan snap je hem.quote:
Ow ik kom dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
* Paramnesia vraagt The Sorrow mee
ik moest lachen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
Ja jojoortje komt hequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
komen er lekkere chicks?
Dit geeft me zulke basisschool-humor momenten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom ook wel...
Hij vraagt 'komen er ook lekkere chicks?'quote:
ik moest weer lachen, jij bent tof.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hij vraagt 'komen er ook lekkere chicks?'
Koop een bril.
Jojoortje is een lekkere chick hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Koop een bril.
Ha ha ha ha!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Koop een bril.
Maak er dan maar 2 blauwe ogen van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef Paramnesia het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jojoortje is een lekkere chick hoor
Gelukkig beschermt Yvonne mequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maak er dan maar 2 blauwe ogen van.
Van mij krijgt die kneus ook een bamzaaier.
tvptje ?!!? je bent wel medecreator hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef liiszle het volgende:
tvp'tje
ik ben het achter de schermen persoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
tvptje ?!!? je bent wel medecreator hoor
Nee , je zuigzoenen gevenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gaat ze met bier gooien en mensen met haar sjekjes branden?
Denk je dat ?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
In ruil voor bier , krijg je bescherming![]()
Wat een liefde!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
En een paar stoten voor je kin idioot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |