Een heuse fok! knokpartijquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:23 schreef outsidr het volgende:
En een paar stoten voor je kin idioot
Die wordt wel gebitchedslapped door Hoi_Piepeloi.quote:
Ben het gewend van dingetje eeeh bonjovi die stuurt wel eens voicedingen op msnquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet schrikken van me Amsterdamse accent![]()
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een agressieAls iemand aan Paultjuhhh komt he
Dan zwaait er wat
JJ jankt nooit, ze is een stoere meid hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect jequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een agressieAls iemand aan Paultjuhhh komt he
Dan zwaait er wat
Ik ook , check mijn icoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect je![]()
![]()
dat twentse accent, instant invert-boner gewoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JJ jankt nooit, ze is een stoere meid hoor
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je dan stampvoeten en gaan janken in een hoekje.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is dat je voor Ajax bent, dus ik respect je![]()
![]()
Ik vecht niet als een meisjequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
Die wordt wel gebitchedslapped door Hoi_Piepeloi.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...
Akoetsjiekoetjiekoeee....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 voordeel, 2008 heb ik dan wel gehaaldquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Paramnesia het volgende:
Als Dirkh nou ook komt, dan is het paultjuhhh-deathday.
Internetheldenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op de meet het minste zegt van allemaal... Zo'n verlegen knulletje...
Akoetsjiekoetjiekoeee....![]()
Daar hebben de 2e paultjuhhh piklikker.quote:
Allemaal een mes mee natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ben een allochtoon, ik kom met 20 man.
Hehehequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ben een allochtoon, ik kom met 20 man.
Dat rammen we er dan ook maar meteen uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet schrikken van me Amsterdamse accent![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |