*zucht*quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
je staat aan de verkeerde kant, Jana's-lang-verloren-broer
Alleen als ik bijrijder ben hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]whehehehehe wordt nog leuk
[..]
Have fun![]()
Neuh, wees maar niet bang.quote:
Ik lijk net zoveel op haar als jij op Bill Clintonquote:
Dan ga ik rijdenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:45 schreef outsidr het volgende:
Alleen als ik bijrijder ben hoor
Als ik zelf aan het rijden ben, zit ik niet als een spastische knuppel mee te drummen![]()
Dan gaan we met 180 in de vangrailquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan ga ik rijdenkan jij spasten
Ik kan alleen niet beloven dat we dan levend aankomen.
ik kan wel schakelen* hoi_piepeloi trots is
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan ga ik rijdenkan jij spasten
Ik kan alleen niet beloven dat we dan levend aankomen.
ik kan wel schakelen* hoi_piepeloi trots is
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik lijk net zoveel op haar als jij op Bill Clinton
Eerder met 220 ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan gaan we met 180 in de vangrail![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef outsidr het volgende:
Eerder met 220 ofzo.
Dan maken we er 240 vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
Als jullie zo mijn talenten in twijfel trekken wel ja
Mmh, dat knapt wel op voor Billquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had me zusje kunnen zijn
Kankerirritant is een beter woordquote:
Neee joh, 10+5quote:
Het ging toch goedquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kankerirritant is een beter woordIk moet me kunnen focussen op het rijden, mafkees
[..]
Neee joh, 10+5
omdat het makkelijk bereikbaar en groot genoeg is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:49 schreef Hardrebel het volgende:
Waarom worden allen meets in de stairways gehouden... die van cybernations ook al. Niet dat ik heen ga maar toch..
Verder wat die blauwe zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
Heel misschien kom ik.
smurfendiscriminatie.quote:
Goede keuze maat! (TheSorrow)quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef JDude het volgende:
Nou, ik zie nog steeds geen aanmelding van Berenanus, en verder alleen PUBertjes die heel stoer over neuken praten, dus schrap mij maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |