--Christiaan--quote:
Als JD misschien gaat, ga ik ook misschien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Als enter Berenanus meeneemt dan vind ik het een puick plan. Want B.a. + bier = tof.
Done²quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:53 schreef MASD het volgende:
[..]
ga eens neuken [ afbeelding ] hup!
veel plezier
Neuken is lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi zingt: "Zoenen is gaaaaaf zwemmen is koudddd neuken is stoeeerrrrrrrr"![]()
![]()
Dan zet je Slayer met Angel of Death opquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja maar dan klinkt het liedje niet meer leuk
You go girl dudequote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar deze meet is voor onze stoere mensen die naar de Kijkduinmeet gaan echt een waste of time, ga je tijd niet aan Paul besteden manGrote mond op afstand, uiteindelijk terugkrabbelend en zielig doen, en dan in het echt waarschijnlijk je voeten kussende om hem niet te slaan
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan zet je Slayer met Angel of Death op[ afbeelding ]
Wacht maar totdat je bij em in de auto zitquote:
Jij zou ons op komen halenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:34 schreef outsidr het volgende:
Wacht maar totdat je bij em in de auto zit
Of bij mij
Als je Cannibal Corpse en dergelijke weet te verteren als muziekquote:
Respect +5quote:
Ik ga ook alleen om hem wat mental support te gevenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar deze meet is voor onze stoere mensen die naar de Kijkduinmeet gaan echt een waste of time, ga je tijd niet aan Paul besteden manGrote mond op afstand, uiteindelijk terugkrabbelend en zielig doen, en dan in het echt waarschijnlijk je voeten kussende om hem niet te slaan
Laat je niet misbruikenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen om hem wat mental support te geven![]()
Ik ben goehoedquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim naast je in de auto hebben is ook geen pretje.. Zit ie als een spastische josti mee te bewegen op alle mogelijke drums![]()
Anywayz, ik ben ff opfrissen e.d en daarna waarschijnlijk de stad in ofzo... Take it easy!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga ook alleen om hem wat mental support te geven![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim naast je in de auto hebben is ook geen pretje.. Zit ie als een spastische josti mee te bewegen op alle mogelijke drums![]()
Have funquote:Anywayz, ik ben ff opfrissen e.d en daarna waarschijnlijk de stad in ofzo... Take it easy!![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
je staat aan de verkeerde kant, Jana's-lang-verloren-broer
Alleen als ik bijrijder ben hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]whehehehehe wordt nog leuk
[..]
Have fun![]()
Neuh, wees maar niet bang.quote:
Ik lijk net zoveel op haar als jij op Bill Clintonquote:
Dan ga ik rijdenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:45 schreef outsidr het volgende:
Alleen als ik bijrijder ben hoor
Als ik zelf aan het rijden ben, zit ik niet als een spastische knuppel mee te drummen![]()
Dan gaan we met 180 in de vangrailquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan ga ik rijdenkan jij spasten
Ik kan alleen niet beloven dat we dan levend aankomen.
ik kan wel schakelen* hoi_piepeloi trots is
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan ga ik rijdenkan jij spasten
Ik kan alleen niet beloven dat we dan levend aankomen.
ik kan wel schakelen* hoi_piepeloi trots is
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik lijk net zoveel op haar als jij op Bill Clinton
Eerder met 220 ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan gaan we met 180 in de vangrail![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef outsidr het volgende:
Eerder met 220 ofzo.
Dan maken we er 240 vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
Als jullie zo mijn talenten in twijfel trekken wel ja
Mmh, dat knapt wel op voor Billquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had me zusje kunnen zijn
Kankerirritant is een beter woordquote:
Neee joh, 10+5quote:
Het ging toch goedquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kankerirritant is een beter woordIk moet me kunnen focussen op het rijden, mafkees
[..]
Neee joh, 10+5
omdat het makkelijk bereikbaar en groot genoeg is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:49 schreef Hardrebel het volgende:
Waarom worden allen meets in de stairways gehouden... die van cybernations ook al. Niet dat ik heen ga maar toch..
Verder wat die blauwe zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
Heel misschien kom ik.
smurfendiscriminatie.quote:
Goede keuze maat! (TheSorrow)quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:32 schreef JDude het volgende:
Nou, ik zie nog steeds geen aanmelding van Berenanus, en verder alleen PUBertjes die heel stoer over neuken praten, dus schrap mij maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |