Aangezien TheSorrow niet gaat. Schrap me ook maar.quote:
Zouden ze niet eens wat kunnen sponsoren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:46 schreef Shitonya het volgende:
oh wat verassend.. worden soms alle fok meetings in de stairway gehouden?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
valt mij op dat de meets waar paultjuhh heen gaat niet echt populair zijn
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
hoezo? kapotte glazen worden helemaal hip in 2008.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, kan de creature d'plaatje in de OP in het vervolg van de magic wand tool afblijven, bvd dank.
Oh? vorige keer waren er iets minder maar die keer ervoor en daarvoor waren er keiveelquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef MASD het volgende:
Steeds meer FOK!kers, steeds meer die je gaan haten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh? vorige keer waren er iets minder maar die keer ervoor en daarvoor waren er keiveel![]()
Tis best met jequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Steeds meer FOK!kers, steeds meer die je gaan haten.
Tuurlijk paul, mijn hele fok leven draait om jou haten. Wat ik ben ik zonder jou.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tis best met jeAlsof de fokkers boeit of ik wel of niet kom
NIETS !quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Tuurlijk paul, mijn hele fok leven draait om jou haten. Wat ik ben ik zonder jou.
Ach je kan aan Yvonne vragen een aantal Fokkers te selecteren .quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tis best met jeAlsof de fokkers boeit of ik wel of niet kom
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:43 schreef Noorseviking het volgende:
Ach je kan aan Yvonne vragen een aantal Fokkers te selecteren .
En als die niet op komen dagen een permaban geven.
![]()
Jewel hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:20 schreef Shitonya het volgende:
Kunnen ze die meetings niet afschaffen? Volgens mij hebben ze nooit echt succes...
2 meetings terug was het onderste gedeelte van stairway vol met fokkers hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:24 schreef Shitonya het volgende:
Gezien de opkomst niet hoor...
Het ligt er aan wie met het plan komt. Kijk naar de TS en je weet dat het gedoemd is te mislukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:24 schreef Shitonya het volgende:
Gezien de opkomst niet hoor...
Priceless dat gelul , de 1e onzin meet was toen moemoe en mij gedaan en toen kwamen er superveelquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie met het plan komt. Kijk naar de TS en je weet dat het gedoemd is te mislukken.
Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit het eerste topic van Paultjuhh is wat potentie heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |