Op een Yvonne topic?quote:
Roep um effe?quote:
Mot je een ban?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
Kuttopic
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn hier 14-jarigen, of kunnen we verder met ons liefdesspel?
sluit het één het ander uit dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn hier 14-jarigen, of kunnen we verder met ons liefdesspel?
is dat gerekend in anale, orale of vaginale jaren?quote:
Dit is deel 2quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel toegeven dat het echt een kuttopic is.
Via de neus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dat gerekend in anale, orale of vaginale jaren?
Wacht nou maar ff.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel toegeven dat het echt een kuttopic is.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef RacerDKB het volgende:
En sorry mevrouw Yvonne, dit topic heeft wel wat
Het is niet zo kut. Het is eigenlijk best wel goed [ afbeelding ]
Kusje
dat is niet eens nodig bij paultjuhh, maar thanksquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef Maki-maki. het volgende:
Zeg laffer, als je fysiek geweld gaat gebruiken om hem op te voeden, krijg je een deegroller en een taser van mij.
Zouden we zo'n geluk hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:39 schreef laffer het volgende:
misschien heeft ie al zelfmoord gepleegd![]()
kan toch??![]()
Neu hij zit ergens uit te huilen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:39 schreef laffer het volgende:
misschien heeft ie al zelfmoord gepleegd![]()
kan toch??![]()
Nog dieper en je bent gestikt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:34 schreef RacerDKB het volgende:
En sorry mevrouw Yvonne, dit topic heeft wel wat
Het is niet zo kut. Het is eigenlijk best wel goed [ afbeelding ]
Kusje
Ik heb al een keer lief tegen yvonne gedaan voor een unbanaanvraag, dus dan kan het hier toch ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog dieper en je bent gestikt...![]()
waar ben jij mod van?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi!
Bruinwerker....quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een blauw-rood topic.
Mag ik een wit kleurtje bij me naam? [ afbeelding ]
ben nog met hem bezig, klik maar op m`n naamquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef static het volgende:
Als laffer klaar met hem is wil ik nog even.
Vind ik nou gemeen om Murp zo te noemen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Maki-maki. het volgende:
Komt die eencellige hork nog?
Dan ga ik hier zo weer verder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef laffer het volgende:
[..]
ben nog met hem bezig, klik maar op m`n naam![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind ik nou gemeen om Murp zo te noemen...
Gelukkig nieuw Zaterdag!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |