We moeten wat doen. Ik heb al een mailtje naar RTL gestuurd (quote:Op donderdag 1 november 2007 13:25 schreef Piles het volgende:
een topic wat ongeveer elk jaar weer terugkomt
Maar ik ben het wel met je eens
JUIST! That's the spirit! Ik heb Danny al een PM! gestuurd om een of andere actie op touw te zetten. Als jullie mede-FOK!kers nou eens RTL bestoken met mailtjes dat jullie Harry terug op de buis willen. Actie voeren moeten we, keiharde actie! Komt allen in contact met de mensen die voor Harry werken, want de man heeft zelf geen home/web-page. FOK!kers staat op en spreek!quote:Op donderdag 1 november 2007 13:35 schreef kasper het volgende:
Idd, Harry terug op de buis.
Met een leuk programma rond het EK 2008.
En dat moet dus volgend jaar anders.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:54 schreef PizzaSalami het volgende:
In 2006 keert hij terug op de Nederlandse televisie. Ditmaal werkt hij voor de TROS, hij doet daar het programma Zomeravondcafé waarin hij reportages maakt over het WK Voetbal dat dat jaar gehouden wordt in Duitsland.
Ach, wie niet tegenwoordigquote:Op donderdag 1 november 2007 14:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Het schijnt dan wel weer een ontzettende klootzak te zijn zodra de camera's niet meer draaien...
quote:Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor de e-mail.
Wij gaan het verzoek indienen en wie weet kunt u Harry in de toekomst weer op de tv terug zien.
Wij raden u aan goed de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Harry is terug bij de nieuwste show dus als gastquote:HARRY VERMEEGEN
Oke, hij maakt hilarische programma's. We noemen Pisa, Verona en de onverbeterlijke Nieuwe Koeien. Maar Harry Vermeegen is meer. Hij werkte als journalist voor verschillende vakbladen en presenteerde tussendoor ook nog een radioprogramma. Na zich even in de States te hebben teruggetrokken, laat hij zijn hoofd nu weer af en toe zien op televisie. Een bezoekje aan De Nieuwste Show mag dan natuurlijk niet ontbreken.
Dat is wel toevalligquote:Op donderdag 1 november 2007 20:08 schreef paultjuhhh het volgende:
HARRY IS TERUG !!
[..]
Harry is terug bij de nieuwste show dus als gast
En? Komt hij terug met een eigen (voetbal)programma?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Harry was dus gisteren bij de nieuwste show
Patrick vroeg vanalles, maar niet of ie terug op tv komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef kasper het volgende:
[..]
En? Komt hij terug met een eigen (voetbal)programma?
wie weet , was dit je laatste weekquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat programma keek ik echt elke week
hier moet je wezen: Paultjuhhh, Laffer zoekt jequote:
Mods die topics verbaggeren het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef laffer het volgende:
[..]
hier moet je wezen: Paultjuhhh, Laffer zoekt je
kom dan hier, lamlul!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mods die topics verbaggeren het moet niet gekker worden![]()
Patriek Lodiers is wel de slechtste interviewer/grappenverteller/presentator on earth..quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Patrick vroeg vanalles, maar niet of ie terug op tv komt
Of de vragen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef sjeppert het volgende:
het oefenen van de snoekduik met jaap stam was goud
Ik wil ze verdomme in een DVD-box. Met gouden omranding, en een bijgeleverde deurposter met Harry d'rop! Ik wil extra's! Ik wil interviews! Ik wil bloopers! Ik wil The Making Of De Regenjas!quote:
Schandalig. Historisch materiaal wordt gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef Piles het volgende:
http://www.speurders.nl/m(...)_regenjas_2_dvd.html is het enige wat ik kan vinden
geweldigquote:
Ik heb wat gemist volgens mij. Hoe kom jij aan een blauwe naam?quote:
jij loopt echt weken achterquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist volgens mij. Hoe kom jij aan een blauwe naam?
Dat kan inderdaad kloppenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij loopt echt weken achter [ afbeelding ]
Nee. Davids wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:45 schreef Harmen1984 het volgende:
Hier dacht ik deze week toevallig aan![]()
Zou briljant zijn als Harry nog één keer kon vlammen. Ik ben alleen bang dat de huidige generatie voetballers er minder voor open staat dan destijds het geval was...![]()
Hoor je Johnny Heitinga al zeggen: "Je bent te laat, Harry"
Geen spat veranderd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |