wie weet , was dit je laatste weekquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat programma keek ik echt elke week
hier moet je wezen: Paultjuhhh, Laffer zoekt jequote:
Mods die topics verbaggeren het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef laffer het volgende:
[..]
hier moet je wezen: Paultjuhhh, Laffer zoekt je
kom dan hier, lamlul!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mods die topics verbaggeren het moet niet gekker worden![]()
Patriek Lodiers is wel de slechtste interviewer/grappenverteller/presentator on earth..quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Patrick vroeg vanalles, maar niet of ie terug op tv komt
Of de vragen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef sjeppert het volgende:
het oefenen van de snoekduik met jaap stam was goud
Ik wil ze verdomme in een DVD-box. Met gouden omranding, en een bijgeleverde deurposter met Harry d'rop! Ik wil extra's! Ik wil interviews! Ik wil bloopers! Ik wil The Making Of De Regenjas!quote:
Schandalig. Historisch materiaal wordt gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef Piles het volgende:
http://www.speurders.nl/m(...)_regenjas_2_dvd.html is het enige wat ik kan vinden
geweldigquote:
Ik heb wat gemist volgens mij. Hoe kom jij aan een blauwe naam?quote:
jij loopt echt weken achterquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist volgens mij. Hoe kom jij aan een blauwe naam?
Dat kan inderdaad kloppenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij loopt echt weken achter [ afbeelding ]
Nee. Davids wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:45 schreef Harmen1984 het volgende:
Hier dacht ik deze week toevallig aan![]()
Zou briljant zijn als Harry nog één keer kon vlammen. Ik ben alleen bang dat de huidige generatie voetballers er minder voor open staat dan destijds het geval was...![]()
Hoor je Johnny Heitinga al zeggen: "Je bent te laat, Harry"
Geen spat veranderd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |