ow ik dacht samson!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:27 schreef MASD het volgende:
paul zit in zijn bunker. heb gehoord dat de sodom en gomorra's achter hem aan zitten.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
laffer zit achter paultjuh aan?
En daar is de nummer zoveel van de meest debiele penetrante amoebes die hier rondloopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
laffer zit achter paultjuh aan?
Jezus als zelfs mods je al zo betitelen wordt het tijd voor een kloontjuh!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:46 schreef static het volgende:
[..]
En daar is de nummer zoveel van de meest debiele penetrante amoebes die hier rondloopt.
En daarom houden we van je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
ik ga elke dag dat stuk nageboorte hier stalken totdat ie er helemaal ziek van wordt![]()
ik heb hem mijn vertrouwen gegeven en dat heeft ie beschaamd, en nu krijgt ie een nare tijd op FOK!![]()
Deze uitspraak lijkt mij een goede reden om jou tot Admin te benoemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
ik ga elke dag dat stuk nageboorte hier stalken totdat ie er helemaal ziek van wordt![]()
ik heb hem mijn vertrouwen gegeven en dat heeft ie beschaamd, en nu krijgt ie een nare tijd op FOK!![]()
Leg dat eens uit, waarom zou je dat stuk roadkill vertrouwen geven? Zelfs een kruising tussen Stevie Wonder en een veroordeelde dief uit Iran, ziet en voelt dat dat debieltje geen enkele toegevoegde waarde heeft op FOK!, behalve dat ie Nolius eens kan versterken op de de radio, om zo iedereen te overschreeuwen (dat doen ze bij Evers ook, zo hard mogelijk schreeuwen, dom om elkaar lachen en cashen)quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
...ik heb hem mijn vertrouwen gegeven...
nu is het topic pas echt afquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:07 schreef Renesite het volgende:
*schop*!
Willem II is dat niet die club die zonder trainer zitquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:08 schreef Tmaatje het volgende:
Ach als Paultjuhhh een paar Willem II supporters tegenkomt is dat ook geregeld.
Neu dat is die club die zonder voetballers zit...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Willem II is dat niet die club die zonder trainer zit![]()
ow leuk macremeejehquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef laffer het volgende:
hier een instructie voor je paultjuhhh![]()
[ afbeelding ]
WEL ZELF TOUW KOPEN HÈ![]()
tja, maar van sommige gasten kom je niet af, die blijven maar hangenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, maar van sommige gasten kom je niet af, die blijven maar hangen![]()
Die debiel die niks langer dan twee dagen kan volhouden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
wie is paultjuhhh nou weer?
Ik zou het doen als ik de rechten had.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik vermoed dat er wel en leuk forumcrew topic loopt, waar voor zeker het idee al is geoppert om het topic naar buiten te schoppen. Ik zou zeggen: Doen!
Hahaquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik vermoed dat er wel en leuk forumcrew topic loopt, waar voor zeker het idee al is geoppert om het topic naar buiten te schoppen. Ik zou zeggen: Doen!
topic is al dichtquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cakequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh![]()
Wel vermakelijk om te lezen, wat een afgang
En een borrel toequote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef laffer het volgende:
[..]
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cake![]()
No worries, ik doneer het.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef laffer het volgende:
hier een instructie voor je paultjuhhh![]()
[ afbeelding ]
WEL ZELF TOUW KOPEN HÈ![]()
Graag !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
Bier?
Paultjuhhh is weg, daar drinken we opquote:Op zondag 11 november 2007 00:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Graag !![]()
eerste zinnige opmerking in dit topic![]()
als we dat kunnen declareren op z`n uitvaartverzekeringquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |