ow ik dacht samson!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:27 schreef MASD het volgende:
paul zit in zijn bunker. heb gehoord dat de sodom en gomorra's achter hem aan zitten.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
laffer zit achter paultjuh aan?
En daar is de nummer zoveel van de meest debiele penetrante amoebes die hier rondloopt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
laffer zit achter paultjuh aan?
Jezus als zelfs mods je al zo betitelen wordt het tijd voor een kloontjuh!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:46 schreef static het volgende:
[..]
En daar is de nummer zoveel van de meest debiele penetrante amoebes die hier rondloopt.
En daarom houden we van je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
ik ga elke dag dat stuk nageboorte hier stalken totdat ie er helemaal ziek van wordt![]()
ik heb hem mijn vertrouwen gegeven en dat heeft ie beschaamd, en nu krijgt ie een nare tijd op FOK!![]()
Deze uitspraak lijkt mij een goede reden om jou tot Admin te benoemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
ik ga elke dag dat stuk nageboorte hier stalken totdat ie er helemaal ziek van wordt![]()
ik heb hem mijn vertrouwen gegeven en dat heeft ie beschaamd, en nu krijgt ie een nare tijd op FOK!![]()
Leg dat eens uit, waarom zou je dat stuk roadkill vertrouwen geven? Zelfs een kruising tussen Stevie Wonder en een veroordeelde dief uit Iran, ziet en voelt dat dat debieltje geen enkele toegevoegde waarde heeft op FOK!, behalve dat ie Nolius eens kan versterken op de de radio, om zo iedereen te overschreeuwen (dat doen ze bij Evers ook, zo hard mogelijk schreeuwen, dom om elkaar lachen en cashen)quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
...ik heb hem mijn vertrouwen gegeven...
nu is het topic pas echt afquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:07 schreef Renesite het volgende:
*schop*!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |