Willem II is dat niet die club die zonder trainer zitquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:08 schreef Tmaatje het volgende:
Ach als Paultjuhhh een paar Willem II supporters tegenkomt is dat ook geregeld.
Neu dat is die club die zonder voetballers zit...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Willem II is dat niet die club die zonder trainer zit![]()
ow leuk macremeejehquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef laffer het volgende:
hier een instructie voor je paultjuhhh![]()
[ afbeelding ]
WEL ZELF TOUW KOPEN HÈ![]()
tja, maar van sommige gasten kom je niet af, die blijven maar hangenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, maar van sommige gasten kom je niet af, die blijven maar hangen![]()
Die debiel die niks langer dan twee dagen kan volhouden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
wie is paultjuhhh nou weer?
Ik zou het doen als ik de rechten had.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik vermoed dat er wel en leuk forumcrew topic loopt, waar voor zeker het idee al is geoppert om het topic naar buiten te schoppen. Ik zou zeggen: Doen!
Hahaquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Ik vermoed dat er wel en leuk forumcrew topic loopt, waar voor zeker het idee al is geoppert om het topic naar buiten te schoppen. Ik zou zeggen: Doen!
topic is al dichtquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cakequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh![]()
Wel vermakelijk om te lezen, wat een afgang
En een borrel toequote:Op zondag 11 november 2007 00:00 schreef laffer het volgende:
[..]
behoorlijk, en daarom moet ie doodt, ik heb wel trek in gratis koffie met cake![]()
No worries, ik doneer het.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef laffer het volgende:
hier een instructie voor je paultjuhhh![]()
[ afbeelding ]
WEL ZELF TOUW KOPEN HÈ![]()
Graag !quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:48 schreef The_Terminator het volgende:
Bier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |