Oh beterschap en neem iets tegen! Trustequote:
Sorry. Je reputatie was zo besmet met kut-TTs & zielige kruistochten dat ik dacht: Ik maak even iets tofs voor m'n geboortejaar.quote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef Cairon het volgende:
slotje, jij deed niet de laatste post, dus het nieuwe topic is van mijn hand:
homo 1988 - Ego-murder in the creche, who prays for Satan?
Je was te langzaam, klinkt me bekend in de oren. Voor de zoveelste keer ben je slom.quote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef Cairon het volgende:
slotje, jij deed niet de laatste post, dus het nieuwe topic is van mijn hand:
homo 1988 - Ego-murder in the creche, who prays for Satan?
En deze was eerder, dus hier verder.quote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry. Je reputatie was zo besmet met kut-TTs & zielige kruistochten dat ik dacht: Ik maak even iets tofs voor m'n geboortejaar.
Mja. Gister begonnen.quote:
Van wiequote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Gister begonnen.
Van die stomme steken, weeën.
Zou ik zwanger zijn?
Je denkt dat ik alle namen weet van de afgelopen 9 maanden?quote:
Ik zet m'n geld op God.quote:
Je moet dan ook een lijst bijhouden mutsquote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt dat ik alle namen weet van de afgelopen 9 maanden?
Is de vraag of het onbevlekt is geweest.quote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zet m'n geld op God.
Ow hemelquote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Cairon het volgende:
Boeiend, ik lees ze, ik zwengel discussie aan.
Sjah als CDP graag dit topic wil hebben en zich niet aan de regels houd... then so be it.
Nooit gedacht dat ik deze term zou gebruiken maar: Pwned!!!!!quote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Cairon het volgende:
Sjah als CDP graag dit topic wil hebben en zich niet aan de regels houd... then so be it.
Wat betekend het?quote:Op maandag 5 november 2007 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik deze term zou gebruiken maar: Pwned!!!!!
![]()
ja CDP geeft niets meer om de regels.quote:Op maandag 5 november 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
De Regels. [ afbeelding ].
quote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wat betekend het?
quote:Pwn is a slang term that implies domination and/or humiliation of a rival. It sprang from the similar term "owned" and is used primarily in the Internet gaming culture to taunt an opponent that has just been soundly defeated. Examples include "pwnage" or "you just got pwned".
Dat dus, en idem voor overdreven veel plaatjes.quote:Op maandag 5 november 2007 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Cairon, het copy/paste'n van die lappen tekst kan je achterwege laten. Niemand leest ze.
Ik heb je al geantwoord via PM dat dit topic openblijft omdat het eerder geopend is, als je denkt je te moeten gedragen als een klein kind en het hier voor de rest te moeten verzieken denk ik dat we je even je postrechten moeten afnemen...quote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Cairon het volgende:
Boeiend, ik lees ze, ik zwengel discussie aan.
Damn, zit niet zo te janken elke keer over die topics die je niet op tijd opent.quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Cairon het volgende:
Nee: remlof gooit je topic dicht. Niet ik.quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Cairon het volgende:
ja CDP geeft niets meer om de regels.
Oh nee! Waar moet m'n leven heen als ik op 31 januari 20 ben en een normaal persoon niet meer met me wil afspreken? Misschien moet ik dan ook maar zo bitter als jou worden.quote:De regels zijn dood voor CDP... die zich weer speciaal moet voelen omdat hij zogenaamd in dat verlepte jaar 1988 geboren is... oeh geen 20... geen wonder dat Nathan nog met hem naar de film wil... in 2008 heeft hij dat geluk niet meer.
Heb je 1 februari al iets te doen?quote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh nee! Waar moet m'n leven heen als ik op 31 januari 20 ben en een normaal persoon niet meer met me wil afspreken? Misschien moet ik dan ook maar zo bitter als jou worden.
Was dat niet Sam?quote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Cairon het volgende:
oh wacht ik doe net zo drama queen als Nathan
Ik kom nooit meer in het topic! Nooit meer!
hoe vaak heeft hij dat al wel niet gezegd... en bij iedere minderjarige n00b kwam hij weer om de hoek kijken.
Nee, sorry. Dan lig ik met een andere slet in bed. Oh nee, wacht dat is Roel's beeld van mij.quote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef NathaN het volgende:
Heb je 1 februari al iets te doen?
20 al weer?quote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee: remlof gooit je topic dicht. Niet ik.
[..]
Oh nee! Waar moet m'n leven heen als ik op 31 januari 20 ben en een normaal persoon niet meer met me wil afspreken? Misschien moet ik dan ook maar zo bitter als jou worden.
7 dagen voor mijn verjaardag!quote:
Je werkt die vriendinnen tussendoor ook zeker even af. Gewoon voor d'rbij.quote:Op maandag 5 november 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dan lig ik met een andere slet in bed. Oh nee, wacht dat is Roel's beeld van mij.
Ik denk dat ik of nog lig bij te komen van een avondje gezellig met vriendinnen of saai series heb gekeken.
Lichamelijk dan he? Geestelijk schommel ik heel erg. Het laagste is 14, het hoogste: god knows.quote:
Ze zien allemaal zo jong uit en zo Nederlands dont like itquote:Op maandag 5 november 2007 23:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.ypedriessen.nl/cute/index.php
Nou nou.. Meer homo's zouden een dergelijke weblog bij moeten houden.
.
15?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lichamelijk dan he? Geestelijk schommel ik heel erg. Het laagste is 14, het hoogste: god knows.
Tuurlijk, als echte slet laat je die 50% neukerij echt niet liggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je werkt die vriendinnen tussendoor ook zeker even af. Gewoon voor d'rbij.
Die Lazlo is toch het vriendje van Markiemark? Die hier ook ooit kwam en door iedereen schattig en lekker werd gevonden.quote:Op maandag 5 november 2007 23:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.ypedriessen.nl/cute/index.php
Nou nou.. Meer homo's zouden een dergelijke weblog bij moeten houden.
.
Markiemark kijkt Eng.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die Lazlo is toch het vriendje van Markiemark? Die hier ook ooit kwam en door iedereen schattig en lekker werd gevonden.
En waarom heeft Cairon niet het nieuwe topic?
Ondanks z'n satanistische TT's.
Dit is gewoon een topickaping.
God mag weten wat bv Ang3l allemaal uitspookt aangezien hij regelmatig hint naar z'n flirts hier. Betekent dat ook dat elke keer als jij wat met Steph afspreekt jullie sex hebben of iets ondeugends doen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Cairon het volgende:
CDP, jij bent geen slet, je bent het slachtoffer van een slet. Nathan duikt op alles onder de 20, en sjah... als hij het en met zakje, en met mitchell, en met die ene nog onbekende op de foto doet op een enkele avond...
...zeg nou zelf, als jij verteld dat jullie samen dingen doen... denk je dan werkelijk dat wij geloven dat er niets is gebeurd... dat is net als stellen dat Sam de man van zijn dromen gevonden heeft en drie weken later het nog steeds dezelfde is.
Zeg, Roelepoel, de charme van je fixatie met mij is er nu wel een beetje vanaf. Ik ga nooit met je trouwen. Je zal nooit mijn kinderen mogen baren. Verder dan eenzaaam en verkleumd op mijn bank zul je nooit komen, laat staan dat je ooit mijn bed zult mogen betreden. Accepteer het en ga door met je leven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Cairon het volgende:
CDP, jij bent geen slet, je bent het slachtoffer van een slet. Nathan duikt op alles onder de 20, en sjah... als hij het en met zakje, en met mitchell, en met die ene nog onbekende op de foto doet op een enkele avond...
...zeg nou zelf, als jij verteld dat jullie samen dingen doen... denk je dan werkelijk dat wij geloven dat er niets is gebeurd... dat is net als stellen dat Sam de man van zijn dromen gevonden heeft en drie weken later het nog steeds dezelfde is.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP, laat je vooral niet te veel opwinden, hè.
Je bent een van de weinigen in dit topic bij wie ik dat geloof.quote:
Wat zeik je man. Volgens mij ben je hier de enige die meteen aan dacht dat CDP en Nathan met elkaar de lakens gedeeld hadden en ook al hadden ze het het gedaan who cares.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Cairon het volgende:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen in dit topic bij wie ik dat geloof.
Nou niet de schuld aan remlof geven he!quote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee: remlof gooit je topic dicht. Niet ik.
[..]
Markiemark staat toch niet op die foto?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Markiemark kijkt Eng..
Dan kan hij nog wel Eng kijken. Vraag maar aan je-weet-wel-wie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Markiemark staat toch niet op die foto?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zeg, Roelepoel, de charme van je fixatie met mij is er nu wel een beetje vanaf. Ik ga nooit met je trouwen. Je zal nooit mijn kinderen mogen baren. Verder dan eenzaaam en verkleumd op mijn bank zul je nooit komen, laat staan dat je ooit mijn bed zult mogen betreden. Accepteer het en ga door met je leven.
Voldemort?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Vraag maar aan je-weet-wel-wie..
Lieve Erik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, kom op, het is maar het openen van een topic. Moet daar nou echt meer dan een post aan verspild worden?
Ah, nog een zuurpruim.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:19 schreef Nuvole het volgende:
![]()
Nee, hij is natuurlijk te oud voor de kale kinderlokker.
He-who-shall-not-be-named?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
Voldemort?
Liever een zuurpruim dan een pedo.quote:
Jaaaah, maar jij ziet er uit als 32, dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me wel een beetje buitengesloten op dat gebied trouwens.
Tja, dat jij dat zo wilt zien is niet mijn probleem, natuurlijk. Het zegt misschien ook meer over hoe jij denkt dan hoe ik ben. Maar goed, ik kan niet zien hoe jij denkt, net zo min als jij weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Liever een zuurpruim dan een pedo.
Het is echt te walgelijk om te zien hoe jij je op je allercharmanst en grappigst probeert voor te doen hier als er weer zo'n jonkie aan komt waaien waar je wel wat in ziet.
Vanmiddag weer met die DeTomaso.
Maar ze zijn idd meerderjarig en blijkbaar willen ze zelf ook vrijwillig met jou flikflooien om een of andere reden die mij volstrekt onduidelijk is. Dus je doet waarschijnlijk niets strafbaars.
Maar ik blijf het wel ranzig vinden hoe je je aan die jongens opdringt.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me wel een beetje buitengesloten op dat gebied trouwens.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jaaaah, maar jij ziet er uit als 32, dus dat telt niet..
Dat gaf ik ook al aan, daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je kan me niet vertellen dat Nathan iets tegen de wil van iemand anders in doet. Het zijn er altijd twee en die zijn allebei in staat om zelf keuzes te maken. Lijkt mij.
Ik zag vanmiddag hem alleen maar de draak steken met z'n eigen imago en een beetje grappig doen om de andere user daarmee begon. Nu wil ik niet overkomen als Nate's bitch (:') ) maar geez, op MSN e.d. zijn andere FOKkers net zo erg bezig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Het is echt te walgelijk om te zien hoe jij je op je allercharmanst en grappigst probeert voor te doen hier als er weer zo'n jonkie aan komt waaien waar je wel wat in ziet.
Vanmiddag weer met die DeTomaso.
Nou zegquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat gaf ik ook al aan, daar heb je ook gelijk in.
En waarschijnlijk zijn b.v. jij en ik niet lekker genoeg als hapjes voor De Aasgier.
Je bent gewoon slim genoeg om er niet in te trappen... dat is het...quote:
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, dat jij dat zo wilt zien is niet mijn probleem, natuurlijk. Het zegt misschien ook meer over hoe jij denkt dan hoe ik ben. Maar goed, ik kan niet zien hoe jij denkt, net zo min als jij weet wie ik ben.
Kijk, dat is een veel betere egoboostquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent gewoon slim genoeg om er niet in te trappen... dat is het...
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
Was er nou zo'n popcorn etende smilie?
Jaaa dank jequote:
En dat is veel fijner, want dan blijft je een hoop walgelijk gedoe bespaart en dan kun je je op de leuke mensen richten.quote:
Hetgeen niet maakt dat je dan gelijk hebt, natuurlijk. Er zijn velen die denken dat Jezus bestaat, er zijn velen die denken dat Jezus niet bestaat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Nuvole het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Fijn het te weten. Kunnen we dan nu verder met interessantere dingen?quote:En ik heb verder ook helemaal geen interesse om te weten wie jij bent. Wat ik hier zie valt me al vies tegen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:40 schreef NathaN het volgende:
Fijn het te weten. Kunnen we dan nu verder met interessantere dingen?
Ik doe dit ook niet om m'n gelijk te halen of om jou verantwoording te laten afleggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hetgeen niet maakt dat je dan gelijk hebt, natuurlijk. Er zijn velen die denken dat Jezus bestaat, er zijn velen die denken dat Jezus niet bestaat.
Breng het nieuwste, lekkere, interessante hapje maar binnen voor De Aasgier!quote:[..]
Fijn het te weten. Kunnen we dan nu verder met interessantere dingen?
En het is dus blijkbaar teveel gevraagd om gewoon netjes te blijven. Ik scheld jou ook niet uit, toch? Beetje zielig van je, hoor, sorry...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef Nuvole het volgende:
Ik doe dit ook niet om m'n gelijk te halen of om jou verantwoording te laten afleggen.
Dat is net zoiets als denken dat je gemakkelijk van een hardnekkige schimmel af kunt komen.
[..]
Breng het nieuwste, lekkere, interessante hapje maar binnen voor De Aasgier!
Dat smaakt vast beter ouwe, bittere zuurpruimen.
Ach, alles is terug te lezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch fijn dat ik vakantie heb, anders had ik deze hele rel gemist.
Dat is niet hetzelfde. Net als een live-uitzending ergens van terugkijken. Het is gewoon niet zo spannend als het daadwerkelijk meemaken.quote:
Het stadium van netjes ben je al lang gepasseerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
En het is dus blijkbaar teveel gevraagd om gewoon netjes te blijven. Ik scheld jou ook niet uit, toch? Beetje zielig van je, hoor, sorry...
En tot zover jouw geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:56 schreef Nuvole het volgende:
Het stadium van netjes ben je al lang gepasseerd.
En ik scheld je helemaal niet uit.
Je noemt 'm al pedo en aasgier. Maar als dat gewoon maar koosnaampjes zijn moet je het even zeggen, tegen de verwarring.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Je noemt 'm al pedo en aasgier. Maar als dat gewoon maar koosnaampjes zijn moet je het even zeggen, tegen de verwarring.
Sweet dreams.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd om te slapen.
Droom zacht, lieve rellertjes.
Het is maar net hoe je het wilt lezen. De interpretatie van de woorden door de lezers is wellicht harder dan de intentie van de schrijver.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je noemt 'm al pedo en aasgier. Maar als dat gewoon maar koosnaampjes zijn moet je het even zeggen, tegen de verwarring.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
En tot zover jouw geloofwaardigheid.
en de jouwequote:
D'awww! *knuf*quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:23 schreef wonderer het volgende:
Leuke fokkers moeten niet met elkaar ruzie maken, daar word ik 'drietug van
Woeiquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
D'awww! *knuf*
Je hebt gelukt met de WGA staking in Amerika..er is gegarandeerd een House aflevering voor de Super Bowl in februari
Je noemt iemand pedo terwijl je hem helemaal niet kent en het niet waar is. MItchell is bv meerderjarig, en wist hardstikke goed waar ie mee bezig wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:07 schreef DennisMoore het volgende:
Cairon was vannacht bij Nuvole op bezoek, begrijp ik?.
Ach dat schroomt wel meer users niet!quote:
Ja sorry, dat woord ken ik uit Six Feet Under.quote:
Ik kan niet dansen en m'n msn is volquote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef Cairon het volgende:
Zeg Tomasso, doe eens een dansje, en voeg me toe op msn... zodat ik je hersenen kan vergiftigen
*drukt op de zoemer* NEXT!!!!quote:
Da's die serie over necrofilie toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry, dat woord ken ik uit Six Feet Under.
Mja, eerlijk gezegd boeit mij m'n 'reputatie' niet zo, als ik die al heb.quote:Maar Dennis, vraag jij je ook niet af wanneer het gal ons gaat bereiken? Ik bedoel, wij gaan beiden ook nogal eens met mensen om die jonger zijn dan wijzelf (en omgaan met bedoel ik in de breedste zin van het woord). Hoelang nog totdat wij ook het stempel van pedo en aasgier krijgen? Ik tel de dagen in angst!
Gel? Watisdatquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk moet je de momenten koesteren dat haarlengte en gelsoort
Ow, dat is wat die mensen van vroeger nog allemaal nog gebruiken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iets dat mijn generatie heeft leren gebruiken in de jaren '90.
Ik ook zo. Door die kutregen. Yayquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:09 schreef DennisMoore het volgende:
En nu, fluks richting tram.
Dan moet je beter je best doen, je verbergt het niet goed. Je buigt je in allerlei bochten om hem te verdedigen. Nuvole heeft gelijk als hij zegt dat er wel meer mensen niet zo'n geweldig beeld van hem hebben... en dat beeld is toch echt gebasseerd op zijn gedrag binnen het topic en buiten het topic. Op internet, en in de echte wereld.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zag vanmiddag hem alleen maar de draak steken met z'n eigen imago en een beetje grappig doen om de andere user daarmee begon. Nu wil ik niet overkomen als Nate's bitch (:') )
Je vraagt er om begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar Dennis, vraag jij je ook niet af wanneer het gal ons gaat bereiken? Ik bedoel, wij gaan beiden ook nogal eens met mensen om die jonger zijn dan wijzelf (en omgaan met bedoel ik in de breedste zin van het woord). Hoelang nog totdat wij ook het stempel van pedo en aasgier krijgen? Ik tel de dagen in angst!
Yep, het ging nog vooraf aan ehm... wax.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:09 schreef Tomasso het volgende:
Ow, dat is wat die mensen van vroeger nog allemaal nog gebruiken.
Maar ja, heeft zo'n jongen dat wel nodig?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, het ging nog vooraf aan ehm... wax.
Pas je op met wat je zegt hier? Alles kan tegen je gebruikt worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat ik deze week ga afspreken met iemand die *tromgeroffel* maar liefst 3 jaar ouder is dan ik!
brillcreamquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, het ging nog vooraf aan ehm... wax.
ja onwennig snel,quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:43 schreef Sunjammer het volgende:
Wat is FOK! trouwens snel zeg... geez.
geen ideequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:05 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus, uit welk laboratorium komt dat?
Ik doe per definitie niets met fokkers. Fok! is een vijver waar ik niet in vis.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef samjustme het volgende:
OMg net toen ik ging slapen werd het spannend. Het verschil tussen Nathan en Cairon is dat Carion het op msn probeert en het mislukt
Da's even onplezant wakker worden!quote:
dat zijn toch meer Sam z'n types dan die van DMquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's even onplezant wakker worden!
heb jij grapefruit sap bij je ontbijt gehad, of op welke andere manier vul jij die hoeveelheid bitterheid ander aan ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik doe per definitie niets met fokkers. Fok! is een vijver waar ik niet in vis.
Het verschil tussen mij en Nathan is dat Nathan maar wat graag in deze vijver vist, en aast op alle jonge jongens die zich net laten zien in het topic. Het is niet voor niets dat Nathan altijd weer opduikt als er een nieuweling zich bekend maakt.
daarom had ik op HBO telkens een onvoldoende voor Fokleerquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef Cairon het volgende:
Breeding, darling. Top class breeding.
Brrrr... niks plastic fantastic idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
dat zijn toch meer Sam z'n types dan die van DM![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat ik deze week ga afspreken met iemand die *tromgeroffel* maar liefst 3 jaar ouder is dan ik!
Ik dacht héél even dat er een verband was tussen deze twee posts. Maar dat is niet zo, toch?quote:
*yelp*quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht héél even dat er een verband was tussen deze twee posts. Maar dat is niet zo, toch?
Ligt aan 't hempie en de dragert denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ziet er een stuk minder verkeerd uit ja. Al ben ik geen fan van hempies.
Afhankelijk van de te ondernemen actie,quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ook. Zeker. Een leuk iemand blijft een leuk iemand, met of zonder hempie. (Al klinkt zonder ook wel aantrekkelijk.)
Hij vraagt elke newbie om msn.quote:
Niet echt geloofwaardig, ik had toch vernomen dat je met sommige fokkers had gedate. Wel mislukte dates maar toch. En je vist toch in geen enkel vijver al jaren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik doe per definitie niets met fokkers. Fok! is een vijver waar ik niet in vis.
Het verschil tussen mij en Nathan is dat Nathan maar wat graag in deze vijver vist, en aast op alle jonge jongens die zich net laten zien in het topic. Het is niet voor niets dat Nathan altijd weer opduikt als er een nieuweling zich bekend maakt.
AI dan moet ik ook uitkijken, de mijne is ook 5 jaar jonger en meestal jump ik ook in bed met 24 jarigen of zoiets. Moet ik nu ook bang worden voor de citroenvruchten van dit topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, dat woord ken ik uit Six Feet Under.
"Are you his new girlfriend?"
"I prefer the term Fuckpuppet".
Altijd leuk als je ze jezelf voorsteld![]()
Maar Dennis, vraag jij je ook niet af wanneer het gal ons gaat bereiken? Ik bedoel, wij gaan beiden ook nogal eens met mensen om die jonger zijn dan wijzelf (en omgaan met bedoel ik in de breedste zin van het woord). Hoelang nog totdat wij ook het stempel van pedo en aasgier krijgen? Ik tel de dagen in angst!
Idd en 24 is gewoon normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
AI dan moet ik ook uitkijken, de mijne is ook 5 jaar jonger en meestal jump ik ook in bed met 24 jarigen of zoiets. Moet ik nu ook bang worden voor de citroenvruchten van dit topic.
Jammer dat internet het niet deed gisteravond, had ook wel even mee willen rellentrouwens een pedo is toch iemand die valt op jong waarbij de geschlachtskenmerken nog niet volgroeid zijn of zoiets. Ik mag hopen dat dat bij zakje en tomasso niet het geval is
Oeps die van mij is ook nog studentquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, die studentjes heb je niks an.
- Filmpje vanavond?
- Nee, tentamens, ik moet leren..
tenzij je dus met een student biologie gaat datenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
- Filmpje vanavond?
Iemand van je eigen leeftijd dan eens proberenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
- Filmpje vanavond?
Mja, maar die was niet echt m'n tiep.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:40 schreef Stroekie het volgende:
tenzij je dus met een student biologie gaat daten![]()
ach gossie, was hij meer in de bloemetjes en bijtjes geinteresseerd dan jou ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar die was niet echt m'n tiep.
Je bent meer een hempjes typequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar die was niet echt m'n tiep.
Korstmossenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:55 schreef Stroekie het volgende:
ach gossie, was hij meer in de bloemetjes en bijtjes geinteresseerd dan jou ?
Je hebt hem dat voor de date toch wel laten wetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, niet eens. En misschien zelfs wel liever niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt hem dat voor de date toch wel laten wetenMaar het is maar kleding en alle kleding kan uit.
jij beoordeelt de functionaliteit van kleding op het feit hoe gemakkelijk je die kan uittrekkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
Maar het is maar kleding en alle kleding kan uit.
kan je hem niet meesneaken en bv. een plek onder de tafel geven en dan af en toe wat laten vallen ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef Nuno_G het volgende:
Bleh net werd ik eraan herinnerd dat we vanavond kwartaal diner hebben, daar heb ik helemaal geen zin in. Ik had al met iemand anders afgesproken, maar moet dat nu afzeggen. Soms ben ik ook zo vergeetachtig
Pff zie het al voor me die arme jongen de hele avond onder de tafel. Die dinners duren gewoon veels te lang met toespraken, awards etc. Ben bang dat ie halverwege van verveeldheid in slaap valt, dat doe ik zelf al bijnaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je hem niet meesneaken en bv. een plek onder de tafel geven en dan af en toe wat laten vallen ?![]()
'k Denk eigenlijk niet dat ie enkel een hempje aanheeft als we na 't werk een kop koffie gaan drinken in de stadquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
Je hebt hem dat voor de date toch wel laten wetenMaar het is maar kleding en alle kleding kan uit.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef Nuno_G het volgende:
Bleh net werd ik eraan herinnerd dat we vanavond kwartaal diner hebben, daar heb ik helemaal geen zin in. Ik had al met iemand anders afgesproken, maar moet dat nu afzeggen. Soms ben ik ook zo vergeetachtig
dus als het hempje eronder zit is het geen probleem ? Koffie drinken in U dat is een tijd geledenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Denk eigenlijk niet dat ie enkel een hempje aanheeft als we na 't werk een kop koffie gaan drinken in de stad.
Als 't maar niet zo'n Boy Zonderman-hempje met gaatjes isquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:19 schreef Nuno_G het volgende:
dus als het hempje eronder zit is het geen probleem ? Koffie drinken in U dat is een tijd geledenvoor mij dan
Je bedoelt zo'n zigeurnertypje, zo'n gaas hempje met daarover een vies spijkerjack ** ril *** En A. als in naar het oosten of meer het westen, en blijft het bij alleen koffie drinken of wordt er ook gegeten en een filmpje of zoietsquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als 't maar niet zo'n Boy Zonderman-hempje met gaatjes is.
Denk koffie in A. eigenlijk.
Werk het is een lastig iets, net kwam mij ook iemand storen, hoe durven ze !quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Net op mijn werk dont say to me how to correct en vervolgens, noemt ie gewoon hetzelfde op wat ik zei. Kom je met eigen inbreng en dan wordt het alsnog niet geapprecieerd.
En jij zo "goddomme lamme lamstraal als je niet eens fatsoenlijk Engels spreekt, dan krijg je mijn ideeen ook niet meer!"quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Net op mijn werk dont say to me how to correct en vervolgens, noemt ie gewoon hetzelfde op wat ik zei. Kom je met eigen inbreng en dan wordt het alsnog niet geapprecieerd.
Een tijdje geleden eens afgesproken met iemand die van die hele vage AirMaxUltraGabber-schoenen oid met ingebouwde springveren ofzo bleek te dragen... *ook brrrr*quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:52 schreef Nuno_G het volgende:
Je bedoelt zo'n zigeurnertypje, zo'n gaas hempje met daarover een vies spijkerjack ** ril ***
A. als in Amersfoort. Eten is misschien na 't werk wel practisch ja... zien we tzt wel, afhankelijk van de mate van klik enzo. 't Is gewoon puur om kennis te maken. De tijden van eerst ellenlang chatten en aftasten geloof ik niet meer zo in. En zeker als iemand dichtbij woont is 't veel efficiënter om effe snel af te spreken, tochquote:En A. als in naar het oosten of meer het westen, en blijft het bij alleen koffie drinken of wordt er ook gegeten en een filmpje of zoiets
Koffie op een date gaan drinkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als 't maar niet zo'n Boy Zonderman-hempje met gaatjes is.
Denk koffie in A. eigenlijk.
Waarom niet? Een kop sweet daydreams bij de Mockamore is niet te versmaden, zelfs verslavend te noemenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Koffie op een date gaan drinken.
Bij hem thuis afspreken of wat gaan drinken in een kroeg is toch veel leuker. Ik had een keertje met iemand in Palace afgesproken omg wat was het toch kut, onverstaanbaar en concurrentie.
Wat is er tegen koffie drinken ? Dan kun je toch altijd nog wat gaan drinken, eten etc. Ik spreek wel meestal in de kroeg af, maar ik ken de mensen altijd al irl omdat ik nooit over het internet afspreek, Maar als ik dat wel zou doen dan lijkt me koffie drinken heel handig, een bakje koffie heb je zo op en dan kun je het er verder bij laten als die ander niet je type is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Koffie op een date gaan drinken.
Bij hem thuis afspreken of wat gaan drinken in een kroeg is toch veel leuker. Ik had een keertje met iemand in Palace afgesproken omg wat was het toch kut, onverstaanbaar en concurrentie.
Ik doe niet meer aan eerst via internet leren kennen. Ik spreek gewoon mensen aan tijdens uitgaan is beter.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is er tegen koffie drinken ? Dan kun je toch altijd nog wat gaan drinken, eten etc. Ik spreek wel meestal in de kroeg af, maar ik ken de mensen altijd al irl omdat ik nooit over het internet afspreek, Maar als ik dat wel zou doen dan lijkt me koffie drinken heel handig, een bakje koffie heb je zo op en dan kun je het er verder bij laten als die ander niet je type is.
@DM Air max met springveren ??? Ik zie het al voor me, had hij ook zo'n glimmend trainingpak aan
Ik hou wel van koffie en daarom ga ik nu nog een bakje nemen om de rest van de middag niet in slaap te vallen. Nog een uurtje en dan is het richting de wijn !quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan eerst via internet leren kennen. Ik spreek gewoon mensen aan tijdens uitgaan is beter.
Ik houd niet van koffie, vandaar dat ik het ook niet doe. En hij vroeg moi uit en niet ik hem.
slecht voor de lijn zowel voor mezelf als voor hemquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ook wamre chocolademelk nemen, natuurlijk.
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Nuno_G het volgende:
een bakje koffie heb je zo op en dan kun je het er verder bij laten als die ander niet je type is.
Iew nee, maar wel een oorring, en verder erg stoerig. Had zo bouwvakker kunnen zijn, gespierd, gebruind, korte kop enzo,quote:@DM Air max met springveren ??? Ik zie het al voor me, had hij ook zo'n glimmend trainingpak aan
Zoquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Deceit het volgende:
nog steeds hier :S
je kan ook gewoon de slagroom en rum achterwege laten, al wordt het daardoor wel minder lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
slecht voor de lijn zowel voor mezelf als voor hem.
Wat doe je hier? Ik dacht dat je een leven hadquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Deceit het volgende:
maar hoe kan hij nu een bouwvakkersdecolleté hebben in een joggingbroek ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.
[..]
Iew nee, maar wel een oorring, en verder erg stoerig. Had zo bouwvakker kunnen zijn, gespierd, gebruind, korte kop enzo,.
Klinkt als heel eng, wel in ieder geval niet mijn type. Ooring kan nog maar de rest *** brrrrr****.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij snapt 'm.
[..]
Iew nee, maar wel een oorring, en verder erg stoerig. Had zo bouwvakker kunnen zijn, gespierd, gebruind, korte kop enzo,.
Wanneer ga je weer in het buitenland werken zodat je weer hier de hele dag zit te postenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:59 schreef Deceit het volgende:
Daarom ging je bij mij zo snel wegquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Klinkt als heel eng, wel in ieder geval niet mijn type. Ooring kan nog maar de rest *** brrrrr****.
Wat ik eerst wel eens deed thuis, was afspreken in een kroeg waar je het barpersoneel kent. En dan als hij tegenviel, want ondanks dat je elkaar hebt ontmoet irl kan dit nog wel, een teken naar de barman. En ja hoor 5 min later gaat je telefoon. "sorry moet nu weg het is dringend"
Nouja, puur qua lichaam kon ie wel door de beugelquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
Klinkt als heel eng, wel in ieder geval niet mijn type. Ooring kan nog maar de rest *** brrrrr****.
Mja, dat is ook wel een beetje gemeen. Je moet het vind ik toch wel twee drankjes uithouden?quote:Wat ik eerst wel eens deed thuis, was afspreken in een kroeg waar je het barpersoneel kent. En dan als hij tegenviel, want ondanks dat je elkaar hebt ontmoet irl kan dit nog wel, een teken naar de barman. En ja hoor 5 min later gaat je telefoon. "sorry moet nu weg het is dringend"
Ik hou niet van worstelen in bed dus gespierd, of in ieder geval teveel, nee dank je. Kort haar ook liever niet doe maar wat langer en zwart. Maar dat is puur uiterlijk. Heb ook weleens iemand ontmoet in een club dat ik dacht wow, en daar mee afgesproken. Geloof me met veel moeite heb ik het 2 drankjes volgehoudenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, puur qua lichaam kon ie wel door de beugel.
Maar verder qua type persoon klikte 't niet nee.
[..]
Mja, dat is ook wel een beetje gemeen. Je moet het vind ik toch wel twee drankjes uithouden?
Ook wel 's afgesproken via gay.nl met een heel intelligente grappige jongen, van wie ik op de foto's z'n slappe-pols-gehalte helaas niet goed wist in te schatten. "Het zal toch niet die nicht zijn die daar staat te wachten?" Dan idd een kwestie van een geloofwaardige niet-beledigende smoes verzinnen om het bij twee drankjes te laten...
Ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom ging je bij mij zo snel wegKlootzak
.
Pigmentloze haartjes tot 1 cm, babies hebben dat ook, maar meestal verliezen ze die en krijgen ze ''gewoon'' haar. Ik moet alleen opletten want als ze langer groeien/dikker worden moet ik naar de dokter, want dan zijn het Lanugo haartjes, en dat is een heel slecht tekenquote:
Nouja, ik vind iemand al snel 'gespierd'. Maar ik bedoelde gewoon ehm... strak, geen vet, atletisch, geen bodybuildersquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
Ik hou niet van worstelen in bed dus gespierd, of in ieder geval teveel, nee dank je. Kort haar ook liever niet doe maar wat langer en zwart. Maar dat is puur uiterlijk. Heb ook weleens iemand ontmoet in een club dat ik dacht wow, en daar mee afgesproken. Geloof me met veel moeite heb ik het 2 drankjes volgehouden
'k Vind het helemaal niksquote:Ik vind soms dat kleine beetje nichterig stiekum wel leukIk heb een aantal vrienden die zo zijn en geloof me je kan de leukste avonden van je leven met hun hebben (en dan heb ik het niet over sex, voor diegene die dat gelijk weer denken.
Dat je lichaam niet meer in staat is zichzelf goed op temperatuur te houden,dan groeien die haren om het nog enigszins te isoleren tegen kou. volgens de medische encyclopedie danquote:
Kom nou eerst maar een paar kilo aan, dan heb je daar ook allemaal geen last meer van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat je lichaam niet meer in staat is zichzelf goed op temperatuur te houden,dan groeien die haren om het nog enigszins te isoleren tegen kou. volgens de medische encyclopedie dan![]()
Hoop kan erg pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:22 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en dat heb ik weer... De jongen die ik echt ontzettend leuk vind, wilt geen tweede date want hij vindt iemand anders al 2 maanden heel erg leuk, en diegene zegt hetero te zijn...![]()
!
Ik ben met je aan het dollen. Halleluja ik heb afsluiting overleefd againquote:
Ja, en elke keer hoop ik toch weer teveel. Ach, m'n pijn kan ik delen met de zooi die net tegen m'n muren is aangevlogen. Baal hier echt ontzettend vanquote:
Hij wordt waarschijnlijk verscheurd tussen "leuke homo met een kans" en "nog leukere hetero die ik misschien wel kan verleiden, met de tijd".quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en elke keer hoop ik toch weer teveel. Ach, m'n pijn kan ik delen met de zooi die net tegen m'n muren is aangevlogen. Baal hier echt ontzettend van. We hadden een perfecte avond gehad, echt, super. Maar een tweede wil hij nu dus niet... Had dat aub gelijk de eerste avond gezegd...
Mja, ik ben echt totaal niet iemand die ff op m'n ouders bank anderhalf uur met jan en alleman half ligt te vrijen. Ik doe zoiets alleen als ik echt gevoelens voor de ander heb. Misschien heeft hij die ook wel voor mij, maar kan hij niet kiezen, maar dan had hij voor zichzelf al van te voren de keuze moeten maken niet te hoeven kiezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk verscheurd tussen "leuke homo met een kans" en "nog leukere hetero die ik misschien wel kan verleiden, met de tijd".
Maar voor jou is het inderdaad gewoon kut
Dat siert je wel, dat je hem niks kwalijk neemt. Hopelijk komt hij snel tot inzicht dat een hetero dat meestal blijft.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, ik ben echt totaal niet iemand die ff op m'n ouders bank anderhalf uur met jan en alleman half ligt te vrijen. Ik doe zoiets alleen als ik echt gevoelens voor de ander heb. Misschien heeft hij die ook wel voor mij, maar kan hij niet kiezen, maar dan had hij voor zichzelf al van te voren de keuze moeten maken niet te hoeven kiezen.
Maargoed, ik baal er gewoon van, maar op de een of andere manier kan of wil ik hem niets kwalijk nemen. De laatste keer dat ik zo baalde om zoiets is echt lang geleden.
Ach, wat diepgang hier af en toe is geen rampquote:
ik las eerst stroek ik dacht al damn, da's goed werk van die chirurg, die wil ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Soms kunnen hempjes prima.
Mja, ik ben iig blij dat hij het ook eerlijk zegt en niet 2 jongens tegelijk bezig houdt... Het enige dat ik nu kan doen is hopen dat die ene jongen gewoon ook echt hetero is of gewoon mezelf zo profileren dat ík vol in de picture kom.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat siert je wel, dat je hem niks kwalijk neemt. Hopelijk komt hij snel tot inzicht dat een hetero dat meestal blijft.
How low can you goquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:30 schreef Zakje het volgende:
Verveling is een slecht ding, het haalt het slechtste in een mens naarboven.
Uit pure verveling heb ik net 1.50 neergeteld voor deze single![]()
![]()
http://www.2babes.nl/pages/persbericht/persbericht.html
![]()
Kijk, dat ik 99 cent neerleg voor muziek is soms al erg genoeg, maar dit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:30 schreef Zakje het volgende:
Verveling is een slecht ding, het haalt het slechtste in een mens naarboven.
Uit pure verveling heb ik net 1.50 neergeteld voor deze single![]()
![]()
http://www.2babes.nl/pages/persbericht/persbericht.html
![]()
Dat je dan bij volle maan rare dingen gaat doenquote:
Hun 'tv-programma' is anders altijd reuze leuk, als ik de kans krijg ga ik er altijd voor zittenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk, dat ik 99 cent neerleg voor muziek is soms al erg genoeg, maar dit...
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik las eerst stroek ik dacht al damn, da's goed werk van die chirurg, die wil ik ook
Ik kon de foto's niet op mijn werk bekijken, hallo zeg dit is echt niet mijn type. Kan je gerust aan MisterO vragen want die heeft mijn smaak door. Hij wijst zelfs de juisten aan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zijn toch meer Sam z'n types dan die van DM![]()
Pff je bent beter af zonder hem, er loopt vast wel ergens een leukere jongen voor je rondquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:22 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en dat heb ik weer... De jongen die ik echt ontzettend leuk vind, wilt geen tweede date want hij vindt iemand anders al 2 maanden heel erg leuk, en diegene zegt hetero te zijn...![]()
!
Ja precies. Niet die met die autoquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Met die lift toch?
Ongetwijfeld, maar hij had en heeft nog steeds m'n gedachtes in z'n bezit. Ik was nog net niet verliefd, kwam wel heeel dichtbij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pff je bent beter af zonder hem, er loopt vast wel ergens een leukere jongen voor je rond.
Geweldig voor je maar wat is er mis met nichten. Sommigen vallen er niet op ok, maar het krijgt zo een negatieve nadruk als je het wel bent, vind ik onnodig en kwetsend.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Niet die met die auto
Oeh, weer bericht van Bo: ik ben zeker geen standaard nicht en jij ook niet; pluspuntje voor jou. Niet je dat je ze nodig hebt want ze puilen al uit.
Bo's lieeeeeeef
Niks mis met nichten, maar ik val er gewoon niet op. Als ik nichten zou beledigen dan zou ik mezelf denk ik ook moeten beledigenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geweldig voor je maar wat is er mis met nichten. Sommigen vallen er niet op ok, maar het krijgt zo een negatieve nadruk als je het wel bent, vind ik onnodig en kwetsend.
En van allebei houden kan nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat we bedoelden is dat we beide van rockmuziek houden, fetsivals, concerten en zo. En niet de standaard Rihanna, Britney, Spice Girls etc wat ik vrij ... mja... nichterig vind.
Jawel, maar dat was ook wat bedoeld werd met "geen standaard nicht". Die standaard nicht staat niet te rocken en springen in de regen bij een concert of festival.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En van allebei houden kan niet?
Dan is het goed. En ook ik snap de hype rond vrouwengeurtjes nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, maar dat was ook wat bedoeld werd met "geen standaard nicht". Die standaard nicht staat niet te rocken en springen in de regen bij een concert of festival.
Omg hij is gorgeousquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:11 schreef Ang3l het volgende:
En bo's gewoon lief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat ik buikpijn had mocht ik even zijn buik lenen:
[ afbeelding ]
(die navelpiercing is er gelukkig uit)
Ja tot nu toe lijkt ie wederom too good to be truequote:
Hij heeft perfecte lichaam niet dun, niet dik niet te gespierd. Gewoon precies goed. Je hebt mazzel en have fun met hemquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tot nu toe lijkt ie wederom too good to be true
Toch maar weer z.s.m. ff iets afspreken.
O nee, eerst zeggen dat ik Mitchell ken, zien of het daar dan weer op srukloopt
Da's toch gewoon menselijk? Ieder mens pronkt met zijn hebbedingen, zijn muzieksmaak, zijn kledingsmaak, zijn smaak in mannen. Misschien is het zelfs dierlijk. Een dier pronkt ook met zijn veren! (o ja, maar niet echt met zijn verensmaak, wel?)quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier steeds maar weer benadrukken waar ze op vallen en ook vooral dat ze niet vallen op mannen waar anderen wel op vallen.
Wat is dat toch, die drang om te laten weten wat je mooi vindt?
Vent?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooie vent ja.
Eh een jaar of 20/22?quote:
Seen them, done that.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:08 schreef samjustme het volgende:
CDP 30 seconds to Mars komt naar Nederland yeah.
Nee dan zit je inderdaad goed. 21.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh een jaar of 20/22?
Maar ik zal er wel hopeloos naast zitten.
het is ook leuk voor degene die iets plaatst om er een reactie op te krijgen, en ik wil niet zeggen dat ik naar iemand oren praat, wat hij graag wil horen, zeker niet, maar om niks te zeggen... dan voelt degene die iets eerst hefet gezegd of laten zien zich zo genegeerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier steeds maar weer benadrukken waar ze op vallen en ook vooral dat ze niet vallen op mannen waar anderen wel op vallen.
Wat is dat toch, die drang om te laten weten wat je mooi vindt?
Ja, ik zit in een ander tijdsframequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan zit je inderdaad goed. 21.
Vergat ff dat dat voor jou al een vent is
Oh, natuurlijk is het menselijk, het is gewoon een observatie, meer nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch gewoon menselijk? Ieder mens pronkt met zijn hebbedingen, zijn muzieksmaak, zijn kledingsmaak, zijn smaak in mannen. Misschien is het zelfs dierlijk. Een dier pronkt ook met zijn veren! (o ja, maar niet echt met zijn verensmaak, wel?)
I guess. Vond het ineens opvallen, da's allesquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is ook leuk voor degene die iets plaatst om er een reactie op te krijgen, en ik wil niet zeggen dat ik naar iemand oren praat, wat hij graag wil horen, zeker niet, maar om niks te zeggen... dan voelt degene die iets eerst hefet gezegd of laten zien zich zo genegeerd.
Ik moet zeggen dat ik ook wel in mijn eer aangetast kan zijn als ik ergens helemaal weg van ben, en iemand anders gaat het helemaal afkraken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk is het menselijk, het is gewoon een observatie, meer nietMaar soms voelt het alsof mensen beledigd zijn als iemand hun smaak neit deelt, dat snap ik niet zo goed.
Uit de kroeg?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opa is terug.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Of hij gaat nog.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Uit de kroeg?
Ik vind het jammer als iemand iets niet leuk vindt wat ik wel leuk vind, maar ik ben niet beledigd of zo, omdat smaken nu eenmaal verschillen. Maar dat is wel wat ik soms zie, dat mensen zich in hun kuif gepikt voelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel in mijn eer aangetast kan zijn als ik ergens helemaal weg van ben, en iemand anders gaat het helemaal afkraken..
Ik heb over je gedroomdquote:
What the fleck?quote:
Ah, ja, maar da's iets anders, dat is je eigen prestatie. Op een bepaald type vallen of muziek leuk vinden is niet echt een verdienste.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is bij mij ook meer zo dat ik er slecht tegen kan als men kritiek heeft op iets waar ik zelf trots op ben. Een goed gemaakte foto, bijvoorbeeld. Als ze dan zeggen totaal niet van die stijl te houden, terwijl ik het er echt prachtig uit vind zien dan voel ik me beledigd.
Of als je iets gekookt hebt met veel moeite, en iemand zegt dat het niet smaakt.
We gingen met de trein naar London en daar raadde je me allerlei hapjes aan bij zo'n tentje op het stationquote:
Hoe dan ook het is een knappe gozer ook al was ie 35quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, het gigantisch geweldig DimSum restaurant wat daar zitquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
We gingen met de trein naar London en daar raadde je me allerlei hapjes aan bij zo'n tentje op het station
Weinig vernieuwend en echt een albumtrack.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:34 schreef samjustme het volgende:
CDP wat vind je trouwens nu van Voodoo ?
Echte mannen smijten gewoon met onwaarhedenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Roddelen is dan ook voor mietjes.
Oh, je kent Cairon ook al?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echte mannen smijten gewoon met onwaarheden
Te laat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef Tomasso het volgende:
En nee, er hoeft niet geroddeld te worden.
ik werd geroepen ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef Tomasso het volgende:
He Stroekie, als je me toevoegt op msn, mag je best wel iets zeggen hoor
En nee, er hoeft niet geroddeld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |