Het stadium van netjes ben je al lang gepasseerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
En het is dus blijkbaar teveel gevraagd om gewoon netjes te blijven. Ik scheld jou ook niet uit, toch? Beetje zielig van je, hoor, sorry...
En tot zover jouw geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:56 schreef Nuvole het volgende:
Het stadium van netjes ben je al lang gepasseerd.
En ik scheld je helemaal niet uit.
Je noemt 'm al pedo en aasgier. Maar als dat gewoon maar koosnaampjes zijn moet je het even zeggen, tegen de verwarring.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Je noemt 'm al pedo en aasgier. Maar als dat gewoon maar koosnaampjes zijn moet je het even zeggen, tegen de verwarring.
Sweet dreams.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd om te slapen.
Droom zacht, lieve rellertjes.
Het is maar net hoe je het wilt lezen. De interpretatie van de woorden door de lezers is wellicht harder dan de intentie van de schrijver.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je noemt 'm al pedo en aasgier. Maar als dat gewoon maar koosnaampjes zijn moet je het even zeggen, tegen de verwarring.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
En tot zover jouw geloofwaardigheid.
en de jouwequote:
D'awww! *knuf*quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:23 schreef wonderer het volgende:
Leuke fokkers moeten niet met elkaar ruzie maken, daar word ik 'drietug van
Woeiquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
D'awww! *knuf*
Je hebt gelukt met de WGA staking in Amerika..er is gegarandeerd een House aflevering voor de Super Bowl in februari
Je noemt iemand pedo terwijl je hem helemaal niet kent en het niet waar is. MItchell is bv meerderjarig, en wist hardstikke goed waar ie mee bezig wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:07 schreef DennisMoore het volgende:
Cairon was vannacht bij Nuvole op bezoek, begrijp ik?.
Ach dat schroomt wel meer users niet!quote:
Ja sorry, dat woord ken ik uit Six Feet Under.quote:
Ik kan niet dansen en m'n msn is volquote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef Cairon het volgende:
Zeg Tomasso, doe eens een dansje, en voeg me toe op msn... zodat ik je hersenen kan vergiftigen
*drukt op de zoemer* NEXT!!!!quote:
Da's die serie over necrofilie toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry, dat woord ken ik uit Six Feet Under.
Mja, eerlijk gezegd boeit mij m'n 'reputatie' niet zo, als ik die al heb.quote:Maar Dennis, vraag jij je ook niet af wanneer het gal ons gaat bereiken? Ik bedoel, wij gaan beiden ook nogal eens met mensen om die jonger zijn dan wijzelf (en omgaan met bedoel ik in de breedste zin van het woord). Hoelang nog totdat wij ook het stempel van pedo en aasgier krijgen? Ik tel de dagen in angst!
Gel? Watisdatquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk moet je de momenten koesteren dat haarlengte en gelsoort
Ow, dat is wat die mensen van vroeger nog allemaal nog gebruiken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iets dat mijn generatie heeft leren gebruiken in de jaren '90.
Ik ook zo. Door die kutregen. Yayquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:09 schreef DennisMoore het volgende:
En nu, fluks richting tram.
Dan moet je beter je best doen, je verbergt het niet goed. Je buigt je in allerlei bochten om hem te verdedigen. Nuvole heeft gelijk als hij zegt dat er wel meer mensen niet zo'n geweldig beeld van hem hebben... en dat beeld is toch echt gebasseerd op zijn gedrag binnen het topic en buiten het topic. Op internet, en in de echte wereld.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zag vanmiddag hem alleen maar de draak steken met z'n eigen imago en een beetje grappig doen om de andere user daarmee begon. Nu wil ik niet overkomen als Nate's bitch (:') )
Je vraagt er om begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar Dennis, vraag jij je ook niet af wanneer het gal ons gaat bereiken? Ik bedoel, wij gaan beiden ook nogal eens met mensen om die jonger zijn dan wijzelf (en omgaan met bedoel ik in de breedste zin van het woord). Hoelang nog totdat wij ook het stempel van pedo en aasgier krijgen? Ik tel de dagen in angst!
Yep, het ging nog vooraf aan ehm... wax.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:09 schreef Tomasso het volgende:
Ow, dat is wat die mensen van vroeger nog allemaal nog gebruiken.
Maar ja, heeft zo'n jongen dat wel nodig?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, het ging nog vooraf aan ehm... wax.
Pas je op met wat je zegt hier? Alles kan tegen je gebruikt worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat ik deze week ga afspreken met iemand die *tromgeroffel* maar liefst 3 jaar ouder is dan ik!
brillcreamquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, het ging nog vooraf aan ehm... wax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |