Jaaaah, maar jij ziet er uit als 32, dus dat telt niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me wel een beetje buitengesloten op dat gebied trouwens.
Tja, dat jij dat zo wilt zien is niet mijn probleem, natuurlijk. Het zegt misschien ook meer over hoe jij denkt dan hoe ik ben. Maar goed, ik kan niet zien hoe jij denkt, net zo min als jij weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Liever een zuurpruim dan een pedo.
Het is echt te walgelijk om te zien hoe jij je op je allercharmanst en grappigst probeert voor te doen hier als er weer zo'n jonkie aan komt waaien waar je wel wat in ziet.
Vanmiddag weer met die DeTomaso.
Maar ze zijn idd meerderjarig en blijkbaar willen ze zelf ook vrijwillig met jou flikflooien om een of andere reden die mij volstrekt onduidelijk is. Dus je doet waarschijnlijk niets strafbaars.
Maar ik blijf het wel ranzig vinden hoe je je aan die jongens opdringt.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me wel een beetje buitengesloten op dat gebied trouwens.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jaaaah, maar jij ziet er uit als 32, dus dat telt niet..
Dat gaf ik ook al aan, daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je kan me niet vertellen dat Nathan iets tegen de wil van iemand anders in doet. Het zijn er altijd twee en die zijn allebei in staat om zelf keuzes te maken. Lijkt mij.
Ik zag vanmiddag hem alleen maar de draak steken met z'n eigen imago en een beetje grappig doen om de andere user daarmee begon. Nu wil ik niet overkomen als Nate's bitch (:') ) maar geez, op MSN e.d. zijn andere FOKkers net zo erg bezig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Het is echt te walgelijk om te zien hoe jij je op je allercharmanst en grappigst probeert voor te doen hier als er weer zo'n jonkie aan komt waaien waar je wel wat in ziet.
Vanmiddag weer met die DeTomaso.
Nou zegquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat gaf ik ook al aan, daar heb je ook gelijk in.
En waarschijnlijk zijn b.v. jij en ik niet lekker genoeg als hapjes voor De Aasgier.
Je bent gewoon slim genoeg om er niet in te trappen... dat is het...quote:
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, dat jij dat zo wilt zien is niet mijn probleem, natuurlijk. Het zegt misschien ook meer over hoe jij denkt dan hoe ik ben. Maar goed, ik kan niet zien hoe jij denkt, net zo min als jij weet wie ik ben.
Kijk, dat is een veel betere egoboostquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent gewoon slim genoeg om er niet in te trappen... dat is het...
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
Was er nou zo'n popcorn etende smilie?
Jaaa dank jequote:
En dat is veel fijner, want dan blijft je een hoop walgelijk gedoe bespaart en dan kun je je op de leuke mensen richten.quote:
Hetgeen niet maakt dat je dan gelijk hebt, natuurlijk. Er zijn velen die denken dat Jezus bestaat, er zijn velen die denken dat Jezus niet bestaat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Nuvole het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Fijn het te weten. Kunnen we dan nu verder met interessantere dingen?quote:En ik heb verder ook helemaal geen interesse om te weten wie jij bent. Wat ik hier zie valt me al vies tegen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:40 schreef NathaN het volgende:
Fijn het te weten. Kunnen we dan nu verder met interessantere dingen?
Ik doe dit ook niet om m'n gelijk te halen of om jou verantwoording te laten afleggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hetgeen niet maakt dat je dan gelijk hebt, natuurlijk. Er zijn velen die denken dat Jezus bestaat, er zijn velen die denken dat Jezus niet bestaat.
Breng het nieuwste, lekkere, interessante hapje maar binnen voor De Aasgier!quote:[..]
Fijn het te weten. Kunnen we dan nu verder met interessantere dingen?
En het is dus blijkbaar teveel gevraagd om gewoon netjes te blijven. Ik scheld jou ook niet uit, toch? Beetje zielig van je, hoor, sorry...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef Nuvole het volgende:
Ik doe dit ook niet om m'n gelijk te halen of om jou verantwoording te laten afleggen.
Dat is net zoiets als denken dat je gemakkelijk van een hardnekkige schimmel af kunt komen.
[..]
Breng het nieuwste, lekkere, interessante hapje maar binnen voor De Aasgier!
Dat smaakt vast beter ouwe, bittere zuurpruimen.
Ach, alles is terug te lezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch fijn dat ik vakantie heb, anders had ik deze hele rel gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |