I guess. Vond het ineens opvallen, da's allesquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
het is ook leuk voor degene die iets plaatst om er een reactie op te krijgen, en ik wil niet zeggen dat ik naar iemand oren praat, wat hij graag wil horen, zeker niet, maar om niks te zeggen... dan voelt degene die iets eerst hefet gezegd of laten zien zich zo genegeerd.
Ik moet zeggen dat ik ook wel in mijn eer aangetast kan zijn als ik ergens helemaal weg van ben, en iemand anders gaat het helemaal afkraken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk is het menselijk, het is gewoon een observatie, meer nietMaar soms voelt het alsof mensen beledigd zijn als iemand hun smaak neit deelt, dat snap ik niet zo goed.
Uit de kroeg?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opa is terug.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Nee dan zit je inderdaad goed. 21.
Vergat ff dat dat voor jou al een vent is
Of hij gaat nog.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Uit de kroeg?
Ik vind het jammer als iemand iets niet leuk vindt wat ik wel leuk vind, maar ik ben niet beledigd of zo, omdat smaken nu eenmaal verschillen. Maar dat is wel wat ik soms zie, dat mensen zich in hun kuif gepikt voelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel in mijn eer aangetast kan zijn als ik ergens helemaal weg van ben, en iemand anders gaat het helemaal afkraken..
Ik heb over je gedroomdquote:
What the fleck?quote:
Ah, ja, maar da's iets anders, dat is je eigen prestatie. Op een bepaald type vallen of muziek leuk vinden is niet echt een verdienste.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is bij mij ook meer zo dat ik er slecht tegen kan als men kritiek heeft op iets waar ik zelf trots op ben. Een goed gemaakte foto, bijvoorbeeld. Als ze dan zeggen totaal niet van die stijl te houden, terwijl ik het er echt prachtig uit vind zien dan voel ik me beledigd.
Of als je iets gekookt hebt met veel moeite, en iemand zegt dat het niet smaakt.
We gingen met de trein naar London en daar raadde je me allerlei hapjes aan bij zo'n tentje op het stationquote:
Hoe dan ook het is een knappe gozer ook al was ie 35quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan zit je inderdaad goed. 21.
Vergat ff dat dat voor jou al een vent is
Ah, het gigantisch geweldig DimSum restaurant wat daar zitquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
We gingen met de trein naar London en daar raadde je me allerlei hapjes aan bij zo'n tentje op het station
Weinig vernieuwend en echt een albumtrack.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:34 schreef samjustme het volgende:
CDP wat vind je trouwens nu van Voodoo ?
Echte mannen smijten gewoon met onwaarhedenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Roddelen is dan ook voor mietjes.
Oh, je kent Cairon ook al?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echte mannen smijten gewoon met onwaarheden
Te laat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef Tomasso het volgende:
En nee, er hoeft niet geroddeld te worden.
ik werd geroepen ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:13 schreef Tomasso het volgende:
He Stroekie, als je me toevoegt op msn, mag je best wel iets zeggen hoor
En nee, er hoeft niet geroddeld te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |