Ik kon de foto's niet op mijn werk bekijken, hallo zeg dit is echt niet mijn type. Kan je gerust aan MisterO vragen want die heeft mijn smaak door. Hij wijst zelfs de juisten aan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zijn toch meer Sam z'n types dan die van DM![]()
Pff je bent beter af zonder hem, er loopt vast wel ergens een leukere jongen voor je rondquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:22 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en dat heb ik weer... De jongen die ik echt ontzettend leuk vind, wilt geen tweede date want hij vindt iemand anders al 2 maanden heel erg leuk, en diegene zegt hetero te zijn...![]()
!
Ja precies. Niet die met die autoquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Met die lift toch?
Ongetwijfeld, maar hij had en heeft nog steeds m'n gedachtes in z'n bezit. Ik was nog net niet verliefd, kwam wel heeel dichtbij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pff je bent beter af zonder hem, er loopt vast wel ergens een leukere jongen voor je rond.
Geweldig voor je maar wat is er mis met nichten. Sommigen vallen er niet op ok, maar het krijgt zo een negatieve nadruk als je het wel bent, vind ik onnodig en kwetsend.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Niet die met die auto
Oeh, weer bericht van Bo: ik ben zeker geen standaard nicht en jij ook niet; pluspuntje voor jou. Niet je dat je ze nodig hebt want ze puilen al uit.
Bo's lieeeeeeef
Niks mis met nichten, maar ik val er gewoon niet op. Als ik nichten zou beledigen dan zou ik mezelf denk ik ook moeten beledigenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geweldig voor je maar wat is er mis met nichten. Sommigen vallen er niet op ok, maar het krijgt zo een negatieve nadruk als je het wel bent, vind ik onnodig en kwetsend.
En van allebei houden kan nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat we bedoelden is dat we beide van rockmuziek houden, fetsivals, concerten en zo. En niet de standaard Rihanna, Britney, Spice Girls etc wat ik vrij ... mja... nichterig vind.
Jawel, maar dat was ook wat bedoeld werd met "geen standaard nicht". Die standaard nicht staat niet te rocken en springen in de regen bij een concert of festival.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En van allebei houden kan niet?
Dan is het goed. En ook ik snap de hype rond vrouwengeurtjes nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, maar dat was ook wat bedoeld werd met "geen standaard nicht". Die standaard nicht staat niet te rocken en springen in de regen bij een concert of festival.
Omg hij is gorgeousquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:11 schreef Ang3l het volgende:
En bo's gewoon lief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat ik buikpijn had mocht ik even zijn buik lenen:
[ afbeelding ]
(die navelpiercing is er gelukkig uit)
Ja tot nu toe lijkt ie wederom too good to be truequote:
Hij heeft perfecte lichaam niet dun, niet dik niet te gespierd. Gewoon precies goed. Je hebt mazzel en have fun met hemquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tot nu toe lijkt ie wederom too good to be true
Toch maar weer z.s.m. ff iets afspreken.
O nee, eerst zeggen dat ik Mitchell ken, zien of het daar dan weer op srukloopt
Da's toch gewoon menselijk? Ieder mens pronkt met zijn hebbedingen, zijn muzieksmaak, zijn kledingsmaak, zijn smaak in mannen. Misschien is het zelfs dierlijk. Een dier pronkt ook met zijn veren! (o ja, maar niet echt met zijn verensmaak, wel?)quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier steeds maar weer benadrukken waar ze op vallen en ook vooral dat ze niet vallen op mannen waar anderen wel op vallen.
Wat is dat toch, die drang om te laten weten wat je mooi vindt?
Vent?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooie vent ja.
Eh een jaar of 20/22?quote:
Seen them, done that.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:08 schreef samjustme het volgende:
CDP 30 seconds to Mars komt naar Nederland yeah.
Nee dan zit je inderdaad goed. 21.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh een jaar of 20/22?
Maar ik zal er wel hopeloos naast zitten.
het is ook leuk voor degene die iets plaatst om er een reactie op te krijgen, en ik wil niet zeggen dat ik naar iemand oren praat, wat hij graag wil horen, zeker niet, maar om niks te zeggen... dan voelt degene die iets eerst hefet gezegd of laten zien zich zo genegeerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier steeds maar weer benadrukken waar ze op vallen en ook vooral dat ze niet vallen op mannen waar anderen wel op vallen.
Wat is dat toch, die drang om te laten weten wat je mooi vindt?
Ja, ik zit in een ander tijdsframequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan zit je inderdaad goed. 21.
Vergat ff dat dat voor jou al een vent is
Oh, natuurlijk is het menselijk, het is gewoon een observatie, meer nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch gewoon menselijk? Ieder mens pronkt met zijn hebbedingen, zijn muzieksmaak, zijn kledingsmaak, zijn smaak in mannen. Misschien is het zelfs dierlijk. Een dier pronkt ook met zijn veren! (o ja, maar niet echt met zijn verensmaak, wel?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |