Die Lazlo is toch het vriendje van Markiemark? Die hier ook ooit kwam en door iedereen schattig en lekker werd gevonden.quote:Op maandag 5 november 2007 23:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.ypedriessen.nl/cute/index.php
Nou nou.. Meer homo's zouden een dergelijke weblog bij moeten houden.
.
Markiemark kijkt Eng.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die Lazlo is toch het vriendje van Markiemark? Die hier ook ooit kwam en door iedereen schattig en lekker werd gevonden.
En waarom heeft Cairon niet het nieuwe topic?
Ondanks z'n satanistische TT's.
Dit is gewoon een topickaping.
God mag weten wat bv Ang3l allemaal uitspookt aangezien hij regelmatig hint naar z'n flirts hier. Betekent dat ook dat elke keer als jij wat met Steph afspreekt jullie sex hebben of iets ondeugends doen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Cairon het volgende:
CDP, jij bent geen slet, je bent het slachtoffer van een slet. Nathan duikt op alles onder de 20, en sjah... als hij het en met zakje, en met mitchell, en met die ene nog onbekende op de foto doet op een enkele avond...
...zeg nou zelf, als jij verteld dat jullie samen dingen doen... denk je dan werkelijk dat wij geloven dat er niets is gebeurd... dat is net als stellen dat Sam de man van zijn dromen gevonden heeft en drie weken later het nog steeds dezelfde is.
Zeg, Roelepoel, de charme van je fixatie met mij is er nu wel een beetje vanaf. Ik ga nooit met je trouwen. Je zal nooit mijn kinderen mogen baren. Verder dan eenzaaam en verkleumd op mijn bank zul je nooit komen, laat staan dat je ooit mijn bed zult mogen betreden. Accepteer het en ga door met je leven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Cairon het volgende:
CDP, jij bent geen slet, je bent het slachtoffer van een slet. Nathan duikt op alles onder de 20, en sjah... als hij het en met zakje, en met mitchell, en met die ene nog onbekende op de foto doet op een enkele avond...
...zeg nou zelf, als jij verteld dat jullie samen dingen doen... denk je dan werkelijk dat wij geloven dat er niets is gebeurd... dat is net als stellen dat Sam de man van zijn dromen gevonden heeft en drie weken later het nog steeds dezelfde is.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP, laat je vooral niet te veel opwinden, hè.
Je bent een van de weinigen in dit topic bij wie ik dat geloof.quote:
Wat zeik je man. Volgens mij ben je hier de enige die meteen aan dacht dat CDP en Nathan met elkaar de lakens gedeeld hadden en ook al hadden ze het het gedaan who cares.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef Cairon het volgende:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen in dit topic bij wie ik dat geloof.
Nou niet de schuld aan remlof geven he!quote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee: remlof gooit je topic dicht. Niet ik.
[..]
Oh nee! Waar moet m'n leven heen als ik op 31 januari 20 ben en een normaal persoon niet meer met me wil afspreken? Misschien moet ik dan ook maar zo bitter als jou worden.
Markiemark staat toch niet op die foto?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Markiemark kijkt Eng..
Dan kan hij nog wel Eng kijken. Vraag maar aan je-weet-wel-wie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Markiemark staat toch niet op die foto?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zeg, Roelepoel, de charme van je fixatie met mij is er nu wel een beetje vanaf. Ik ga nooit met je trouwen. Je zal nooit mijn kinderen mogen baren. Verder dan eenzaaam en verkleumd op mijn bank zul je nooit komen, laat staan dat je ooit mijn bed zult mogen betreden. Accepteer het en ga door met je leven.
Voldemort?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Vraag maar aan je-weet-wel-wie..
Lieve Erik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, kom op, het is maar het openen van een topic. Moet daar nou echt meer dan een post aan verspild worden?
Ah, nog een zuurpruim.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:19 schreef Nuvole het volgende:
![]()
Nee, hij is natuurlijk te oud voor de kale kinderlokker.
He-who-shall-not-be-named?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
Voldemort?
Liever een zuurpruim dan een pedo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |