Wat betekend het?quote:Op maandag 5 november 2007 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik deze term zou gebruiken maar: Pwned!!!!!
![]()
ja CDP geeft niets meer om de regels.quote:Op maandag 5 november 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
De Regels. [ afbeelding ].
quote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wat betekend het?
quote:Pwn is a slang term that implies domination and/or humiliation of a rival. It sprang from the similar term "owned" and is used primarily in the Internet gaming culture to taunt an opponent that has just been soundly defeated. Examples include "pwnage" or "you just got pwned".
Dat dus, en idem voor overdreven veel plaatjes.quote:Op maandag 5 november 2007 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Cairon, het copy/paste'n van die lappen tekst kan je achterwege laten. Niemand leest ze.
Ik heb je al geantwoord via PM dat dit topic openblijft omdat het eerder geopend is, als je denkt je te moeten gedragen als een klein kind en het hier voor de rest te moeten verzieken denk ik dat we je even je postrechten moeten afnemen...quote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Cairon het volgende:
Boeiend, ik lees ze, ik zwengel discussie aan.
Sjah als CDP graag dit topic wil hebben en zich niet aan de regels houd... then so be it.
Damn, zit niet zo te janken elke keer over die topics die je niet op tijd opent.quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Cairon het volgende:
Nee: remlof gooit je topic dicht. Niet ik.quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef Cairon het volgende:
ja CDP geeft niets meer om de regels.
Oh nee! Waar moet m'n leven heen als ik op 31 januari 20 ben en een normaal persoon niet meer met me wil afspreken? Misschien moet ik dan ook maar zo bitter als jou worden.quote:De regels zijn dood voor CDP... die zich weer speciaal moet voelen omdat hij zogenaamd in dat verlepte jaar 1988 geboren is... oeh geen 20... geen wonder dat Nathan nog met hem naar de film wil... in 2008 heeft hij dat geluk niet meer.
Heb je 1 februari al iets te doen?quote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh nee! Waar moet m'n leven heen als ik op 31 januari 20 ben en een normaal persoon niet meer met me wil afspreken? Misschien moet ik dan ook maar zo bitter als jou worden.
Was dat niet Sam?quote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Cairon het volgende:
oh wacht ik doe net zo drama queen als Nathan
Ik kom nooit meer in het topic! Nooit meer!
hoe vaak heeft hij dat al wel niet gezegd... en bij iedere minderjarige n00b kwam hij weer om de hoek kijken.
Nee, sorry. Dan lig ik met een andere slet in bed. Oh nee, wacht dat is Roel's beeld van mij.quote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef NathaN het volgende:
Heb je 1 februari al iets te doen?
20 al weer?quote:Op maandag 5 november 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee: remlof gooit je topic dicht. Niet ik.
[..]
Oh nee! Waar moet m'n leven heen als ik op 31 januari 20 ben en een normaal persoon niet meer met me wil afspreken? Misschien moet ik dan ook maar zo bitter als jou worden.
7 dagen voor mijn verjaardag!quote:
Je werkt die vriendinnen tussendoor ook zeker even af. Gewoon voor d'rbij.quote:Op maandag 5 november 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dan lig ik met een andere slet in bed. Oh nee, wacht dat is Roel's beeld van mij.
Ik denk dat ik of nog lig bij te komen van een avondje gezellig met vriendinnen of saai series heb gekeken.
Lichamelijk dan he? Geestelijk schommel ik heel erg. Het laagste is 14, het hoogste: god knows.quote:
Ze zien allemaal zo jong uit en zo Nederlands dont like itquote:Op maandag 5 november 2007 23:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.ypedriessen.nl/cute/index.php
Nou nou.. Meer homo's zouden een dergelijke weblog bij moeten houden.
.
15?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lichamelijk dan he? Geestelijk schommel ik heel erg. Het laagste is 14, het hoogste: god knows.
Tuurlijk, als echte slet laat je die 50% neukerij echt niet liggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je werkt die vriendinnen tussendoor ook zeker even af. Gewoon voor d'rbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |