ja onwennig snel,quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:43 schreef Sunjammer het volgende:
Wat is FOK! trouwens snel zeg... geez.
geen ideequote:Op dinsdag 6 november 2007 10:05 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus, uit welk laboratorium komt dat?
Ik doe per definitie niets met fokkers. Fok! is een vijver waar ik niet in vis.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef samjustme het volgende:
OMg net toen ik ging slapen werd het spannend. Het verschil tussen Nathan en Cairon is dat Carion het op msn probeert en het mislukt
Da's even onplezant wakker worden!quote:
dat zijn toch meer Sam z'n types dan die van DMquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's even onplezant wakker worden!
heb jij grapefruit sap bij je ontbijt gehad, of op welke andere manier vul jij die hoeveelheid bitterheid ander aan ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik doe per definitie niets met fokkers. Fok! is een vijver waar ik niet in vis.
Het verschil tussen mij en Nathan is dat Nathan maar wat graag in deze vijver vist, en aast op alle jonge jongens die zich net laten zien in het topic. Het is niet voor niets dat Nathan altijd weer opduikt als er een nieuweling zich bekend maakt.
daarom had ik op HBO telkens een onvoldoende voor Fokleerquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef Cairon het volgende:
Breeding, darling. Top class breeding.
Brrrr... niks plastic fantastic idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
dat zijn toch meer Sam z'n types dan die van DM![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat ik deze week ga afspreken met iemand die *tromgeroffel* maar liefst 3 jaar ouder is dan ik!
Ik dacht héél even dat er een verband was tussen deze twee posts. Maar dat is niet zo, toch?quote:
*yelp*quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht héél even dat er een verband was tussen deze twee posts. Maar dat is niet zo, toch?
Ligt aan 't hempie en de dragert denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ziet er een stuk minder verkeerd uit ja. Al ben ik geen fan van hempies.
Afhankelijk van de te ondernemen actie,quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ook. Zeker. Een leuk iemand blijft een leuk iemand, met of zonder hempie. (Al klinkt zonder ook wel aantrekkelijk.)
Hij vraagt elke newbie om msn.quote:
Niet echt geloofwaardig, ik had toch vernomen dat je met sommige fokkers had gedate. Wel mislukte dates maar toch. En je vist toch in geen enkel vijver al jaren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik doe per definitie niets met fokkers. Fok! is een vijver waar ik niet in vis.
Het verschil tussen mij en Nathan is dat Nathan maar wat graag in deze vijver vist, en aast op alle jonge jongens die zich net laten zien in het topic. Het is niet voor niets dat Nathan altijd weer opduikt als er een nieuweling zich bekend maakt.
AI dan moet ik ook uitkijken, de mijne is ook 5 jaar jonger en meestal jump ik ook in bed met 24 jarigen of zoiets. Moet ik nu ook bang worden voor de citroenvruchten van dit topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, dat woord ken ik uit Six Feet Under.
"Are you his new girlfriend?"
"I prefer the term Fuckpuppet".
Altijd leuk als je ze jezelf voorsteld![]()
Maar Dennis, vraag jij je ook niet af wanneer het gal ons gaat bereiken? Ik bedoel, wij gaan beiden ook nogal eens met mensen om die jonger zijn dan wijzelf (en omgaan met bedoel ik in de breedste zin van het woord). Hoelang nog totdat wij ook het stempel van pedo en aasgier krijgen? Ik tel de dagen in angst!
Idd en 24 is gewoon normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
AI dan moet ik ook uitkijken, de mijne is ook 5 jaar jonger en meestal jump ik ook in bed met 24 jarigen of zoiets. Moet ik nu ook bang worden voor de citroenvruchten van dit topic.
Jammer dat internet het niet deed gisteravond, had ook wel even mee willen rellentrouwens een pedo is toch iemand die valt op jong waarbij de geschlachtskenmerken nog niet volgroeid zijn of zoiets. Ik mag hopen dat dat bij zakje en tomasso niet het geval is
Oeps die van mij is ook nog studentquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, die studentjes heb je niks an.
- Filmpje vanavond?
- Nee, tentamens, ik moet leren..
tenzij je dus met een student biologie gaat datenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
- Filmpje vanavond?
Iemand van je eigen leeftijd dan eens proberenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef DennisMoore het volgende:
- Filmpje vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |